Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babydump prijsgarantie

<<

Anoniem186

Bericht 29 Sep 2013 11:46

Babydump prijsgarantie

Heeft iemand ervaring met de prijsgarantie van babydump? Ze zeggen namelijk de goedkoopste te zijn.

Nou heb ik wat producten gevonden die nu bij de prenatal goedkoper zijn. Dus ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan?
Hebben jullie daar al eens mee te maken gehad?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Sep 2013 11:48

Re: Babydump prijsgarantie

Ik ben er tot nu toe wel tevreden over.
Een aantal weken geleden heb ik een kinderwagen besteld, maar vorige week dezelfde wagen bij Babypark goedkoper gezien. Babydump heeft direct de prijs aangepast.

Even geleden had ik ook al iets aan laten passen en dat was ook zo gebeurd. Na iedere aanpassing sturen ze een nieuwe offerte/factuur.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem106

Bericht 29 Sep 2013 12:42

Re: Babydump prijsgarantie

Als je kan bewijzen dat het ergens anders goedkoper is, moet het mogelijk zijn.

Wij hadden een foto gemaakt van de box en zijn er mee naar de winkel gegaan. Daar hebben ze het hoofdkantoor gebeld en binnen een paar minuten was het geregeld.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 29 Sep 2013 13:15

Re: Babydump prijsgarantie

Door de gratis producten die wij bij de wagen, kamer enzo kregen, ging het niet op. Dus heb er geen gebruik van kunnen maken
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 29 Sep 2013 14:27

Re: Babydump prijsgarantie

Ik had ook iets anders ergens goedkoper gezien. Ze gingen met ene precies dezelfde prijs aanhouden en met een ander ding gingen ze er zelfs een beetje onder zitten. De kinderwagen had ik ergens anders goedkoper gezien, maar omdat we er bij babydump een maxicosi bijkregen werd ook de prijs van een maxicosi bij het andere bedrijf er bij op geteld. Als het eindbedrag bij de andere winkel dan goedkoper was geweest hadden we het verschil ook terug gekregen. Kortom ik zou het in elk geval proberen! Niet geschoten is altijd mis.

Momenteel ben ik ook weer met ze bezig. Heb een aantal dingen gezien die nu goedkoper zijn dan toen ik ze kocht. Lijstje gemaakt, bonnetjes gescand en heen gemaild. Als ze met alles akkoord gaan dan krijg ik ongeveer 88 euro terug!!!
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 29 Sep 2013 20:32

Re: Babydump prijsgarantie

Ionderdaad ze tellen er alles bij op. gratis box, tas of autostoeltje.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Sep 2013 20:41

Re: Babydump prijsgarantie

Ik denk dat het wel alleen geldt voor producten wat qua prijs altijd goedkoper is, dus niet als nu bijv een kinderwagen bij prenatal 100 euro goedkoper is door een actie/aanbieding, dan moet de standaard prijs dus altijd goedkoper zijn bij die ander.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 29 Sep 2013 20:45

Re: Babydump prijsgarantie

zo heb ik het niet begrepen. Ik heb namelijk bij prenatal toen in de actie gezien een extra winkelmandje voor aan de kinderwagen en dat was een tijdelijke actie omdat die kinderwagen bij hun uit het assortiment ging. Ook als bij hunzelf een aanbieding is die goedkoper is dan toen jij het bij babydump kocht krijg je het verschil terug. Tenminste zo heb ik het begrepen.
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Sep 2013 09:03

Re: Babydump prijsgarantie

Annemie schreef:Ik denk dat het wel alleen geldt voor producten wat qua prijs altijd goedkoper is, dus niet als nu bijv een kinderwagen bij prenatal 100 euro goedkoper is door een actie/aanbieding, dan moet de standaard prijs dus altijd goedkoper zijn bij die ander.


Nee hoor, ik heb mijn kinderwagen nu voor de aanbiedingsprijs van Babypark.
Deden ze totaal niet moeilijk over. Ze checkten de aanbieding op de babypark website en voila, bijna 200 euro korting.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers