Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 05 Sep 2015 18:23

Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

Ok, even een korte vraag hoor: op de verpakking van mij harsstrips staat dat je 48 uur na het harsen niet in de zon mag, maar staat dit er op omdat ze zich willen indekken voor het geval er anders iets mis gaat, of is een flinke tijd er tussen echt een must? Ik bedenk me net dat het zelfs 14 uur zou worden: rond 20u harsen en dan morgenochtend rond 10u naar de zonnebank. Afrader?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Sep 2015 20:06

Re: Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

Oeh, zou het echt niet durven zeggen...kun je niet andersom doen? Haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem130

Bericht 05 Sep 2015 20:15

Re: Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

Ik zou het zelf absoluut niet doen, maar goed ik zou zelf überhaupt al niet harsen omdat mijn huid daar ontzettend geïrriteerd op reageert. Volgens mij is dat onderliggend idee ook. Dat harsen prikkelend is voor je huid en dat je veel meer kans hebt op huidirritatie als je er daarna ook nog zonexpositie overheen gooit. Als je van jezelf weet dat jouw huid zich absoluut niets aantrekt van harsen zou ik het wellicht wel durven en die avond en ochtend gewoon lekker smeren met een vette crème zonder parfums om wat te herstellen. Als je ook maar enigszins toch wat irritatie hebt van harsen zou ik echt wel minstens 24h wachten.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 06 Sep 2015 12:39

Re: Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

Het is er uiteindelijk allebei niet van gekomen, haha. Nu zo lekker met witte én behaarde bovenbenen een wedstrijd spelen, helemaal super :^^: Desondanks: Bedankt voor het meedenken!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 09 Sep 2015 19:35

Re: Harsen en zonnebankbezoekje binnen 24 uur?

Ik weet niet of de situatie zich nog eens zal voordoen bij je, maar een geharste huid in de zon, of zonnebank is geen goed idee. De huid is zo gevoelig, altijd al, en na het harsen extra. Ook met in bad gaan of heet douchen altijd oppassen na het harsen. Sowieso 24 uur geen hitte erop als dat niet nodig is.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers