Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doetinchem

<<

Anoniem171

Bericht 10 Sep 2015 08:15

Doetinchem

Samen met vier vriendinnen ga ik een weekendje naar Doetinchem. Wie heeft er tips? Wat moeten we zeker zien of gaan doen? Leuke winkeltjes? Leuke plek om te lunchen? Leuke plek om zaterdagavond wat te gaan drinken/ dansen?
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 10 Sep 2015 18:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 10 Sep 2015 10:41

Re: Doetichem

Ik lees mee, wij gaan volgende week. Nou ja, 3 km onder Doetichem.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 10 Sep 2015 11:00

Re: Doetichem

Ik heb laatst een high tea gehad bij villa ruimzicht. Wel buiten het centrum, maar volgens mij kun je er ook prima (en lekker!) lunchen. En verder zit er in het centrum zelf ook genoeg, maar daarvoor kom er te weinig om je de beste plekjes te noemen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Sep 2015 11:09

Re: Doetichem

Ha, wat grappig, ik ben daar geboren en getogen! Het is trouwens DoetiNchem ;) Qua winkels is de stad de laatste jaren erg opgeknapt, maar het zijn wel vooral de grote ketens. Rondom het Simonsplein zitten allerlei tentjes waar je lekker kunt lunchen. Ik ben laatst bijvoorbeeld bij het redelijk nieuwe stadscafé Simons geweest, leuke zaak. Verder kun je ook prima naar De Bank of Café Jansen. Oh en Het Borghuis is trouwens ook erg leuk, dat wordt gerund door mensen met een beperking. Vind ik een aanrader!
Voor de avond raad ik je de Grutstraat aan (achter de Catharinakerk). Ik ben niet meer helemaal op de hoogte van alle nieuwe restaurants, want ik woon er al zes jaar niet meer en kom er niet meer zo vaak, maar ik blijf fan van Gringo's. Dit is een Mexicaans restaurant waar je heerlijk kunt eten én op zaterdagavond kun je er ook uitgaan. Het verschilt per week wat voor avond ze hebben, maar volgens mij draaien ze vaak gewoon leuke dansmuziek. Let op: je moet wel voor 2:00 ergens binnen zijn, want daarna kom je nergens meer binnen. Er zitten in de Grutstraat verder ook nog diverse uitgaansgelegenheden, ik zou ter plekke even kijken waar het leuk/druk is, dat verschilt nog wel eens. Wel is het publiek over het algemeen redelijk jong (behalve bij Gringo's, daar komt juist een iets ouder publiek op af).

Have fun!
❤ 7 juni 2018
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 10 Sep 2015 12:38

Re: Doetichem

Bli, het borghuis is niet meer wat het was. Ik weet niet wat je er nog wel kan doen maar ik weet dat het niet meer is wat het was. Nog niet zo lang hoor maar het zou zo jammer zijn als iemand zich erop verheugd en het dan niet doorgaat. Verder ben ik het inderdaad eens met Bliss. Doetinchem is een leuke stad en je kan je er prima vermaken. :D
<<

Anoniem171

Bericht 10 Sep 2015 18:08

Re: Doetinchem

Bliss bedankt voor alle tips! Ik heb ze opgeslagen op m'n telefoon.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Sep 2015 18:47

Re: Doetinchem

Graag gedaan! Laat je na het weekend weten wat jullie allemaal hebben gedaan? Ben benieuwd! Hoe kom je er trouwens bij om naar Doetinchem te gaan? Ik zou er eigenlijk afgelopen weekend weer zijn, toen was het Stadsfeest, maar helaas was ik ziek. Ook al woon ik er allang niet meer, ik blijf van de stad houden haha :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Sep 2015 18:48

Re: Doetinchem

Trouwens, in de Boliestraat zit volgens mij ook nog een leuke lunchroom waar je ook een high tea kan doen, Met Liefde heet het geloof ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem154

Bericht 10 Sep 2015 22:38

Re: Doetinchem

Heb er net nog gegeten, bij Stretto. Echt lekker gegeten.

Verder vind ik aanraders: Raedthuys, De Zaak, De Bank, Cafe Jansen.
Gringos vind ik minder. Moesten erg lang wachten op de tapas, onvriendelijk personeel. Maargoed, is persoonlijk natuurlijk.


Katrien, Landal?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 11 Sep 2015 10:03

Re: Doetinchem

Het eten bij Gringo's vind ik kwalitatief niet heel goed, maar het is er wel ontzettend leuk en gezellig zitten. Heel erg sfeervol.
Verder sluit ik me aan bij Bliss... Als je 's avonds op stap wil, zou ik op dat moment kijken waar het gezellig is. De keren dat ik er was, was Sequoia wel gezellig, daar draaien ze van alles wat. Er zit nog een feestcafé (Hattrick geloof ik) en in 22/24 draaien ze meer dance (wel wat jonger publiek en ietwat ordinair, vond ik), Moscow is volgens mij wat meer loungemuziek. In de Grutstraat zitten ook best veel eetgelegenheden.
<<

Patsy

Bericht 11 Sep 2015 10:16

Re: Doetinchem

Wolbol klopt! Normaal kamperen we altijd, maar met een baby van 3 maanden wilden we daar nog even mee wachten. Ik ben heel benieuwd hoe dit bevalt. Volgens mijn man is de omgeving prachtig.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 14 Sep 2015 12:23

Re: Doetinchem

Ik zeg ook Gringos, prima eten, niet compleet fantastisch, maar je gaat voornamelijk voor de gezelligheid, denk ik en het is wel de gezelligste plek om met vriendinnen en/of partner te eten, vind ik.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 14 Sep 2015 12:27

Re: Doetinchem

Leuk Katrien! Wij zijn er in juni voor de tweede keer geweest. Gaan jullie naar het land van jan klaassen?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Patsy

Bericht 14 Sep 2015 17:27

Re: Doetinchem

Chaos schreef:Leuk Katrien! Wij zijn er in juni voor de tweede keer geweest. Gaan jullie naar het land van jan klaassen?


We twijfelen nog, is dat leuk voor een kind van 1,5 of is hij nog net te klein?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2015 20:03

Re: Doetinchem

Nana hoe was het, wat hebben jullie allemaal gedaan?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem171

Bericht 17 Sep 2015 20:20

Re: Doetinchem

Het weekend was erg gezellig!

Vrijdag hebben we lekker geborreld in ons huisje. Zaterdag zijn we gaan winkelen in Doetinchem. We hebben toen heerlijk in het zonnetje zitten lunchen bij De Bank.
'S Avonds hebben we gegeten bij Gringo's, daar heel veel lekkere cocktails gedronken en toen lekker gedanst.
Zondag waren we zo brak dat we lekker lang hebben uitgeslapen en bank gehangen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2015 20:33

Re: Doetinchem

Ha mooi, je hebt mn tips goed opgevolgd zie ik :) Leuk!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers