Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Nov 2015 19:42

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Mooie vloer!

Ik zie ook een schoenenrekje. Waar heb je die vandaan? Ik ben zelf namelijk nog op zoek naar een mooi schoenrekje.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 21 Nov 2015 19:54

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Ik heb even de foto's gecheckt, ik vind het erg mooi :)
<<

Anoniem253

Bericht 22 Nov 2015 14:17

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Scandic schreef:Haha Champagne, die is toevallig sinds vandaag af! Zal daar morgen wel even fotootjes van maken.

Jaaa leuk! Zijn jullie al een beetje gewend in het nieuwe huis?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Nov 2015 14:05

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Zo, eindelijk foto's van de badkamer! We hebben nog geen spiegel gevonden, twijfelen nog over verlichting/spiegelverwarming dus die komt nog. Maar verder is het af :)

Afbeelding
Afbeelding

En de plankjes boven de bank hangen ook:
Afbeelding

Ik ben wel aardig gewend inmiddels, vind het ontzettend meevallen met alle verbouw/verhuisgeluiden om ons heen en 's avonds is het zo rustig hier! Woonde eerst in het drukke centrum dus ik geniet echt van de rust nu haha.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Nov 2015 14:33

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Heel mooi! Gave wastafel ook! En wat fijn dat je al zo aan het genieten bent. Moeten jullie nog veel doen of is het zo goed als klaar?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Nov 2015 15:18

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Mooi Scandic, helemaal mijn smaak!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Nov 2015 15:34

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

We moeten nog wel aardig wat doen hoor! Kapstok, spiegel badkamer, kast slaapkamer in elkaar zetten, plinten door het hele huis (zijn al besteld maar duren wat langer helaas), gordijnen beneden en houten jaloezieën voor 8 ramen.
De eettafel is nog niet klaar (komende week als het goed is) en we willen nog wandplanken op maat laten maken.
In het voorjaar de tuin, zonnescherm, loungebank.. En dan hebben we nog project zolder! Willen we twee kamers van maken + inbouwkasten om de cv + wasmachine weg te werken. Vloer ligt daar ook nog niet om die reden.
In onze slaapkamer willen we eigenlijk ook nog een inbouwkast laten maken.

Dus de uitdrukking 'je huis is nooit af' gaat hier wel op :wink: Eerst maar weer even onze spaarpot aanvullen haha.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Nov 2015 15:45

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Leuke plannen!! Jammer dat het allemaal zoveel geld kost he ;). Zijn jullie de eettafel zelf aan het maken? En hebben jullie de raambekleding al uitgezocht? Ik vind jullie huis echt heel mooi geworden, geniet ervan!!
<<

Anoniem149

Bericht 28 Nov 2015 19:49

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Wat een gave wasbak!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 28 Nov 2015 21:09

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Af of niet het is nu al echt heel mooi! Heel gezellig en sfeervol, wauw!
En de rest komt allemaal wel, niemand heeft in 1x alles af ;)
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Nov 2015 02:06

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Die douche lijkt bijna in zijn geheel op die wij hebben. Heerlijk is dat. Hoef je alleen nog maar een douchegordijn te kopen bij een bouwmarkt (kun je zonder te boren ophangen). Heb je ook een handig inhammetje om je shampoo enzo in de douche kwijt te kunnen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Nov 2015 02:32

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Fred schreef:Hoef je alleen nog maar een douchegordijn te kopen bij een bouwmarkt (kun je zonder te boren ophangen).

Neee da's echt zonde van zo'n mooie douche! Niet zo'n klef studentikoos douchegordijntje met vissen ophangen hoor Scandic! Je hebt echt een prachtige badkamer zeg. En zo'n rainshower is heerlijk weet ik uit ervaring :)
Let's discover the world together.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Nov 2015 10:22

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Douchegordijnen vind ik ook echt vreselijk!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Nov 2015 11:12

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Prachtig is het geworden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Nov 2015 11:18

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Huh, dat is een (super mooie) inloopdouche. Waarom zou je een douchegordijn willen? Hartstikke zonde.

Marin, wat hebben ook een regendouche maar die gebruiken we echt nooit. Zo koud als je onder de gewone douche staat en de regendouche geeft nog een paar koude druppeltjes. :D

Scandic, je hebt er een prachtige woning van gemaakt, ben verliefd op je stenen vloer!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Nov 2015 11:30

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Hahaha nee natuurlijk geen douchegordijn, het is niet voor niks een inloopdouche! Ben blij dat ik van dat vreselijke ding af ben, ga maar eens je benen scheren dan, wat een hel! :thumbdown:

Gelukkig is het geen regendouche maar een stortdouche, dus geen lullig straaltje :)
<<

Anoniem170

Bericht 29 Nov 2015 21:26

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Super mooi!!! Wat voor kleur heb je op de muur?

haha: kleed heb ik ook, ook 2 van zulke tafeltjes, en ook zo'n soort lamp :banaan: Ook zelfde tv meubel.We hebben dezelfde smaak :)
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 29 Nov 2015 22:35

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Mooie badkamer Scandic! Wij hebben een spiegel met verlichting erom en verwarmd genomen. Of het echt fijn werkt weet ik nog niet, maar mooi si het in elk geval wel en de verlichting erg prettig.

Leuk ook dat plankje zo boven de bank. Je stijl spreekt me erg aan. En ook ben erg benieuwd naar het kleurtje op de muur, ziet er erg mooi uit!

En neem de tijd om het af te maken. Sommige dingen moeten ook gewoon groeien. Soms weet je pas wat je wil als je een poosje ergens woont. Dan denk je, ja dit is het. En dat geld is herkenbaar... daar houden veel projecten mee op...
augustus 2013
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Dec 2015 12:58

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Roos, de kleur is Early Dew van Flexa.

We hebben eindelijk een eettafel! Was nog een dingetje, want ik was toch niet blij met de kleur van de poten. Dus we moesten ze laten zandstralen en opnieuw laten poedercoaten, maargoed nu zijn ze mooi! Met mijn perfectionisme was ik er nooit overheen gekomen anders :smile:

Afbeelding

De bank komt in januari, net als de houten jaloezieën. In januari ook de gordijnen bestellen, die zijn zo duur dat we nog maar een maandje wachten :omg: Nu binnenkort maar eens tijd en zin maken voor de plinten, bah!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Dec 2015 14:22

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Toffe tafel! Houd ik van!
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Dec 2015 15:19

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Heel leuk!
<<

Anoniem236

Bericht 12 Dec 2015 15:52

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Mooi geworden scandic!

Mag ik vragen wat voor een vloer jullie hebben? Hout zeker? En mag ik dan zo heel erg brutaal zijn om te vragen wat hij gekost heeft per m2?
<<

Anoniem151

Bericht 12 Dec 2015 16:38

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Gaaf!
Ben ook wel benieuwd naar de vloer inderdaad
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Dec 2015 17:56

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Jahoor dat mogen jullie best vragen! Het is lamelparket, dus toplaag van hout en daaronder laminaatachtig. Ik denk dat het zo'n €40 per m2 was, weet alleen het bedrag voor het hele huis eigenlijk (kregen wel korting natuurlijk).
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 12 Dec 2015 20:43

Re: Scandic's droomhuis - Update: verhuisd!

Mooie tafel! Welke kleur waren de poten eerst?
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers