Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik ben trots op mijzelf omdat...

<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 15:35

ik ben trots op mijzelf omdat...

Vertel waarom ben je trots op jezelf?

Ik ben trots op mijzelf omdat ik een opleiding heb afgerond in mijn zwangerschapsverlof. Nadat ik bevallen was heb ik nog hard gewerkt om af te studeren.
<<

Anoniem156

Bericht 28 Aug 2015 15:43

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Wauw wat knap Dandelion!

Ik ben trots op mijzelf omdat (komt ie weer hoor, ik blijf t erover hebben haha) ik de stap heb genomen om een andere baan te zoeken en naar een andere stad te verhuizen. Ik roep het al jaren dat ik het wilde en heb het nu eindelijk gedaan!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Aug 2015 15:45

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Daar mag je zeker trots op zijn Dandelion.

Ik ben ook trots omdat ik van mijn eerste jaar alles op 1 vak na heb gehaald. Een deeltijd studie, waarbij ze een max van 0.7 baan adviseren. Ik werkte vorig jaar fulltime, op 5 kwartier rijden van huis (enkele reis, zonder files). Was rond december al opgebrand en overspannen aan het raken. Dat gelukkig weten te voorkomen door een extra week vakantie en toch nog bijna alle vakken gehaald :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 28 Aug 2015 15:45

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Ik vind het knap van jullie allebei, Poubelle en Dandelion!

Ik ben trots op mezelf dat ik de stap heb genomen om me om te laten scholen. Heb zin om met mijn nieuwe opleiding te starten 1 september, ben super gemotiveerd.

Ook ben ik trots dat ik een man die me al jaren 'aan het lijntje hield' eindelijk uit mijn hoofd heb gekregen. Heb daarna zelfs een hele leuke man ontmoet waar misschien wel meer in zit.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Aug 2015 16:07

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Wauw Dandelion, wat goed! Mij is dat -helaas- niet gelukt.
En Silly, supergoed. Fijn dat een week extra vakantie je geholpen heeft.
Elize, spannend. Heb je al een baan in je nieuwe vakgebied?


Ik ben trots dat het me gelukt is om een baan te vinden die ontzettend veel toekomstperspectief biedt. Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Blijkbaar heb ik mijzelf goed neergezet in de gesprekken en heeft mijn eerlijkheid mij geholpen.
<<

Anoniem321

Bericht 28 Aug 2015 16:57

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Het zijn stuk voor stuk dingen om trots op te zijn meiden!

Ik ben trots dat ik geslaahd ben voor het examen basiskennis boekhouden. Had gisteren examen en 's avonds meteen de uitslag gekregen.
Er zitten heel wat studieuurtjes in dus niet voor niets gedaan dus. Al kon ik me de laatste tijd maar moeilijk concentreren omdat ik ook zo bezig ben met de zwangerschap en alles er omheen. :banaan:
<<

Anoniem282

Bericht 28 Aug 2015 18:09

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Trots is een groot woord; eerder een overwinning dat ik vandaag m'n huisgenoot heb verzorgd die z'n longen uit z'n lijf kotste en ik emetofobie heb. Nadat ik eerst zo ongeveer de nagels in m'n eigen handpalmen had staan, omdat ik het zo naar vond, ben ik een kwartier later naar z'n kamer gegaan en heb daar thee gebracht een paar keer vandaag.
<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 19:47

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Guattari daar mag je trots op zijn!
Ragazza ook, gefeliciteerd!
Ieder stuk voor stuk dingen waar je echt trots op mag zijn.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Aug 2015 19:59

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Ik ben trots dat ik vergevorderd ben in een sollicitatieproces in het buitenland voor een toffe verkoopfunctie, waarbij ik op ervaring ben uitgezocht en uitgenodigd (ik heb geeb hbo/wo vooropleiding).

Ik ben trots omdat ik deze week echt een paar leuke doch nuttige afspraken heb gehad, waarbij ik de training die ik heb gehad in de praktijk kan brengen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem149

Bericht 29 Aug 2015 04:11

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Oreo, nee helaas (nog) niet. Heb afgelopen week wel een gesprek gehad maar dat was helaas niks geworden. Maar ik geef niet op en ga door met zoeken. Kan de studie als ik het goed begreep later ook nog omzetten in een BBL studie. Vooralsnog begin ik vol goede moed 1 september met studeren.

Fijn dat jij zo'n baan hebt gevonden, gefeliciteerd!!
<<

Anoniem185

Bericht 29 Aug 2015 09:32

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

Jullie mogen allemaal heel trots op jezelf zijn!

Ik ben trots op mezelf dat ik vanavond een shift heb met een collega die ontslagen gaat worden omdat hij meer tegen werkt dan mee werkt. Mijn andere collega die er en half jaar langer werkt mocht dit een half jaar geleden nog niet en mij wordt dit nu dus wel toevertrouwd (en ik ben er nu dus even lang als zij toen was). En ik ben trots dat ik overdag twee leidinggevende diensten heb gedraaid!
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 29 Aug 2015 09:47

Re: ik ben trots op mijzelf omdat...

ik al een hele tijd niet goed in mijn vel zit en het me toch lukt om alles vol te houden en de dingen te doen die nodig zijn.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers