Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

<<

Anoniem 3

Bericht 01 Okt 2013 10:49

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Zou wel kiezen voor kleuren die bij elkaar passen, of een aantal warme kleuren, of een aantal koude kleuren. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Okt 2013 13:56

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... 0to%20wear

Misschien kan je hier nog iets mee. :)
<<

Anoniem205

Bericht 01 Okt 2013 14:00

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Wat maakt het uit of iets origineel is of niet? Het gaat er toch om dat de foto's naar je zin worden... Als mensen dan wit shirt met spijkerbroek aan willen, dan moeten ze dat gewoon doen.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 01 Okt 2013 14:01

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Verschillende natuurlijke tinten en materialen vind ik altijd wel mooi. Bijvoorbeeld linnen, gebreid en mooi katoen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Okt 2013 14:13

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Ideetje voor Cheese:

Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 01 Okt 2013 16:41

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Oreo schreef:Wat maakt het uit of iets origineel is of niet? Het gaat er toch om dat de foto's naar je zin worden... Als mensen dan wit shirt met spijkerbroek aan willen, dan moeten ze dat gewoon doen.



een beetje een dooddoener dit... Er wordt toch om advies gevraagd? "doe aan wat je leuk vindt" helpt daarin niet echt... Als je advies vraagt, kun je meningen verwachten...
<<

Anoniem205

Bericht 02 Okt 2013 11:20

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Jerry schreef:
Oreo schreef:Wat maakt het uit of iets origineel is of niet? Het gaat er toch om dat de foto's naar je zin worden... Als mensen dan wit shirt met spijkerbroek aan willen, dan moeten ze dat gewoon doen.



een beetje een dooddoener dit... Er wordt toch om advies gevraagd? "doe aan wat je leuk vindt" helpt daarin niet echt... Als je advies vraagt, kun je meningen verwachten...



Ja, ze vraagt om wat een ander aan zou trekken. Niet of het origineel is. Tuurlijk kan je meningen verwachten, maar 'het is niet origineel' is geen advies in mij ogen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Okt 2013 11:26

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Oreo schreef:Ja, ze vraagt om wat een ander aan zou trekken. Niet of het origineel is. Tuurlijk kan je meningen verwachten, maar 'het is niet origineel' is geen advies in mij ogen.


Eensch.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 02 Okt 2013 21:12

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Oreo schreef:
Jerry schreef:
Oreo schreef:Wat maakt het uit of iets origineel is of niet? Het gaat er toch om dat de foto's naar je zin worden... Als mensen dan wit shirt met spijkerbroek aan willen, dan moeten ze dat gewoon doen.



een beetje een dooddoener dit... Er wordt toch om advies gevraagd? "doe aan wat je leuk vindt" helpt daarin niet echt... Als je advies vraagt, kun je meningen verwachten...



Ja, ze vraagt om wat een ander aan zou trekken. Niet of het origineel is. Tuurlijk kan je meningen verwachten, maar 'het is niet origineel' is geen advies in mij ogen.



Nee maar iets van een allegaartje lijkt me ook niks. Ik denk dat als je zelf niet echt verstand hebt van wat leuk staat op een shoot, je daar best goede tips over kunt ontvangen. Bijvoorbeeld: Zo min mogelijk rood ;) (niet dat ik weet of rood erg is in de studio, maar je weet net zo goed als ik wat voor een crime die kleur kan zijn). Nou heeft dat weinig te maken met origineel zijn, maar goed ;)

Anyway, sorry Jade dat ik totaal nog niet op je hebt gereageerd. Met 40 uur werken heb ik weinig energie nog om pm's enzo te lezen, dat schiet er heel erg bij in, merk ik, sorry. Ik vergeet steeds pm's (op fb en hier) te beantwoorden van mensen. Maar las dat je iemand gevonden hebt. Ik had je toch niet kunnen helpen want ik doe zelf geen studio en ken niemand in de provincie Groningen die studio doet (alleen natuurlijke licht shoots). Maar have fun!
<<

Anoniem205

Bericht 02 Okt 2013 21:37

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Marin, 100% mee eens, dat een allegaartje niks is. Maar het ging me meer om het 'wit en spijker is niet origineel' :-)
Overigens kan rood prima in een studio, als je met een witte achtergrond werkt. Eigenlijk kunnen alle kleuren heel erg goed mits alles goed is uitgelicht.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Okt 2013 21:38

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Ah ja ik heb totaal geen idee van studio fotografie, maar good to know :)
En ik snap jouw punt ook wel hoor!
<<

Anoniem260

Bericht 03 Okt 2013 19:32

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Oreo schreef:
Jerry schreef:
Oreo schreef:Wat maakt het uit of iets origineel is of niet? Het gaat er toch om dat de foto's naar je zin worden... Als mensen dan wit shirt met spijkerbroek aan willen, dan moeten ze dat gewoon doen.



een beetje een dooddoener dit... Er wordt toch om advies gevraagd? "doe aan wat je leuk vindt" helpt daarin niet echt... Als je advies vraagt, kun je meningen verwachten...



Ja, ze vraagt om wat een ander aan zou trekken. Niet of het origineel is. Tuurlijk kan je meningen verwachten, maar 'het is niet origineel' is geen advies in mij ogen.


"mijn advies, geen blauwe spijkerbroek met wit t-shirt als je geen 13 in een dozijn wilt zijn" :nerd:
<<

Anoniem 48

Bericht 04 Okt 2013 10:14

Re: Wat zou jij aantrekken bij een (gezins)fotoshoot?

Wij hebben een paar jaar terug een shoot gedaan. Niets afgesproken maar matchte perfect. Ik droeg een zwarte legging met grijs spijkerrokje een donkergrijs shirt en zwarte bolero. Mijn oudste broertje een jeans met lichtblauwe blouse. Mijn jongste broertje een zwarte blouse met jeans. Allemaal anders maar toch matcht het.

Wij spreken dus nooit wat af.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers