Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je gênantste date-ervaring

<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Sep 2015 12:18

Je gênantste date-ervaring

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ergste dates :banaan: dus brandt maar los dames!
<<

Anoniem321

Bericht 01 Sep 2015 14:07

Re: Je gênantste date-ervaring

Haha, het loopt nog niet storm in dit topic he?

Ik zal dan maar beginnen. Ik was denk ik een jaar of 16, nog zo groen als gras, en was behoorlijk verliefd op een jongen. Hij vroeg mij mee uit naar de discotheek. Het was geen 1 op 1 date, maar hij was met zijn vrienden en ik met vriendinnen.
In de loop van de avond merkte ik dat ik hem eigenlijk helemaal niet zo leuk vond (opschepperig type) maar ik was zo bleu dus durfde dat niet tegen hem te zeggen.
Aan het eind van de avond bracht hij mij thuis. Een vriendin was ook mee omdat die bij mij sliep.
Hij probeerde mij te zoenen, maar ik wilde eigenlijk helemaal niet.
Hij is toen gaan staan zoenen met mijn vriendin. :palm:
Ik weet nog dat ik eigenlijk helemaal niet boos op haar was, maar het was wel een hele ongemakkelijke situatie toen ik stond te wachten tot ze uitgezoend waren..
Zij heeft verder niks met hem gehad, ze zei dat het gewoon voor de gein was..
Hem vond ik in ieder geval vanaf dat moment de grootste loser op aarde.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Sep 2015 14:40

Re: Je gênantste date-ervaring

IK denk dat dat toch blijft die keer dat ik met een kerel had afgesproken. Op zich niet een heel gezellige dag had gehad, ik was blij dat ik naar huis kon iig, en thuis kreeg ik ad random de vraag in een app gesprek of ik droog anaal kon ontvangen. Uit het niks. Zomaar. Out of the blue.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Sep 2015 14:44

Re: Je gênantste date-ervaring

Hahahahaha Caro!

Ik was een jaar of 18 toen ik 'de barman' aan de haak had geslagen. Alle meiden vielen voor die gozer, maar na een aantal weekenden om elkaar heen draaien stonden we dan eindelijk te zoenen. Midden in de discotheek, dat deed ik nooit zomaar, maar hij was een uitzondering. Dus, tot zover geen probleem, ging prima.
De week erna smsjes over en weer en hoe het precies ging weet ik niet meer, maar we hadden een date en dat zou duidelijk een seksdate worden. Zitten we op de bank, beetje voelen en doen, steekt hij ineens z`n tong IN m`n oor. Allemachtig ik vond het ZO ZO smerig.
Ik heb het zover uit m`n gedachten verdrongen dat ik niet eens meer zeker weet of ik ben gebleven of niet. :palm:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2015 14:47

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik was 20 en had een date met een jongen van 25. Was best gezellig, maar voor mij was er verder niks.
Hij bracht me thuis en toen wilde die me zoenen, wat ik afhield. Toen zei die: Doe nou niet zo flauw, we gaan zo toch ook bij jou naar binnen.. lekker n**ken. Ik had echt zoiets van wtf? en dat zei ik ook tegen hem. Deed hij de deuren van zijn auto op slot. Dus toen werd ik echt heel boos en heb hem echt als een feeks toegesproken dat ie NU de deur open moest doen. Dat deed ie heel braaf en droop met zn staart tussen de benen af. Wat een freak.
Bedenk me nu wel pas dat ik vanbinnen met de hendel zelf ook de deur had kunnen openen... Haha!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Sep 2015 15:57

Re: Je gênantste date-ervaring

Haha!!

Caro, jouw verhaal doet mij denken aan toen ik vorige zomer met een man aan het daten was. We waren super gezellig aan het appen, all chill. Stuurt ie ineens stijve piemel foto's, zo uit het niks :palm: :palm: :palm:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Sep 2015 16:13

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik heb nauwelijks ge-date, daarvoor zijn vriend en ik al te lang bij elkaar. Maar heb toen ik 16 was met mijn buurmeisje eens via chat en MSN met een jongen bij ons uit het dorp afgesproken. Buurmeisje was wat jonger, het was dus echt een afspraakje voor mij. Hij zou naar onze straat toekomen. Ik durfde op een gegeven moment niet meer en bleef met buurmeisje boven voor het raam staan. Hij had ons allang gezien, wuifde dat ik moest komen, enz. Wij doken telkens weg. Ik vond het te eng geloof ik. Hebben erna nog contact via MSN gehad, maar afspreken wilde 'ie natuurlijk niet meer.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Sep 2015 16:16

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik heb ook nooit echt dates gehad. Tenminste niet bioscoop, uit eten, iets leuks doen dates. Ik had vaak helemaal geen zin in vriendjes, maar vond de aandacht wel heel leuk haha.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Sep 2015 16:25

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik heb nooit gedate, maar vind dit wel leuk om te lezen ;)
Mijn eerste echte vriendje kreeg ik toen ik 14 was. We waren op kennismakingskamp van school, daar zoenden we en vervolgens waren we 4,5 jaar samen. En 5 weken nadat het uit was kreeg ik al wat met mijn man. Nooit echt gedate dus.
Al weet ik nog wel dat ik 3 weken samen was met mijn man, toen was het valentijnsdag en nam hij mij mee uit eten. Omdat mijn ouders nog niet wisten van hem, en ik het nog niet wilde zeggen (ik 18 hij 27), kwam hij mij op de hoek van de straat ophalen met de auto. hij had echt een verschrikkelijk lelijk gilletje aan, daarbij nam hij mij mee naar een oer burgerlijk restaurant waar we tussen de oudjes van 50+ zaten.
<<

Anoniem288

Bericht 01 Sep 2015 16:31

Re: Je gênantste date-ervaring

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 01 Sep 2015 16:47

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik had met een jongen afgesproken in de stad. We gingen een ijsje eten en beetje rondlopen. Op een gegeven moment vliegt er een meeuw over die zo op zijn hoofd schiit. Ik begon echt keihard te lachen. Maar het erge was hij deed net alsof het niet gebeurd was, rent een mc Donalds in en gaat daar de plee in om de boel schoon te maken. Toen hij terugkwam was ik nog aan het lachen en ik maakte een opmerking erover in de trant van is het helemaal weg. Kijkt ie me toch boos aan... gênant oke maar ook wel heel grappig.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 01 Sep 2015 18:30

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik had afgesproken met een jongen die ik vaag kende, ik was 16 en hij was denk ik begin 20. We zouden in Utrecht wat gaan drinken. We hadden op het station afgesproken en liepen vanaf daar de stad in. Hij had allemaal vage verhalen, dat hij met z'n vrienden naar de hoeren was geweest en dat hij tijdens het uitgaan met z'n hoofd in een wc-pot vol urine was geduwd. Ik vond hem helemaal niets. Hij had ook een hele dikke puist midden op z'n voorhoofd en terwijl we wat zaten te drinken, had hij deze opengekrabd. Er kwam allemaal pus uit, echt super ranzig. Terwijl hij dat op de wc aan het schoonmaken was, wilde ik eigenlijk stiekem weglopen. Ik wist alleen de weg naar het station niet meer, dus dat durfde ik niet aan.
03/2019
11/2020
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 02 Sep 2015 01:07

Re: Je gênantste date-ervaring

Op een tweede date liep ik met die gozer langs een juwelier toen we in de stad waren, toen hij over vriendschapsringen begon of misschien een armbandje. Ik heb echt heel hard staan lachen, tot ik zijn gezicht zag en het tot me door drong dat hij serieus was :palm:
Later toen we afscheid namen op het station verklaarde hij mij helemaal de liefde, en hij zou mij echt gigantisch gaan missen. Ik heb toen zo subtiel mogelijk verteld dat dit waarschijnlijk de laatste keer zou zijn dat we elkaar zouden zien, volgens mij heb ik zijn hart echt gebroken toen..
10.04.17
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 02 Sep 2015 12:03

Re: Je gênantste date-ervaring

Het was niet echt een date maar ik herinner me heel goed mijn eerste zoen nog. Het was op vakantie, in een vakantiepark in Putten, zijn naam was Joris en hij woonde op de Kalverstraat haha hij droeg een australian, want dat was toen helemaal de shit. We hebben dus op een gegeven moment gezoend, en het was mijn eerste zoen toen ik 12 was, zo bleu als wat. Ik stopte steeds met zoenen, want (oh ik vind dit zo heel erg om te vertellen haha, hoop toch dat ik mijn eigen kinderen wat beter voor kan lichten) ik wist niet dat je kon doorademen tijdens het zoenen dus ik hield mijn adem de hele tijd in! ZO SNEU haha

Horror was nog dat ik toendertijd nog van die boxershortjes en topjes droeg van de Hema, en we de ochtend van het weggaan nog hadden afgesproken. Ik had me verslapen en mijn ouders maakte me wakker dat er een jongen voor de deur stond, dus ik rende als een kip zonder kop die kamer rond, de woonkamer in en daar stond ie, de jongen die me mijn eerste zoen had gegeven en dus op dat moment mijn hart had gestolen. Alleen hadden mijn ouders alle gordijnen open gedaan, en de ramen gingen tot de grond, dus ik stond oog in oog met hem .. in mijn ondergoed. Echt, de horror haha .. oh ik hoop toch zo dat ik op dat soort dingen beter let bij mijn koters!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Sep 2015 12:24

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik had gezoend met een jongen die ik had ontmoet in de disco waar ik bijna iedere zaterdag kwam en we hadden telefoonnummers uitgewisseld. Uiteindelijk op woensdag gebeld en afgesproken dat we elkaar weer zouden zien in de disco, dat hij gewoon met zijn vrienden zou komen en ik met mijn nichtje en dan zouden we elkaar weer ontmoeten. Ik was toch best zenuwachtig, was ook heel verkouden die zaterdag maar wilde het wel gewoon door laten gaan. Uiteindelijk kwam hij veel te laat, heb meer dan een half uur zitten wachten in de snackbar tegenover de disco samen met mijn nichtje. Toen hij uiteindelijk kwam deden we natuurlijk net of we er zelf ook net waren om niet wanhopig te lijken. Uiteindelijk met z'n allen naar binnen gegaan en ik weet niet meer of het verlegenheid was of dat we allebei toch niet zo'n zin hadden, maar eenmaal binnen hebben we geen woord meer gewisseld. Ik ben mijn eigen gang gegaan en hij ook en ik heb hem nooit meer gesproken. Dat was echt een heel kansloze date.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem272

Bericht 07 Sep 2015 20:23

Re: Je gênantste date-ervaring

Susan: wauw dat is wel heel kansloos ja!

Parel, hahaha dat van dat doorademen, geweldig!!

Bij mijn eerste zoen duwde die jongen mijn hoofd heel ver naar achteren met zijn hoofd. Ik kreeg er gewoon nekpijn va. Dus toen een vriendin later vroeg hoe ik het zoenen vond, zei ik 'leuk, maar je krijgt er een zere nek van zeg!'

En de eerste date met de man waar ik nu mee getrouwd ben was ook gênant. We keken een film bij hem thuis en dronken vodka. Veel teveel vodka. Op een gegeven moment wilde ik opstaan om naar huis te gaan. Toen voelde ik dat ik niet meer normaal kon lopen, alles draaide. Ik heb mijn T-shirt uitgedaan en ben bij hem in bed gaan liggen, terwijl ik mompelde dat ik de sleutel zo nooit in het sleutelgat ging krijgen of iets dergelijks.

Mijn man heeft toen de hele nacht naar me liggen kijken zonder me te durven aanraken of zo. En ik heb gewoon als een blok geslapen.
Kwijlend, waarschijnlijk.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2015 20:49

Re: Je gênantste date-ervaring

Haha! Leuk om te lezen.

Ik heb nooit echt gedate. Tenzij scharrelen onder die noemer valt.

Anywayz, ooit had ik er twee tegelijk in twee verschillende dorpen en ja, op een avond waren ze allebei in de zelfde discotheek om mij te zien... Ik heb me in allerlei bochten gewrongen en uiteindelijk diezelfde avond achter beide een punt gezet. Ze hadden het door en wilden me allebei overtuigen te kiezen voor hen, maar ik was van beide niet zeker, dus dan maar zo. Maar mannnnn wat schaamde ik me.

(Klinkt slutty, maar ik heb nooit seks gehad. Ik zoende alleen maar).
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 08 Sep 2015 09:34

Re: Je gênantste date-ervaring

Ik heb onlangs een date gehad en hij vond het fijn om tijdens de seks mij continu onder te spugen echt zo goor! Bah dat was echt een no go!
<<

Anoniem149

Bericht 08 Sep 2015 10:47

Re: Je gênantste date-ervaring

Oh Bonheur, dat lijkt me zo smerig..

Ik heb een keer een scharrel gehad. Niet echt een date maar toch wat gênants meegemaakt. Waren lekker bezig, ik was hem aan het verwennen, blijf ik met het haakje van mijn beugel aan zijn velletje hangen... Oeps..
<<

Anoniem148

Bericht 08 Sep 2015 11:19

Re: Je gênantste date-ervaring

Bonheur dat is vies! Jak idd een no go!
Elize pijnlijk maar hoe doe je dat toch?

Ik een keer een date met mijn ex. Ik ben best wel sterk en hij was mij aan het vervelen. Hij had thuis een vijver en had hem er bijna in geduwd voor de gein. Scheelde niet veel. Maar op dat moment kwam zijn vader binnen en hij verschoot. Hij viel dus echt in de vijver! Gelukkig wel een die diep genoeg was.

Andere keer met ex betrapt door schoonmoeder. Waren net goed bezig toen ze thuis kwamen en ze liep meteen de slaapkamer in zonder eerst iets te zeggen. Hadden haar niet gehoord! Oeps...

En een keer met mijn man. Toen waren we aan het daten en hadden bij hem afgesproken en gingen tv kijken boven. Hij had een film uitgekozen maar mijn concentratie is maar 5 min. Voor een film. Dus hebben boven gewoon zitten buurten en spelletje spelen.
Vraagt zijn moeder of het een leuke film was en ik antwoord dat we de film niet hebben gekeken. Maar ik was toen erg verlegen en liep ook snel rood aan. Dit keer dus ook.
Schoonmoeder (streng gelovig) dacht dus dat we sex hadden gehad. Toen ik weg was werd ze boos op vriend. Ze wilde dat niet hebben terwijl hun onder zaten.
Keren daarna had ze iedere avond hapjes als ik er was en riep ze ons halverwege de avond steeds naar beneden als we boven zaten.
Sinds we samenwonen en getrouwd zijn, heeft ze s avonds nooit meer hapjes als we op bezoek komen ;)
<<

Anoniem149

Bericht 08 Sep 2015 14:57

Re: Je gênantste date-ervaring

Ja dat haakje zat aan de binnenkant van mijn kies..
<<

Anoniem255

Bericht 08 Sep 2015 15:53

Re: Je gênantste date-ervaring

Oh, wat een erge (en ook hilarische) dingen komen er voorbij!!

Ik heb in de periode tussen mijn ex en huidige man wat dates gehad. Elke Date was wel redelijk normaal op 1 na. Op MSN echt een superleuke knul. Zowel qua uiterlijk als karakter (voor zover je dat kunt beoordelen dan). Hij had een leuke baan, was spontaan, veel hobby's en vrienden etc. Wij afgesproken.... En hij zei niks. Gewoon niks. Als ik iets vroeg kwam er heel zachtjes en stamelend een antwoord uit en dat was het. Ik begon serieus te twijfelen of ik de juiste jongen voor me had zitten. Met een smoes heb ik de Date afgebroken want ergens vond ik hem best zielig. Bovendien woog hij minstens 30 kilo zwaarder dan op de foto's.

Thuis op MSN kwam het hoge woord eruit. Alles was gelogen. Hij was werkloos, was game verslaafd en had geen vrienden en hij had oude foto's gestuurd van voor zijn gewichtstoename. En dat allemaal omdat hij ontzettend verliefd op me was na een paar keer msnnen.

Hij was dus echt best zielig.
Maar niet mijn type ;)

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers