Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen morgen?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2015 07:55

Wat te doen morgen?

We zouden morgen naar de Julianatoren gaan, mijn man heeft vrij genomen omdat ik jarig ben en we zouden er een gezellig dagje uit van maken. Helaas wordt het écht bagger weer :(
Efteling is ook geen optie, want het wordt in heel Nederland slecht weer...
Iemand een optie wat we eventueel dan zouden kunnen gaan doen voor leuks en gezelligs?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 03 Sep 2015 08:09

Re: Wat te doen morgen?

Een dagje zwemmen in een subtropisch zwemparadijs? En na de tijd lekker uiteten ofzo?
Zelf vind ik de CenterParcs zwembaden altijd erg leuk maar weet niet of er één bij jullie in de buurt zit?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2015 08:19

Re: Wat te doen morgen?

Nee, dat is echt allemaal een flink stuk rijden.
Uit eten waren we inderdaad van plan ja.

Dacht wellicht een binnenspeeltuin in de ochtend, 's middags even rustig aan en 's avonds lekker uit eten.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Sep 2015 08:28

Re: Wat te doen morgen?

Glow in de Dark Midgetgolf? http://glowgolf.nl/capelle-rotterdam/
08/2018
05/2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2015 08:39

Re: Wat te doen morgen?

Oh das ook geinig, maar is B daar niet nog wat klein voor? (3,5)
<<

Anoniem123

Bericht 03 Sep 2015 09:05

Re: Wat te doen morgen?

bowlen, bioscoop?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 03 Sep 2015 09:06

Re: Wat te doen morgen?

Lejow schreef:Oh das ook geinig, maar is B daar niet nog wat klein voor? (3,5)


Nee joh kan makkelijk, mijn dochter vindt midgetgolfen super leuk. Ze kan het niet zo goed natuurlijk maar ze heeft wel lol.
2010 2012
<<

Anoniem236

Bericht 03 Sep 2015 09:12

Re: Wat te doen morgen?

Ik heb n vermoeden waar jij woont, maar dan is center parcs port zelande toch niet heel ver rijden?
Stuk dichterbij dan julianatoren in ieder geval.
Of Plopsa indoor? Idd binnenspeeltuin, bioscoop, n leuk museum voor kinderen of zwemmen in n normaal zwembad?
Dagje treinen als je dochter treinen leuk vindt? Eventueel naar Schiphol vliegtuigen kijken en spelen in t speelgedeelte?
Fijne dag alvast!
<<

Anoniem193

Bericht 03 Sep 2015 09:20

Re: Wat te doen morgen?

Spoorwegmuseum?
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 03 Sep 2015 10:46

Re: Wat te doen morgen?

Nijntje tentoonstelling, centraal museum Utrecht?
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2015 13:07

Re: Wat te doen morgen?

Lotus schreef:Ik heb n vermoeden waar jij woont, maar dan is center parcs port zelande toch niet heel ver rijden?
Stuk dichterbij dan julianatoren in ieder geval.
Of Plopsa indoor? Idd binnenspeeltuin, bioscoop, n leuk museum voor kinderen of zwemmen in n normaal zwembad?
Dagje treinen als je dochter treinen leuk vindt? Eventueel naar Schiphol vliegtuigen kijken en spelen in t speelgedeelte?
Fijne dag alvast!


Oh ja! daar had ik niet aan gedacht. B is alleen met een uur of 2 wel klaar met zwemmen en dat vind ik dan een beetje zonde van de prijs die je betaald voor centerparcs zwemmen :D En een 'normaal' zwembad vind ik saai op mijn verjaardag...

Ik hou de midgetgolf ff in gedachten.
Bios is ook nog een optie, hebben we in de vakantie gedaan, weet eigenlijk niet of er nog een film draait voor haar nu.
Plopsa zou ook kunnen, wel alleen 2 u rijden.

Het is gewoon stom dat het gaat regenen, iedere keer als we naar de Julianatoren willen is er wel iets :(

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers