Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik weet het niet

<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 07:56

ik weet het niet

Zoon is nu 5 mnd en een week.
Hij krijgt 4 flessen van 180 maar laatste dagen wil hij er maar 3. Krijgt groenten en fruit en in de ochtend is1 fles pap.
Normaal komt hij al om7 uur voor de pap maar nu slaapt hij nog.
Hij heeft rode kringen onder zijn ogen maar slaapt goed. Van de week was zijn temp 37.8 en toen wat minder aangekleed en is het gezakt naar 37.3
Maar ik heb een onderbuik gevoel dat er iets niet goed is. Hij misschien wat ziek is ofzo maar kan niet zeggen wat.
Ik vind dokter bellen hiervoor raar en wil maandag even naar het bureau om zijn gewicht te weten. Ben er 2 weken geleden toevallig geweest om te wegen dus even kijken of hij groeit.
Maar wat zou ik kunnen doen of op moeten letten?
Verder is hij alert en plast goed.

Ik maak mij dus een beetje zorgen. Helaas kan ik niet met zijn vader overleggen want die heeft nachtdienst en laat ik dus liever slapen. Vandaar mijn vraag hier.
<<

Anoniem137

Bericht 28 Aug 2015 08:19

Re: ik weet het niet

Misschien krijgt hij gewoon tandjes en is hij zichzelf daar bovenop naar een ander ritme toe aan het werken?
<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 09:29

Re: ik weet het niet

Inmiddels toch even overleg gehad met doktersassistent want hij dronk de pap niet vanmorgen. Net dus bij de dokter geweest en hij moet nu bloed laten prikken.
<<

Anoniem199

Bericht 28 Aug 2015 09:57

Re: ik weet het niet

Goed dat je toch even gebeld hebt. Hopelijk is het niets bijzonders en zoals Keet zeg de tandjes!
<<

Anoniem255

Bericht 28 Aug 2015 10:50

Re: ik weet het niet

Goed dat je gebeld hebt. Als je je zorgen maakt is dat meestal niet onterecht. Een moederinstinct krijg je niet voor niets ;)

Hopelijk is er niks geks aan de hand.
Wanneer krijg je de uitslag?
<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 11:12

Re: ik weet het niet

Duurt 3 dagen en zit weekend tussen dus woensdag pas. Misschien eerder. Bel gewoon vanaf maandag iedere dag.
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 28 Aug 2015 18:22

Re: ik weet het niet

Even een check kan nooit geen kwaad. Goed dat je hebt gebeld!
<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 19:43

Re: ik weet het niet

Dokter belde al. Waren waardes verhoogd wat wees op een infectie. Nu aan de antibiotica. Maandag terug.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Aug 2015 20:08

Re: ik weet het niet

Ah, wat sneu. Beterschap!
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 28 Aug 2015 20:08

Re: ik weet het niet

Dit klinkt echt precies als wat mijn zoon twee weken terug had. Die bleek een oorontsteking te hebben. Gaat inmiddels alweer een stuk beter!
Gaat het alweer iets beter met hem?
<<

Anoniem166

Bericht 28 Aug 2015 20:08

Re: ik weet het niet

Fijn dat er iets meer duidelijkheid is. En goed dat jij aan de bel hebt getrokken natuurlijk.
Hopelijk slaat de kuur aan en is de infectie gauw over. Wordt je zoon nog verder onderzocht om te kijken wat voor infectie hij heeft?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers