Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief voor photobucket

<<

Anoniem168

Bericht 26 Aug 2015 19:51

Alternatief voor photobucket

Meestal lees ik hier op het forum veel positieve beoordelingen over photobucket en wordt photobucket ook aangeraden om te gebruiken. Echter, ik vind het vaak erg langzaam, een hoop reclame en pop-ups en hij doet niet altijd wat ik wil. Fijn vind ik wel de app (als het werkt) zodat ik makkelijk foto's van pc naar telefoon en andersom kan krijgen. Ook het plaatsen van foto's hier is makkelijker door photobucket. Toch vraag ik me af of er een alternatief is wat nog net even prettiger werkt... Iemand een idee?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Aug 2015 20:24

Re: Alternatief voor photobucket

Mijnalbum
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem168

Bericht 26 Aug 2015 20:47

Re: Alternatief voor photobucket

Ga ik naar kijken, dank!
<<

Anoniem177

Bericht 26 Aug 2015 20:50

Re: Alternatief voor photobucket

Ik gebruik vaak tinypic.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 27 Aug 2015 09:01

Re: Alternatief voor photobucket

Ik gebruik ook mijnalbum. Alleen lukt het mij niet om vanaf mijn telefoon hier foto's te plaatsen. Dus als iemand nog tips heeft.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Aug 2015 09:08

Re: Alternatief voor photobucket

De link gewoon tussen [ img] en [ /img] zetten Bloemetjesgordijn. Als je de link niet kan verkrijgen in de mobiele versie kan je onderaan op desktop versie klikken en dan links op het ketting-icoontje. Daar is de link naar je foto.
<<

Anoniem168

Bericht 27 Aug 2015 12:12

Re: Alternatief voor photobucket

Tinypic heb ik ook wel eens eerder gebruikt ja. Is dat handig met mobiel? Ik ga ze beiden gewoon eens proberen, kijken wat beter bevalt.
<<

Anoniem168

Bericht 27 Aug 2015 12:37

Re: Alternatief voor photobucket

Nou, mijnalbum word ik ook al geen wijs uit :palm:
<<

Anoniem177

Bericht 28 Aug 2015 02:37

Re: Alternatief voor photobucket

Ik geloof dat tinypic geen speciale app oid heeft. Wat je ook kan doen is op facebook een prive album aanmaken en daar je fotos in uploaden. Maar volgens mij kun je de grootte niet aanpassen.
<<

Anoniem137

Bericht 28 Aug 2015 07:15

Re: Alternatief voor photobucket

Ik had photobucket, maar ga toch maar over naar mijnalbum. Moet nog steeds ff een account aanmaken.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Aug 2015 12:10

Re: Alternatief voor photobucket

Yadira schreef:De link gewoon tussen [ img] en [ /img] zetten Bloemetjesgordijn. Als je de link niet kan verkrijgen in de mobiele versie kan je onderaan op desktop versie klikken en dan links op het ketting-icoontje. Daar is de link naar je foto.


De bovenste optie heb ik al eens geprobeerd maar dan werd de foto niet geplaatst, kreeg een rood kruisje. Maar ik zal het dan de volgende keer nog eens proberen. Thanks in ieder geval :)
<<

Anoniem168

Bericht 28 Aug 2015 21:30

Re: Alternatief voor photobucket

Met dat mijnalbum kom ik steeds in een onhandige betaversie. Als ik me dan gewoon boven in de balk zeg maar wil inloggen doet hij het niet omdat het mailadres onbekend zou zijn. Als ik dan met datzelfde mailadres een nieuw account wil aanmaken gaat dat niet want het mailadres is al in gebruik.....
Tot nu toe niet echt makkelijker dan photobucket, al zal dat ongetwijfeld aan mij liggen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Aug 2015 08:42

Re: Alternatief voor photobucket

Die beta MyAlbum is nieuw. Je kan met je gegevens van de beta niet inloggen op MijnAlbum.nl. Maar de beta is wel veel mooier, dan doe je die toch gewoon? Er is al een iOS app van en Android komt gauw.
<<

Anoniem168

Bericht 29 Aug 2015 09:29

Re: Alternatief voor photobucket

Ik vind m onhandig, haha. Geen lekker overzicht van de foto's die ik upload. Maar bedankt voor de info!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers