Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


slofjes voor een dreumes

<<

Anoniem123

Bericht 29 Sep 2013 12:15

slofjes voor een dreumes

Wat hebben jullie kindjes aan in de herfst/ winter als ze binnen zijn?
Vorig jaar had hij van die leren slofjes maar nu hij gewoon loopt vind ik dat niet meer zo handig zitten.
Ik was al een beetje op zoek, maar bij Scapino en dergelijke zie ik zulke lelijke slofjes... of met figuurtjes of kleurtjes anno 1980. :thumbdown:
En zie ik eens leuke zijn ze te groot, S heeft nu maatje 21.

Nu loopt hij nog op zijn crocjes en als ik niets kan vinden dan moet hij die maar aanhouden. Blote voetjes/ op sokken is geen optie hier.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Sep 2013 12:33

Re: slofjes voor een dreumes

Ik heb soksloffen van de zeeman. Maar ik weet niet of ze ook in die maat komen..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem162

Bericht 29 Sep 2013 12:36

Re: slofjes voor een dreumes

Toen mijn kindje die maat had, had hij slofsokken van de zeeman en action en hij had slofjes met harde zolen van scapino.
Nu heeft hij nog steeds sloffen van scapino, op de site staat niet zo veel in de winkel hier is veel meer keus in sloffen.
<<

Anoniem122

Bericht 29 Sep 2013 12:38

Re: slofjes voor een dreumes

Waarom zijn leren slofjes niet zo handig meer? Het is voor een kindervoet het beste om binnen zo veel mogelijk op blote voeten te lopen, in de winter zijn leren slofjes dan ideaal omdat je dan zoveel mogelijk het op blote voeten lopen nabootst.
<<

Anoniem121

Bericht 29 Sep 2013 13:17

Re: slofjes voor een dreumes

TukTuk schreef:Waarom zijn leren slofjes niet zo handig meer? Het is voor een kindervoet het beste om binnen zo veel mogelijk op blote voeten te lopen, in de winter zijn leren slofjes dan ideaal omdat je dan zoveel mogelijk het op blote voeten lopen nabootst.


Omdat je iedere week om nieuwe leren slofjes kan... Het is dat ik ze zelf verkoop en voor inkoopprijs heb maar ik kan hier iedere twee weken een nieuw stel slofjes van de plank pakken omdat de neuzen stuk gekropen/gelopen zijn. Mijn dochter gaat er dus ook op naar buiten.
<<

Anoniem123

Bericht 29 Sep 2013 16:58

Re: slofjes voor een dreumes

TukTuk schreef:Waarom zijn leren slofjes niet zo handig meer? Het is voor een kindervoet het beste om binnen zo veel mogelijk op blote voeten te lopen, in de winter zijn leren slofjes dan ideaal omdat je dan zoveel mogelijk het op blote voeten lopen nabootst.

S gaat scheef lopen op die dingen. Nou ja dat was voor de zomer dan, al kon hij toen al wel maanden lopen.

Slofsokken nog niet aan gedacht! Ik ga eens kijken bij de zeeman.
<<

Anoniem26

Bericht 29 Sep 2013 17:22

Re: slofjes voor een dreumes

Zootjes zijn erg fijn! Zit ook geen zool onder dus scheef lopen kan dan niet lijkt me.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 29 Sep 2013 18:43

Re: slofjes voor een dreumes

Wij hebben ook slofsokken gehad, vorig jaar had ik ze bij de ca vandaan.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem331

Bericht 29 Sep 2013 18:50

Re: slofjes voor een dreumes

Soksloffen inderdaad. Ideale dingen!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers