Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Sep 2015 11:40

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Bailando schreef:
caribbeanlover schreef:
ไม่เป็นไร schreef:Moet je ff de site lezen CBL, ze laten je van te voren weten of je vaccinaties etc nodig hebt. En zij regelen je visum indien nodig.


Nou dan is de lol eraf en weet je al waar je heen gaat.

Ik denk niet dat je al eerder je visum krijgt hoor. Ze zullen je dan denk ik laten weten dat het geregeld is en meer niet, want anders is inderdaad de verrassing ervan af.


Hoe kunnen zij het regelen als je jouw gegevens nodig hebben en die je voor zover ik weet zelf moet invullen?
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Sep 2015 11:42

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Bailando schreef:Kreeg net deze link in een nieuwsbrief, een redelijk vergelijkbaar concept maar dan overnachting in 2 of 3 sterren hotel en beperkte keuze in data: http://bebsy.nl/youropi-99-euro-stedentrip


Ik vind dat organisaties als Weflycheap ook wel leuke voordelige trips hebben, maar ja dan weet je wel waar je heen gaat.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Sep 2015 12:22

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

caribbeanlover schreef:[quote="caribbeanlover]

Hoe kunnen zij het regelen als je jouw gegevens nodig hebben en die je voor zover ik weet zelf moet invullen?[/quote]


Je zal je paspoort wel moeten opsturen en die dan vkak voor vertrek terug krijgen. En dan kan je zelf toch besluiten die niet te openen? Je krijgt de code ook al een week van te voren en dan kan je die ook al open krassen. Kwestie van inhouden.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 10 Sep 2015 12:54

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Ja en meestal is een scan van paspoort toch ook wel voldoende of krijg je een visum on arrival en moet je alleen een formulier invullen.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Sep 2015 13:15

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Nee, zo makkelijk gaat het vaak echt niet. Voor India moet je een lijst invullen, ondertekenen en je pasfoto's bijsluiten die ook nog eens een afwijkende maat moeten hebben dan de standaard.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 10 Sep 2015 13:22

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Ja India is daar wat lastiger in, maar veel andere landen gaat het gelukkig wel zo makkelijk. En voor de stedentripjes die ze aanbieden zal je helemaal geen visum nodig hebben, dus dat scheelt.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Sep 2015 13:40

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

caribbeanlover schreef:
Bailando schreef:
caribbeanlover schreef:
Nou dan is de lol eraf en weet je al waar je heen gaat.

Ik denk niet dat je al eerder je visum krijgt hoor. Ze zullen je dan denk ik laten weten dat het geregeld is en meer niet, want anders is inderdaad de verrassing ervan af.


Hoe kunnen zij het regelen als je jouw gegevens nodig hebben en die je voor zover ik weet zelf moet invullen?


Dat is per land verschillend. De landen waarbij het echt zo ingewikkeld is zullen dan ook geen bestemming zijn. En voor veel visa hoef je tegenwoordig geen paspoort meer op te sturen. Het staat in de computer en op het moment van aankomst wordt het in je paspoort geprint. En ik kan me voorstellen dat als ze bijvoorbeeld Amerika doen, dan ze dan de boeker een formulier opsturen voor het antwoord op een aantal vragen en dat je verklaard het naar waarheid in te vullen. Vervolgens kunnen ze de info gebruiken om namens jou het visa aan te vragen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Sep 2015 17:23

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Dit lijkt me heel erg leuk. Maar dan meer voor een stedentrip dan een langdurige vakantie. Ik vind het zelf wel jammer dat je je niet echt heel goed in kan lezen over de plek waar je naar toe gaat. Daarom lijkt een stedentrip me wel erg leuk.

Mijn vriend lijkt het echter niks, dus wellicht als ik ooit weer eens alleen op vakantie ga, ik dit ga doen. lijkt me wel tof om ergens heen te gaan zonder dit zelf te regelen.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Sep 2015 20:34

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

We hebben tijdens ons tripje ook nog 2 zogeheten challenges gedaan, en nu hebben we 2 kortingsvouchers van 25 euro gekregen, super leuk :-) (we wilden alle 5 de challenges doen maar hadden daar uiteindelijk toch geen zin in haha)
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 20 Sep 2015 11:21

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Zag net dat je ook n soort van singlesreis versie hebt, ga je met min 4 mensen op reis.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Sep 2015 08:57

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Jan 2016 21:46

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Hee poppelepee, heeft iemand al eens een stedentrip via srprs gedaan, mét uk?
L2014 & H2017
<<

Anoniem187

Bericht 05 Jan 2016 22:18

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Ik kende dit niet, maar wat gaaf! Heb al een paar vriendinnen geappt met de vraag wanneer we gaan, haha. En als dat bevalt wil ik misschien ook wel zo'n solo together trip doen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Jan 2016 22:26

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Hahaha, maar dat is echt een reactie waar ik helemaal niks aan heb Serendipity! Maar alvast veel plezier. Het klinkt echt te cool.
L2014 & H2017
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Jan 2016 00:25

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Mzcharlotte, volgens mij las ik in een van de reviews dat een moeder met haar zoon van 5 (dacht ik) op srprs trip is geweest. Alleen is 5 wel weer iets ouder dan dat jouw zoon is natuurlijk. Ik heb zelf geen kinderen maar ik zou het doen :p ik heb ernstige cravings om weg te gaan dus als ik een goedkope datum vind waarop ik kan hoop ik op korte termijn nog een keer te gaan, maar dan alleen :-)
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 06 Jan 2016 07:52

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Nog geen ervaring maar wij gaan in februari zo'n roadtrip doen :dance:
Ben vrij zeker dat als je aangeeft dat het met uk is, ze daar dan prima rekening mee houden. Dus gewoon doen! En anders eerst ff bellen of mailen. :wink:
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 13 Jan 2016 15:55

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Woohoo ik ga dinsdag weer :-)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 13 Jan 2016 18:06

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Voor ons 1 jaar samen zijn trakteert mijn vriend ons op een weekendje weg met Srprs.me. Ben heel erg benieuwd! Ze sturen je niet naar de bekende steden zoals Parijs, Barcelona e.t.c..

Dus het zal waarschijnlijk zeker een plek zijn waar ik nog nooit geweest ben! Spannend..
AfbeeldingAfbeelding
<<

Vivianne

Bericht 13 Jan 2016 18:43

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Nog geen ervaring mee. Maar dit is iets wat ik ooit eens gedaan moet hebben.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 15 Jan 2016 18:01

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

mzcharlotte schreef:Hee poppelepee, heeft iemand al eens een stedentrip via srprs gedaan, mét uk?

Ik zelf niet, maar deze meid wel:
http://mommytobe.nl/personal/ervaring-w ... -srprs-me/
Misschien heb je wat aan haar verslag :)
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2016 17:57

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Briggy schreef:Voor ons 1 jaar samen zijn trakteert mijn vriend ons op een weekendje weg met Srprs.me. Ben heel erg benieuwd! Ze sturen je niet naar de bekende steden zoals Parijs, Barcelona e.t.c..

Dus het zal waarschijnlijk zeker een plek zijn waar ik nog nooit geweest ben! Spannend..


Dat is niet waar, want ik heb bloggers gezien die naar Barcelona en Lissabon gingen dus.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 24 Jan 2016 18:27

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Hmm apart.. dan zet ik er bij dat ik Barcelona al paar keer heb bezocht. Lissabon daarentegen zijn we allebei niet geweest.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Jan 2016 18:29

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Inderdaad er gewoon bijzetten!
Ik had er bij gezet dat ondanks dat ik als vrouw zijnde alleen reisde, ik graag naar een niet zo hele standaard stad wilde. Het werd uiteindelijk Krakau, super tof!

Kwam trouwens in de trein terug naar het vliegveld 2 meiden tegen van hier, heb niks gezegd, maar hoorde ze praten over het forum. (Was in november)
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 24 Jan 2016 18:53

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Briggy schreef:Hmm apart.. dan zet ik er bij dat ik Barcelona al paar keer heb bezocht. Lissabon daarentegen zijn we allebei niet geweest.

toen wij aangaven bij srprs. me niet Barcelona te willen omdat we daar beide al geweest zijn werd ons verteld dat ze Barcelona sowieso niet deden, maar je kan het iig voor de zekerheid aangeven

15-11-2019
14-05-2023
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2016 22:47

Re: Srprs.me. Surprise reizen. Ervaring iemand?

Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers