Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps en babydozen (gratis)

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 09 Sep 2015 12:12

Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Hallo allemaal,

Ik heb de volgende zwangerschap/babydozen aangevraagd:
- de blije doos
- doos van de Kruidvat
- dozen van de Etos
- doos van de Jumbo
- doos van Babydump ( al opgehaald)

Is de inhoud van deze dozen een beetje leuk? Die van de Jumbo stelt weinig voor had ik al gezien.
In die van Babydump zitten hele leuke spulletjes.

Nu zag ik ook een doos voorbij komen op internet van babypoint.nl. Iemand deze ook al eens aangevraagd?

Verder nog tips voor gratis spulletjes?
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 12:19

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

In ieder geval niet op eigen houtje een geboortekaartje sturen naar Rainbowbabies voor een gratis mutsje met naam aan de hand van een bericht op een forum uit de vorige eeuw. Dat bedrijf zit allang niet meer op dat adres, maar er komen nog maandelijks geboortekaartjes binnen. :palm:
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 09 Sep 2015 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 09 Sep 2015 12:21

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik had nog de Plus en C1000 (nu Jumbo) doos deze waren goed gevuld. En weet niet of je een hoogvliet in de buurt hebt. Daar krijg je bonnen op producten gratis op te halen (pak luiers maat 3 en 4, meerder potjes voeding, pap, tandenborstel etc.)

Ik vond in elke doos wel iets handigs/leuks zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 09 Sep 2015 12:41

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Dan zal ik dat niet doen van dat geboortekaartje, haha.

Wel een plus in een dorpje in de buurt, maar krijg geen folders van ze ( en dat moet wel als een doos wil ontvangen toch?).

Hoogvliet zit hier niet in de buurt helaas.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2015 13:03

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik heb zelf meerdere besteld. Die van de Etos en Kruidvat heb ik al binnen.

In die van de Etos zat voornamelijk reclame.
Verder zat er wat van die zwanger en mamatijdschriften in
Em een blikje Wieckse Radler 0.0 en een flesje Jillz 0.0. (vond ik wel grappig) en een speentje.

Die van de Kruidvat bestaat uit een tas (shopper) en een pak newborn luiers, een flesje babybadschuim en een koelbijtring. Je moet wel de voordeelkaart van de kruidvat hebben.

Ik heb bericht gekregen dat ik de Blije doos van de prenatal mag ophalen, dat zal ik binnenkort nog doen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Sep 2015 13:17

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik heb de blije doos opgehaald en die van de Etos.
Vind het wel jammer dat zo veel gericht is op flesvoeding. Een paar Zoogcompressen bv waren ook wel leuk geweest.

Wat ik wel een heel handig ding vond is het doosje van Hero met 4 vakjes er in waar je normaal gesproken poeder in doet per voeding. Bij mij zit er thee in.

De babydoos die je na de geboorte op kan halen bij de Etos moet ik nog ophalen. En oh je je krijgt heel veel reclame in je mail.
2015 💙
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Sep 2015 13:23

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik heb de blije doos bij Prenatal opgehaald, daar zaten pampers in, een klein potje sudo crème, een speen, een Avent flesje, sokjes, een tandenborstel, twee mini blikjes Radler en een heleboel reclame. Leuke en handige dingen wel!

Die van de Etos kan ik ook ophalen en ik werd inderdaad al heel erg gespamd door Ouders van Nu. Verder heb ik niks aangevraagd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Sep 2015 14:56

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Minx: ik weet niet meer in welke doos zoogcompressen zaten, maar ik heb die bij de zwangerschap van J. wel een keer uit zo'n doos gehaald. Ik heb ze ook gebruikt toen ik een keer zonder zat (alle wasbare in de was en wegwerp waren ook op). Ik vind die cadeaudozen eigenlijk helemaal niet zo gericht op flesvoeding. Zo'n bakje van Hero heb ik bijvoorbeeld nooit gehad. Meestal zit er toch luiers, speentje, een hoop folders en wat crème in?

Ik moet alle cadeaudozen nog ophalen. Ik mag volgens mij de blije doos, de doos van de Etos en de tas van het Kruidvat nog afhalen. Binnenkort maar even doen. Ik ga niet overal geboortekaartjes inleveren straks. Dat kan bij ons in het dorp geloof ik bij AH, Emte en een kinderkledingzaak. Dan krijg je ook nog wat van die dozen.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 09 Sep 2015 15:25

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Sunshine27 schreef:Dan zal ik dat niet doen van dat geboortekaartje, haha.

Wel een plus in een dorpje in de buurt, maar krijg geen folders van ze ( en dat moet wel als een doos wil ontvangen toch?).

Hoogvliet zit hier niet in de buurt helaas.

Volgens mij moet je idd in het dorp wonen van de plus. Je moet een geboortekaartje inleveren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 09 Sep 2015 15:56

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik heb me voor de kruidvat tas ook al geactiveerd maar ik heb nog niks gehoord. Wanneer hoor je daar iets van?
zie het al, 2 maanden voor de uitgerekende datum.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 09 Sep 2015 16:00

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik hoorde trouwens van een collega dat als je een geboortekaartje afgeeft bij de AH je een pak beschuit en muisjes krijgt.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Sep 2015 16:03

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

ShallY schreef:Ik heb me voor de kruidvat tas ook al geactiveerd maar ik heb nog niks gehoord. Wanneer hoor je daar iets van?
zie het al, 2 maanden voor de uitgerekende datum.


Ik heb een paar weken terug al een mail gehad van het Kruidvat. Ga morgen de tas ophalen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 09 Sep 2015 16:25

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik heb die van de Etos vandaag opgehaald. Vond hem wel een beetje tegenvallen...veel reclame. Dacht dat er toen bij mijn dochter wel wat meer in zat.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Geel

Bericht 09 Sep 2015 16:26

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Die dozen zijn me altijd een raadsel. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, in stappen?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2015 16:36

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Geel schreef:Die dozen zijn me altijd een raadsel. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, in stappen?


Je kunt je online aanmelden en kunt dan in bovenstaande winkels met een bon die je (meestal per e-mail) krijgt een doos ophalen. Er zitten wel handige dingen in, maaaaar je wordt daarna wel vol gespamd met reclame. Ik ergerde mij na de geboorte van R. nogal aan de telefoontjes die ik kreeg via de Etos doos. Ik heb bij I. dus niets meer aangevraagd.

Oh en na een paar maanden kreeg ik nog bambix opgestuurd en een bordje en bestek van nestle ofzo.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2015 16:49

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik krijg wel erg veel geadresseerde reclamefolders door de dozen. Hebben jullie dat ook?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2015 16:52

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Sam schreef:Ik krijg wel erg veel geadresseerde reclamefolders door de dozen. Hebben jullie dat ook?


Jup :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Sep 2015 16:59

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Nee weinig last van hahaha of nou ja ik weet het niet komt dan allemaal bij F terecht.
2015 💙
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 09 Sep 2015 21:26

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Sam schreef:Ik krijg wel erg veel geadresseerde reclamefolders door de dozen. Hebben jullie dat ook?

Nee enkele keer iets van Nestlé of Nutricia, maar verder niet eigenlijk. Ik ben na de geboorte 1x gebeld en daarna nooit meer. Dus valt mij wel mee allemaal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pitty

Bericht 09 Sep 2015 21:29

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Ik krijg maar telkens bordjes, bestek en broodtrommels van Blue Band. Wie krijgt dat ook? Ik vind het wel leuk eigenlijk, maar hoe ik die 'besteld' heb, geen idee.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2015 21:31

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Pitty schreef:Ik krijg maar telkens bordjes, bestek en broodtrommels van Blue Band. Wie krijgt dat ook? Ik vind het wel leuk eigenlijk, maar hoe ik die 'besteld' heb, geen idee.


Ik heb ook bestek en een bordje van blue band! Denk ook via die dozen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Sep 2015 21:42

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Geel schreef:Die dozen zijn me altijd een raadsel. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, in stappen?
Je geeft een commercieel bedrijf heel veel informatie over jouzelf (naam, adres, email, geboortedatum van je kind) en dat vinden ze fantastisch want daarmee zit je voorgoed in hun systeem. Als je dat prima vindt krijg je in ruil voor je privégegevens cadeautjes van ze. En veel reclame. En die cadeautjes kunnen best leuk zijn.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2015 22:19

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

'If it's free, you're not the costumer - you're the product'.
<<

Anoniem154

Bericht 09 Sep 2015 22:20

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Urban Naked schreef:
Geel schreef:Die dozen zijn me altijd een raadsel. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, in stappen?
Je geeft een commercieel bedrijf heel veel informatie over jouzelf (naam, adres, email, geboortedatum van je kind) en dat vinden ze fantastisch want daarmee zit je voorgoed in hun systeem. Als je dat prima vindt krijg je in ruil voor je privégegevens cadeautjes van ze. En veel reclame. En die cadeautjes kunnen best leuk zijn.


:good:
<<

Anoniem280

Bericht 09 Sep 2015 22:29

Re: Zwangerschaps en babydozen (gratis)

Die tas van het kruidvat is een aanfluiting!
Steld echt niets voor!
Tube Schuimbad, pakje luiers, maatje 1 en een bijtring.
Verder zat er niets in.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sarah1985