Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit eten gaan - hoeveel gangen?

<<

Anoniem100

Bericht 25 Okt 2013 13:27

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Meestal 2 gangen, soms 3 als ik echt trek heb. Soms delen we een voor- of nagerecht als we twijfelen en dan zijn het ook 3 gangen.
<<

Mouse10

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 03 Sep 2013 19:54

Bericht 25 Okt 2013 19:06

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Ik hou het meest van het dessert. Het aantal gangen hangt af met wie ik uiteten ga.
<<

Anoniem4

Bericht 25 Okt 2013 21:06

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Meestal 3. Als ik na het voor- en hoofdgerecht vol zit, skip ik het dessert en neem ik een kop thee.
<<

Anoniem273

Bericht 25 Okt 2013 21:19

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Ik neem meestal 2 gangen; een voor- en hoofdgerecht. Ik houd niet van desserts (zoetigheid) en zit meestal al erg vol.
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Okt 2013 23:57

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Meestal twee gangen: hoofd en nagerecht, ik ben wel echt een toetjesmens, dus dat sla ik liever niet over!
<<

Anoniem315

Bericht 26 Okt 2013 13:30

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Meestal 3.

Voorgerecht is meestal carpaccio of een salade. Bij het voorgerecht neem ik nooit soep, want dan hoef ik de rest al niet meer.
Hoofdgerecht is meestal iets met vis of kip.
Nagerecht is meestal iets met ijs, maar een kop koffie met bonbons gaat er ook wel in.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 26 Okt 2013 13:40

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Aziraphale schreef:Ik neem meestal 2 gangen; een voor- en hoofdgerecht. Ik houd niet van desserts (zoetigheid) en zit meestal al erg vol.


Voor mij precies hetzelfde; een voor- en hoofdgerecht. Soms nog een kop thee na.
2014 2016 2019
<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 15:44

Bericht 26 Okt 2013 19:35

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Ik neem meestal 2 gangen (hoofdgerecht en toetje). Met een voorgerecht erbij krijg ik alles niet op en een toetje vind ik belangrijker dan een voorgerecht, haha!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Okt 2013 19:40

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Dat is echt altijd verschillend. Ligt aan het restaurant en de gelegenheid. Als we even makkelijk doen dan meestal stokbroodje vooraf en een hoofdgerecht.
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 22:10

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

Ik ben niet zo van voorafjes. Iets met zalm vind ik meestal wel lekker, dus dan neem ik dat of iets met kalfsvlees. Jum.

Sowieso een hoofdgerecht maar dan laat ik altijd een gedeelte aardappels/friet liggen. Ik eet wel altijd netjes de groente op ;) en natuurlijk het stukje vlees/vis.

Als ik in een gezonde modus sta neem ik een groene thee als nagerecht. En als ik echt nog 'trek' heb neem ik een toetje waarvan ik denk dat die het minst erg is qua suikers. Al scheelt dat elkaar nauwelijks.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 27 Okt 2013 12:39

Re: Uit eten gaan - hoeveel gangen?

2 of 3, bij 2 sla ik het voorgerecht over!
Afbeelding
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers