Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(bijna) weekend!

<<

Anoniem167

Bericht 27 Aug 2015 21:16

(bijna) weekend!

Woehoe, ik kan eindelijk weer een keer een (bijna) weekend topic openen, omdat ik zelf weekend heb haha :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Wat zijn jullie plannen?
<<

Anoniem167

Bericht 27 Aug 2015 21:18

Re: (bijna) weekend!

Vrijdag // werken van 8 - 12, daarna in de stad cadeautje voor mijn opa & oma en de feestweek op het werk kopen.
Zaterdag // mijn opa & oma hebben groot feest ivm met beide 80 jaar! Dus daar de gehele dag, eerst lunchen in een restaurant bij hun in de buurt en vervolgens bij hun thuis nog :)
Zondag // dagje met mijn vriend, laatste dag van de auto, dus we moeten goed boodschappen doen, de auto wassen en dat soort huishoud dingen haha.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Aug 2015 21:20

Re: (bijna) weekend!

Ik heb vakantie!

Morgen gaan we zwemmen
Zaterdag ws een hapje eten ergens, vrienden van me hadden het over een Italiaan
zondag: Geen idee
maandag: 1ste schooldag na de vakantie en 1ste echte schooldag voor M.aaike
Dinsdag: geen idee en de rest van de week ook niet (buiten dat de kinderen gewoon naar school moeten)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2015 21:28

Re: (bijna) weekend!

ik heb nu al weekend
morgen is mijn moeder jarig daar ga ik in de ochtend even heen, en in de avond eten we daar
zaterdag schoonzusje helpen hun tuin versieren vanaf 4 uur is hun trouwfeest
zondag uitrusten
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Aug 2015 21:28

Re: (bijna) weekend!

Morgen; ben ik jarig. 's Avonds hoef ik niet te koken werd mij verteld. Dus dat is nog een vraag.
Overdag zal ik hapjes gegaan maken, taart maken en schoonmaken.
Zaterdag; schoon maken en korfbal kijken, 's avonds komen er een paar vrienden op visite.
Zondag; vier ik het voor mijn familie en de schoonfamilie.

Maandag begint school weer.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 27 Aug 2015 21:33

Re: (bijna) weekend!

Ik verhuis dit weekend!

Leuk Rizz, alvast van harte!
<<

Anoniem156

Bericht 27 Aug 2015 21:36

Re: (bijna) weekend!

Ik heb niet zo heel veel plannen, maar ik ga zondag naar het Springkussen festival!
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 27 Aug 2015 21:47

Re: (bijna) weekend!

Vrijdag: Van 08.00u tot 16.30u werken. Volgens mij mag ik morgenavond klaarzitten voor een nieuw seizoen Flikken in Maastricht?
Zaterdag: We gaan de slaapkamer aanpakken. Volgende week vrijdag wordt ons nieuw bed geleverd en we hebben besloten om de hele slaapkamer maar gelijk aan te pakken. Wordt vast mooi. Daarnaast zijn we erachter dat we in het pikkedonker het allerbeste slapen, dus er worden ook gelijk gordijnen gehaald.
Zondag: Relax-dag zonder plannen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 27 Aug 2015 21:49

Re: (bijna) weekend!

Dat klinkt leuk Poubelle. Is dat een muziekfestival met allerlei springkussens voor volwassenen?

Vrijdag: in de ochtend werken. In de middag slapen en daarna shoppen.
Zaterdag: babykamer afmaken. Kinderwagenbekleding en maxi cosibekleding wassen. Commode en kledingkast vullen met kleertjes, luiers, billendoekjes, hydrofielen. Stofzuigen en dweilen boven. De was doen.
Zondag: geen idee.
04-2014
10-2015
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Aug 2015 21:53

Re: (bijna) weekend!

Vrijdag - in de ochtend heb ik een werkbespreking op mijn tweede locatie, spannend want ik ken de mensen daar nog niet en ook op de locatie ben ik nog nooit geweest, daarna gaan mijn man en ik naar de Ikea, en verder nog niet echt plannen
Zaterdag - 's avonds geven we een housewarmingfeest, 's middags een beetje voorbereiden
Zondag - nog geen plannen
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 27 Aug 2015 22:27

Re: (bijna) weekend!

Morgen nog heel hard werken / heel veel wegwerken. 's Avonds naar de Chinees, ik had nog een Groupon bon liggen die tot 31 augustus geldig was

Ik heb nog een treinkaartje voor dit weekend en ben op zoek naar een leuk uitje voor zaterdag. Ik kom de Uitmarkt in Amsterdam tegen en heb er uiteraard wel over gehoord maar weet eigenlijk niet precies wat dit is. Wat moet ik me er bij voorstellen? Ik ben al op de site aan het kijken maar even voor de ervaring van mensen hier: zijn optredens / voorstellingen gratis en zonder reservering toegankelijk? zal het op zaterdag superdruk zijn overdag. Aan te raden als uitje? Leuk of niet leuk?

Zondag bijkomen, is mijn tut en wasdag, ik hoop op mooi weer om nog lekker buiten te zitten
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Aug 2015 22:30

Re: (bijna) weekend!

Wat fijn dat je eindelijk nog eens weekend hebt, Pippa! Lekker genieten, het wordt prachtig weer!
Rizzoli, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Popcorn, spannend weer verhuizen. Hopelijk kan je in je nieuwe huis je eigen plekje creëren.

Ik heb nu vrij tot woensdag. Heb vrij genomen omdat dit de laatste dagen zijn dat mijn zoontje thuis is, vanaf dinsdag gaat hij elke dag naar school.

Mijn plannen:
Vrijdag: Ga ik er op uit met mijn zoontje, wat fietsen, naar de kinderboerderij, even naar mijn zus. En 's avonds op kraambezoek bij een vriendin.
Zaterdag: Zijn we met ons drieën (man, ik en zoon) daggast op de bruiloft van mijn neef.
Zondag: Eerst uitslapen en nadien willen we nog wat leuks gaan doen met ons gezin, nog geen idee wat.
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Aug 2015 00:23

Re: (bijna) weekend!

Morgen: misschien op kraamvisite bij een vriendin, even de stad in om positiekleding te scoren, 's avonds naar een surpriseparty voor een andere vriendin.
Zaterdag: overdag naar de opendag van het geboortehuis in het ziekenhuis. 'S avonds hebben we een barbecue bij vrienden
Zondag: sporten met een vriendin, en misschien op kraamvisite als ik morgen nog niet ga. Verder iets leuks doen of relaxen met mijn man.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Aug 2015 01:10

Re: (bijna) weekend!

Ik heb ook eens weekend! Heb dit weekend helemaal vrij genomen, ik werk normaal altijd de koopavond en 1 of 2 dagen in het weekend. Jeeej!

Morgen: N. naar school, verjaardagsboodschappen doen, wat dingen voorbereiden, 's avonds ergens wat drinken met vrienden
Zaterdag: laatste boodschappen doen, cupcakes maken en versieren en wat hapjes voorbereiden
Zondag: de verjaardag van N. vieren bij mijn vader en stiefmoeder thuis (kunnen we lekker de tuin in), maandag wordt ze 5!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Aug 2015 06:47

Re: (bijna) weekend!

Vandaag moet ik werken, vanavond feestje in onze wijk
Morgen middag: optocht met karren door het dorp en daarna spellenmiddag, 's avonds feestavond
Zondag: uitbrakken en boodschappen doen. Misschien meer, afhankelijk van hoe we ons voelen hahaha
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Aug 2015 07:34

Re: (bijna) weekend!

Nog 2 uurtjes en dan is het voor mij ook weekend. Nou ja, op papier dan, want ik werk de weekenden gewoon. Na het werk ga ik oppassen bij een Nederlands gezin en morgenochtend werk ik in een cafe van 6.30 - 17.30, dan weer oppassen en dan zondag van 6.30 - 15.00 en lesgeven van 16.00 - 17.00 en dan.. weer oppassen haha. Wel gezellig allemaal, mijn vriend werkt ook in het cafe, dus die zie ik daar. Maandag heb ik vrij, yay.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 28 Aug 2015 08:35

Re: (bijna) weekend!

Hier een heerlijk weekendje gepland, heb veel gewerkt in de vakantie, en had nu 4 dagen achter elkaar vrij.

Vandaag zwemmen in Centerparcs, morgen feest van mijn zoon (kinderfeest+grote feest ineen) en zondag is mijn zoon echt jarig en gaan we nog een dagje zwemmen, laatste dag voor de school weer begint!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 28 Aug 2015 08:41

Re: (bijna) weekend!

Vrijdag: Werken tot 17u. Daarna met de trein richting het oosten van het land. Ga met meiden (vriendinnen van de vrienden van mijn vriend) sushi eten vanavond. Wel ook vanavond weer richting huis, dus zal geen hele late avond worden.
Zaterdag: Draagconsult voor rugdragen met mijn doek :). Daarna moeten we nog de weekboodschappen doen en er is een food-festival in de buurt, wie weet daar nog even kijken.
Zondag: lekker rustig aan doen. 's Avonds komen er vrienden bbq'en.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Aug 2015 08:50

Re: (bijna) weekend!

Werken... Werken... Werken...

Maar maandag t/m donderdag ben ik vrij! :D
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Aug 2015 08:55

Re: (bijna) weekend!

Vrijdag: werken tot 17 uur, rondje hardlopen en vanavond komt er een vriendin bijkletsen
Zaterdag: een rustig dagje: huis schoonmaken, boodschappen doen, misschien een begin maken met het foto-album van onze reis naar de VS
Zondag: rondje hardlopen, 's middags komen mijn ouders, waarschijnlijk gaan we een rondje fietsen, 's avonds lekker uitgebreid dineren met mijn man
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Aug 2015 09:01

Re: (bijna) weekend!

Ik heb deze week vrij, maar ik moet zo naar de kaakchirurg voor een wortelpuntverwijdering en m'n vriend is ziek. Gelukkig kan m'n lieve papa met me mee, zie er echt tegen op :(
Rest van het weekend zijn vriend & ik dus zielig haha :P
<<

Anoniem149

Bericht 28 Aug 2015 15:53

Re: (bijna) weekend!

Ik heb vanavond om 23:00u een beetje weekend haha.

Morgenvroeg ga ik minimaal 25km wandelen met een vriendin. Lekker op tijd weg, want zag dat het warm wordt morgen. In de middag lekker op de bank of buiten in de tuin en morgenavond naar de voetbal.

Zondagochtend moet ik een paar uurtjes werken en daarna heb ik een date. Gaan een ijsje eten en lekker de verkoeling een beetje opzoeken in de bossen, lekker een stuk wandelen. En terrasje pakken en verder zien we wel.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Aug 2015 16:19

Re: (bijna) weekend!

Ik heb een extra lang weekend :) Vandaag vrij, en dan t/m maandag ook nog. Dinsdag starten bij mijn nieuwe baan

Vandaag een heleboel gedaan, nu lekker thuis. Zoon slaapt en ik moet ff eea opruimen. maar heb nog geen zin :)
morgen: workshop rugdragen, daarna naar een vriendin en uiteindelijk eten bij mijn schoonzusje
zondag: afspreken met Zero
maandag: auto naar de APK en lekker chillen
<<

Anoniem137

Bericht 28 Aug 2015 17:01

Re: (bijna) weekend!

Ik heb al weekend! Ben nu even een paar uurtjes aan het oppassen, en straks ga ik gauw ergens een hapje eten met m'n vriend en dan nog even naar dorp. En morgen ga ik even neuzen bij de Primark, daar zit ik me al weken op te verheugen :D
Zondag nog geen plannen. Wellicht de binnendeuren schuren en een begin maken met verven.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Aug 2015 17:18

Re: (bijna) weekend!

Vanavond: bruiloft (samen met mn man, dochter logeert bij pake en beppe).
Morgenavond: verjaardag van vrienden (ik ga alleen, man thuis).
Zondag: familiedag.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom