Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gedoe met wehkamp

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 04 Sep 2015 20:33

Gedoe met wehkamp

Rond 13 augustus heb ik een laatste bestelling thuis gehad van wehkamp. Ik had 4 artikelen besteld waarvan 1 gehouden en meteen betaald en de rest terug gestuurd.
Nu krijg ik sinds een week mailtjes dat ik nog 25 euro moet betalen. Als ik dan naar de gerouterneerde artikelen krijgt staan er 2 bij en geen 3. Van de week contact gehad met wehkamp en moet nu een formulier invullen 'niet verwerkte retourzending', inscannen en terug mailen.

Alleen kreeg ik vandaag weer een mail dat ik nog 5 dagen de tijd heb om te betalen. En word er een beetje zenuwachtig van. Het gaat maar om 25 euro maar heb het netjes terug gestuurd en ga dat niet betalen.
Ik heb ook nog nooit eerder problemen gehad met wehkamp.

Wat kan ik nu verwachten?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 04 Sep 2015 20:50

Re: Gedoe met wehkamp

Ik zou het via facebook proberen te regelen. Ik heb nu twee keer iets gehad en dat was via de facebook medewerkers heel snel geregeld.
2010 2012
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Sep 2015 20:53

Re: Gedoe met wehkamp

Ik heb dit al zovaak bij hun gehad dat ik er nooit meer bestel. Ik zou zeker niet betalen. Blijkbaar hebben zij niet goed opgelet.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 04 Sep 2015 21:13

Re: Gedoe met wehkamp

3 keer iets besteld bij wehkamp, 2 keer ellende met geld. Na maanden heen en weer mailen en beloftes van hun kant kwam het gelukkig goed (ik zou in beide gevallen geld krijgen, beide keren veel later dan beloofd en na er continu achteraan gaan) probeer dit te regelen, desnoods via fb, en dan de volgende keer maar ergens anders bestellen. De aanhouder wint heb ik wel gemerkt, maar hoeveel zin heb je om er zoveel gedoe om te hebben....
<<

Anoniem282

Bericht 04 Sep 2015 21:18

Re: Gedoe met wehkamp

2x iets besteld bij Wehkamp, beide keren gedoe gehad. Eerste keer werd er niets bezorgd, terwijl ik wel thuis was. Werd aanvankelijk ook nog ontkend bij de klantenservice, maar degene die de dag erna kwam bezorgen bevestigde dat er idd niet eerder iets was bezorgd. Hij kon dat zo zien.

Laatste keer was 1,5 maand geleden. Die eikel van een bezorger had serieus m'n pakketje gewoon buiten voor de deur gelegd. Het is een wonder dat het er nog lag. Ik had al betaald, dus was best pissig. De mevrouw van de klantenservice heeft hier uit haarzelf een klacht van gemaakt, ik hoefde het niet eens zelf te vragen.

Maar ik ben er dus niet tevreden over.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Sep 2015 22:09

Re: Gedoe met wehkamp

Guattari schreef:2x iets besteld bij Wehkamp, beide keren gedoe gehad. Eerste keer werd er niets bezorgd, terwijl ik wel thuis was. Werd aanvankelijk ook nog ontkend bij de klantenservice, maar degene die de dag erna kwam bezorgen bevestigde dat er idd niet eerder iets was bezorgd. Hij kon dat zo zien.

Laatste keer was 1,5 maand geleden. Die eikel van een bezorger had serieus m'n pakketje gewoon buiten voor de deur gelegd. Het is een wonder dat het er nog lag. Ik had al betaald, dus was best pissig. De mevrouw van de klantenservice heeft hier uit haarzelf een klacht van gemaakt, ik hoefde het niet eens zelf te vragen.

Maar ik ben er dus niet tevreden over.


Dat ligt dan toch aan de bezorgservice, en niet aan wehkamp?
<<

Anoniem282

Bericht 04 Sep 2015 23:58

Re: Gedoe met wehkamp

Het is een bezorgservice waarmee Wehkamp samenwerkt, toch? Ik kan niet zelf een bezorgservice kiezen als ik een pakketje bij mij thuis laat afleveren. Dus als ik een klacht heb over de levering, moet ik bij Wehkamp zijn. :) En ik vind het persoonlijk nogal bijdehand om doodleuk vol te houden dat een pakket wel is bezorgd, terwijl dat niet zo was.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 05 Sep 2015 08:52

Re: Gedoe met wehkamp

Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik heb dat formulier ingevuld en mail het ze terug en dan masr afwachten. Betalen doe ik niet, want het zat bij elkaar in 1 zak. Dat vind ook zo raar dat het dan ineens 'kwijt' is.

En ik denk niet dat ik er nog ga bestellen, sl ligt het er even aan hoe dit afloopt.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 05 Sep 2015 09:17

Re: Gedoe met wehkamp

Ik stuurde laatst een paar schoenen en een jas retour naar de wehkamp, bij elkaar in een doos.
De bevestiging dat de schoenen retour waren gekomen, kwam een week na de bevestiging dat de jas retour was gekomen, heel vreemd!
10.04.17
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 07 Sep 2015 14:54

Re: Gedoe met wehkamp

Ik heb een mailtje gehad met excuses en dat ze het gaan oplossen.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 07 Sep 2015 16:18

Re: Gedoe met wehkamp

Hmm wat een gedoetje! Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met Wehkamp. Hopelijk wordt het snel en goed opgelost.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny, Hugo, Kira