Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dokter Hart

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 00:06

Dokter Hart

Wie is er nog meer fan?

Vorige week woensdagavond was er een nieuwe aflevering op net5, ik verwachtte morgenavond de volgende, maar in mijn digitale tv gids staat niks aangekondigd?
Op net5.nl en kijk.nl kon je a afleveringen vooruit kijken, maar ook deze zijn opeens verdwenen.... iemand enig idee??

Ik keek zo uit naar morgen! :eyes: Die Wade.... en George.... allebei :love: :love:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Sep 2015 00:22

Re: Dokter Hart

Pfff nee, dat meen je niet! Vorig jaar verdween Dr.Hart op dezelfde manier van de buis....

Zo lekker juist, eerst Greys en dan Dr. Hart...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 00:44

Re: Dokter Hart

Hmmm bij terugkijken of vooruitkijken zie ik niks op net5.nl, maar als ik dan op "Dr Hart" klik bij de series, staat er "vanavond om 22.30"... Maar volgens mij tv gids komt er dan een dubbele aflevering van Grenzeloos Verliefd. Ik snap er niks meer van, maar zit toch voor de zekerheid om 22.30 voor de buis :cheering:

Het is trouwens het allerlaatste seizoen dit, zo jammer!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Sep 2015 01:32

Re: Dokter Hart

Ik zag het ook ja!! Maar idd, ook ik zie grenzeloos verliefd staan....

Is dat zo ja? Waaarommm...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 07:52

Re: Dokter Hart

Ik was fan. Maar de serie is gecancelled en dus afgelopen inmiddels. Helaas.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 09 Sep 2015 09:06

Re: Dokter Hart

Komt er vanavond dan ook geen nieuwe aflevering?
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 10:12

Re: Dokter Hart

Reageer je op mij?

Dat weet ik niet. Ik kijk alles tegelijk met Amerika. Uitzendschema's in Nederland zijn 9/10x geen touw aan vast te knopen, maar het zal vast wel verder uitgezonden worden, zou niet weten waarom niet.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Sep 2015 11:34

Re: Dokter Hart

Puckini29 schreef:Komt er vanavond dan ook geen nieuwe aflevering?


Dat is nou juist wat we ons afvragen. Volgens de programmering in de tvgids niet, maar volgens de website van net5 wel, om half 11. Wat ik raar vind, want vorige week kwam het direct na Greys en dat begon om half 9 dacht ik?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 11:48

Re: Dokter Hart

Leaf schreef:
Puckini29 schreef:Komt er vanavond dan ook geen nieuwe aflevering?


Dat is nou juist wat we ons afvragen. Volgens de programmering in de tvgids niet, maar volgens de website van net5 wel, om half 11. Wat ik raar vind, want vorige week kwam het direct na Greys en dat begon om half 9 dacht ik?

Nee hoor.

Vorige week kwam het direct na Meiden van de Heerengracht en dat was half 11 afgelopen.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 09 Sep 2015 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 18:56

Re: Dokter Hart

Jammer dat de show gecancelled is hoor... maar goed, komt voor Zoë/Rachel wel weer goed uit nu ze is bevallen, kan ze lekker van haar dochter genieten. Maar érg jammer, vind het zo'n leuke serie :)

Via welke website kijk jij tegelijk met de USA? Ik ben me rot aan het googelen, maar kan niks vinden....

Dr Hart niet meer... en ik ben ervan overtuigd dat dit ook het laatste of een na laatste seizoen van Grey's wordt, ik kan m'n tv zowat de deur wel uit doen!

Meiden van de Herengrach vond ik trouwens niks aan, zo typisch Hollands weer... maar ik ga het vanavond nog een kans geven.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 19:30

Re: Dokter Hart

Zoek je wel op Hart of Dixie?

Zo ja. Probeer eens watchseries-online.ch.

Ik download gewoon, maar als ik online kijk, kijk ik daar.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 20:08

Re: Dokter Hart

Yep, daar zoek ik op, ik weet dat het officieel zo heet :laughcry:

Bedankt voor de link, ik ga het straks eens bekijken!

edit: Helaas, hart of dixie staat daar niet op :(
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 20:15

Re: Dokter Hart

Ik las net op de Net5 FB heeeeel veel mensen met de vraag waar Dr Hart gebleven is, antwoord van Net5 is dat het voortaan om vrijdagavond om 23.15 komt. Echt een rottijd voor zo'n serie vind ik, maar dat kan ook komen omdat ik altijd op zaterdagochtend werk en dan dus al in m'n bed lig :eyes:

Maar goed, vrijdagavond dus!
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 09 Sep 2015 20:37

Re: Dokter Hart

JaneDoe schreef:Ik las net op de Net5 FB heeeeel veel mensen met de vraag waar Dr Hart gebleven is, antwoord van Net5 is dat het voortaan om vrijdagavond om 23.15 komt. Echt een rottijd voor zo'n serie vind ik, maar dat kan ook komen omdat ik altijd op zaterdagochtend werk en dan dus al in m'n bed lig :eyes:

Maar goed, vrijdagavond dus!


Pff zo ineens. Hadden ze toch ook wel eerder kunnen bedenken. Nou ja neem het dan gewoon op en kijk het in het weekend wel terug.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Sep 2015 20:55

Re: Dokter Hart

JaneDoe schreef:Yep, daar zoek ik op, ik weet dat het officieel zo heet :laughcry:

Bedankt voor de link, ik ga het straks eens bekijken!

edit: Helaas, hart of dixie staat daar niet op :(

http://watchseries-online.ch/category/hart-of-dixie

Jawel :smile:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Sep 2015 21:45

Re: Dokter Hart

Sooo, die social media bitches bij Net5 zijn een partij onaardig zeg....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 23:18

Re: Dokter Hart

Leaf schreef:Sooo, die social media bitches bij Net5 zijn een partij onaardig zeg....



ja he!!! Echt belachelijk gewoon!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2015 23:19

Re: Dokter Hart

Yadira schreef:
JaneDoe schreef:Yep, daar zoek ik op, ik weet dat het officieel zo heet :laughcry:

Bedankt voor de link, ik ga het straks eens bekijken!

edit: Helaas, hart of dixie staat daar niet op :(

http://watchseries-online.ch/category/hart-of-dixie

Jawel :smile:


Wat raar....ik zocht bij de "H" maar vond niks...
Maar goed, als ik erop klik krijg ik een meeeeeega lange lijst met download mogelijkheden, waarvan de eerste 4 het al niet doen... weet jij welke ik dan moet hebben?

Bedankt alvast he! :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 10 Sep 2015 07:36

Re: Dokter Hart

Links doe het niet doen worden over het algemeen verwijderd.

Wanneer je een episode aangeklikt hebt krijg je idd een mega lange lijst. Nadat je dan 1 aangeklikt hebt moet je je wel door wat reclame worstelen en ongeveer 5x op play klikken (wat ook reclame oplevert) voordat een aflevering begint.

Waar ben je? Ik wil ze wel vanaf dat punt voor je opzoeken als je wilt.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 10 Sep 2015 19:17

Re: Dokter Hart

Ik heb net in de zomervakantie dit seizoen gedownload en gekeken. En nu is het definitief afgelopen, geloof ik. :'(
<<

Anoniem273

Bericht 10 Sep 2015 21:31

Re: Dokter Hart

Ik vind het echt een hele leuke serie! Heb ze allemaal gezien. Helaas gecanceld maar wel met een echt einde gelukkig. Vond seizoen 3 wat minder maar seizoen 4 was wel weer heel leuk :)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Sep 2015 21:43

Re: Dokter Hart

Ik ben gisteren begonnen aan de eerste twee afleveringen. Kijkt lekker weg.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 10 Sep 2015 23:33

Re: Dokter Hart

oke, voor de kijkers even de vraag; George of Wade?


Yareda; Als je hem voor me op zou willen zoeken is dat super! Die van morgen op net5 is "the curling iron", dus als ik die morgen kijk, ben ik bij degene daarna. Volgens mij is dat dan ep3 van s4. Ik heb wel een chromebook, zou heel goed kunnen dat sommige filmpjes het daarom niet doen.... Maar ik ga het nog een keer proberen, ik ben veel te ongeduldig om elke keer een week te wachten :laughcry:
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2015 07:51

Re: Dokter Hart

Wade! :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 11 Sep 2015 09:16

Re: Dokter Hart

JaneDoe schreef:oke, voor de kijkers even de vraag; George of Wade?


Yareda; Als je hem voor me op zou willen zoeken is dat super! Die van morgen op net5 is "the curling iron", dus als ik die morgen kijk, ben ik bij degene daarna. Volgens mij is dat dan ep3 van s4. Ik heb wel een chromebook, zou heel goed kunnen dat sommige filmpjes het daarom niet doen.... Maar ik ga het nog een keer proberen, ik ben veel te ongeduldig om elke keer een week te wachten :laughcry:

S04 - E03
http://vodlocker.com/fxmcsd93z8np

S04 - E04
http://vodlocker.com/i4e6572pa30i

S04 - E05
http://vidbull.com/b8vfkl0p7kqk

S04 - E06
http://vodlocker.com/oeod1zccoj3y

S04 - E07
http://vodlocker.com/tsr105nfrntr

S04 - E08
http://vodlocker.com/og0m0xc2brjc

S04 - E09
http://vodlocker.com/5xfpd6keb9nl

S04 - E10
http://vodlocker.com/7xfzupu78cbe

Veel plezier ermee. Gebruik altijd Google Chrome en soms moet je wel 8x op het kruisje voor reclame klikken voordat het weg gaat of op 'proceed to video' , maar ze doen het allemaal.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers