Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Super Last Minute

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Aug 2015 11:16

Super Last Minute

Wij willen graag nog een weekje op vakantie van het jaar.
Nu zaten we te denken dat het misschien wel leuk is om een super lastminute te boeken op schiphol. Dus gewoon koffers pakken, naar schiphol gaan en bij zo'n desk kijken wat er over is en iets leuks uitzoeken.
Kan dat nog? Is dat iets?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Aug 2015 12:05

Re: Super Last Minute

Vrienden van mij zijn de dag na hun huwelijk op die manier op huwewlijkreis gegaan. 's morgens vertrokken naar schiphol met hun koffers en hun envelopjes en daar hun vakantie geboekt. 's avonds zaten ze in Spanje of Portugal voor een week.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Aug 2015 10:45

Re: Super Last Minute

Klinkt goed!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Aug 2015 10:51

Re: Super Last Minute

Vriendin van mij heeft het ook eens gedaan maar die zijn niet dezelfde dag weg kunnen gaan. Ze hadden meerdere opties gedurende de dag maar steeds op het laatste moment kon het dan toch niet door gaan. Na uren uren uren wachten zijn ze toch maar weer naar huis gegaan, ze vertrokken toen 2 dagen later of zo. Het is dus niet altijd zo makkelijk.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 31 Aug 2015 15:40

Re: Super Last Minute

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel eens gehoord van mensen dat de prijzen niet meer zo geweldig laag zijn als vroeger en dat het niet voordeliger was dan bijvoorbeeld een week of een paar dagen van te voren boeken, en dan heb je nog meer keus ook.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Sep 2015 07:02

Re: Super Last Minute

Ik heb het ook gehoord Bailando. Voor nu (maar dat kan dus nog alle kanten op) is het plan om vakantieveilingen in de gaten te houden en ook bijvoorbeeld SecretEscape en anders thuis kijken via bv Sunweb en alsnog wel echt last minute gaan.
Maar eerst moet mn vriend maar eens bekijken wanneer hij vrij kan krijgen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 01 Sep 2015 10:01

Re: Super Last Minute

En gewoon naar het reisbureau gaan? Wellicht hebben ze daar nog goede aanbiedingen?
Of anders zelf een accomodatie zoeken met een lossen vlucht?

Lekker hoor, nog even een weekje naar de zon! :P
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 01 Sep 2015 13:55

Re: Super Last Minute

En ticketspy heeft wellicht ook nog mooie deals? Daar zie ik best vaak lastminutes voorbij komen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2015 14:04

Re: Super Last Minute

Lijkt me wel gaaf. In Weeze schijn je dit heel goed te kunnen doen. Doen mijn oom en tante altijd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers