Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Aug 2015 01:01

Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ik neem mijn vriend in oktober mee als verrassing naar Marco Borsato, symfonica in Rosso. We zijn die dag (woensdag) al lekker optijd in Amsterdam, en ik wil dan lekker ergens gaan borrelen en wat eten van te voren. Heb een b&b geboekt in Diemen, waar we ook onze auto parkeren. En dan is het misschien handig dat we ergens op de route (met openbaar vervoer) naar het ziggo dome, leuk en lekker kunnen gaan eten en drinken. Wie heeft er leuke tips voor me!?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Aug 2015 07:11

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ok dan zit je dus wel in Zuidoost he, je komt niet de stad Amsterdam in.
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Aug 2015 19:53

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ja klopt. Maar dat we niet helemaal naar de andere kant van de stad hoeven te gaan! Zal daar toch wel ergens een leuke zaak zitten?
<<

Anoniem130

Bericht 25 Aug 2015 20:02

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Zuid Oost is zo ongeveer net zo min Amsterdam als Amstelveen! Ik zou het ook echt niet weten.

Heb jij qua centrum/binnen de ring nog goeie tips trouwens UN? Ik ben een lijstje aan het maken voor mezelf van restaurants en leuke plekjes en zoek nog een leuke wijnbar!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Aug 2015 20:20

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Hmm, ik fiets wel eens langs T's bites & wine, ben er zelf nog niet geweest maar die ziet er wel gezellig uit. In West. Misschien kom je wat tegen op m'n favo site http://www.yourlittleblackbook.me/nl/ci ... terdam-nl/
Er zit geen wijnbarzoekfunctie op helaas maar de borreltentjes die er op te vinden zijn zijn allemaal prachtig :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem156

Bericht 25 Aug 2015 20:22

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Whatever schreef:Zuid Oost is zo ongeveer net zo min Amsterdam als Amstelveen! Ik zou het ook echt niet weten.

Heb jij qua centrum/binnen de ring nog goeie tips trouwens UN? Ik ben een lijstje aan het maken voor mezelf van restaurants en leuke plekjes en zoek nog een leuke wijnbar!


Ik heb een hele lijst gemaakt met behulp van yourlittleblackbook.me!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Aug 2015 20:23

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Kreeft schreef:Ja klopt. Maar dat we niet helemaal naar de andere kant van de stad hoeven te gaan! Zal daar toch wel ergens een leuke zaak zitten?
Er zitten wat horecagelegenheden op het plein bij metrostation bijlmer arena. Ik vind ze niet persé het toppunt van gezelligheid maar je kunt er vast prima iets eten en drinken. En in Diemen weet ik eerlijk gezegd niet veel.
Als je wat tijd hebt zou ik vanuit Diemen lekker even naar amsterdam oost gaan om te eten+drinken. En daarna naar je concert.
#teammaple🍁
<<

Anoniem130

Bericht 25 Aug 2015 20:32

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Yourlittleblackbook ben ik ook al langer fanatiek fan van inderdaad. ;) Ook qua restaurantjes en lu chplekjes vaak leuk.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 25 Aug 2015 21:29

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Bubbles & Wine is leuk, Whatever.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Aug 2015 21:36

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Urban Naked schreef:
Kreeft schreef:Ja klopt. Maar dat we niet helemaal naar de andere kant van de stad hoeven te gaan! Zal daar toch wel ergens een leuke zaak zitten?
Er zitten wat horecagelegenheden op het plein bij metrostation bijlmer arena. Ik vind ze niet persé het toppunt van gezelligheid maar je kunt er vast prima iets eten en drinken. En in Diemen weet ik eerlijk gezegd niet veel.
Als je wat tijd hebt zou ik vanuit Diemen lekker even naar amsterdam oost gaan om te eten+drinken. En daarna naar je concert.


Nee dat zoek ik idd niet, zo'n plein. Maar we hebben op zich genoeg tijd, we zijn rond half 3 in Amsterdam denk ik. Dankje, goed idee. Kom zelf niet uit de omgeving, dus heb geen idee. Heb je in Amsterdam oost wel leuke tips?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 29 Aug 2015 18:01

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Reva schreef:Bubbles & Wine is leuk, Whatever.

Ik was hier een tijdje geleden ook. Leuk idd, maar niet erg geschikt voor een hele avond borrelen als je een beperkt budget hebt.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Sep 2015 17:10

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Nou heb wat gezocht naar iets leuks in oost, maar via de bekendere restaurant sites kwam ik ook niet heel ver. Volgens mij nu wel een paar leuke zaken gevonden, maar totaal niet logisch qua route. Maar helaas, lekker eten vind ik wel belangrijk ;-). Zag nu: De kleine valk, Venster33 en Van Speijk. Iemand bekend mee? Eventueel nog andere tips?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Sep 2015 17:25

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

In Oost kun je lekker eten bij Wilde Zwijnen. Ook de Eetbar van hun is aan te raden. Daar serveren ze allerlei kleine gerechten om te delen.

Voor andere dingen ga ik nog even nadenken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Sep 2015 17:29

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ja kwam ik net tegen, alleen ze hebben geen menukaart op de site. Zag ook east57, ken je dat?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Sep 2015 17:35

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ooh La La! schreef:In Oost kun je lekker eten bij Wilde Zwijnen. Ook de Eetbar van hun is aan te raden. Daar serveren ze allerlei kleine gerechten om te delen.

Voor andere dingen ga ik nog even nadenken.


Dankjewel voor je reactie trouwens!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Sep 2015 17:38

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Klopt, het menu wisselt regelmatig.
Je kunt bij Wilde Zwijnen (restaurant) wel de menukaart bekijken. Dan heb je wel een indruk van wat voor soort eten er in de Eetbar geserveerd wordt.

East57 ken ik alleen van naam, heb daar nog niet gegeten.

Iets dieper in Oost heb je Rijsel. En de Ysbreeker. Ook erg lekker.
Bij Nelis kun je ook goed eten krijgen, maar wel van een ander niveau dan bij Wilde Zwijnen. Dat is meer een brasserie achtig iets.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Sep 2015 17:56

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Ooh La La! schreef:Klopt, het menu wisselt regelmatig.
Je kunt bij Wilde Zwijnen (restaurant) wel de menukaart bekijken. Dan heb je wel een indruk van wat voor soort eten er in de Eetbar geserveerd wordt.

East57 ken ik alleen van naam, heb daar nog niet gegeten.

Iets dieper in Oost heb je Rijsel. En de Ysbreeker. Ook erg lekker.
Bij Nelis kun je ook goed eten krijgen, maar wel van een ander niveau dan bij Wilde Zwijnen. Dat is meer een brasserie achtig iets.


Oh wauw wat een leuke tips!! Dankjewel
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Sep 2015 17:59

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Graag gedaan!
Hoop dat je hier iets uit kunt kiezen :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 20 Sep 2015 17:32

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Uitgebreid de verschillende restaurant sites bekeken (menu's bekijken, echt leuk tijdverdrijf), en denk dat we naar East57 gaan. Dat 'ruige' stijltje spreekt me wel aan, en denk dat het ook echt iets voor m'n vriend is. Dankjewel voor de tips!!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Sep 2015 19:01

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Leuk! Veel plezier!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem222

Bericht 21 Sep 2015 16:19

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Whatever schreef:Zuid Oost is zo ongeveer net zo min Amsterdam als Amstelveen! Ik zou het ook echt niet weten.

Heb jij qua centrum/binnen de ring nog goeie tips trouwens UN? Ik ben een lijstje aan het maken voor mezelf van restaurants en leuke plekjes en zoek nog een leuke wijnbar!


Ik vind Vyne op de Prinsengracht leuk!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Sep 2015 17:07

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Kreeft schreef:Ja kwam ik net tegen, alleen ze hebben geen menukaart op de site. Zag ook east57, ken je dat?


Dat ken ik heel goed, ik heb daar gewoond. Ik vind het wel een leuk concept en het eten ook wel leuk en lekker, maar ik moet ( ondanks dat ik er dus een soort van zwak voor heb) zeggen dat ik de eetbar van Wilde Zwijnen wat Oh la la aanraad leuker vind bijvoorbeeld.

:palm: Ow ik lees nu dat je er al uit was en daar heen gaat. Fijne avond!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Sep 2015 18:20

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Harrison schreef:
Whatever schreef:Zuid Oost is zo ongeveer net zo min Amsterdam als Amstelveen! Ik zou het ook echt niet weten.

Heb jij qua centrum/binnen de ring nog goeie tips trouwens UN? Ik ben een lijstje aan het maken voor mezelf van restaurants en leuke plekjes en zoek nog een leuke wijnbar!


Ik vind Vyne op de Prinsengracht leuk!


Ik ben weleens bij envy geweest, zelfde soort concept/eigenaar toch?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Sep 2015 18:24

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

minoessepoes schreef:
Kreeft schreef:Ja kwam ik net tegen, alleen ze hebben geen menukaart op de site. Zag ook east57, ken je dat?


Dat ken ik heel goed, ik heb daar gewoond. Ik vind het wel een leuk concept en het eten ook wel leuk en lekker, maar ik moet ( ondanks dat ik er dus een soort van zwak voor heb) zeggen dat ik de eetbar van Wilde Zwijnen wat Oh la la aanraad leuker vind bijvoorbeeld.

:palm: Ow ik lees nu dat je er al uit was en daar heen gaat. Fijne avond!


Misschien dat ik het ook om kan draaien zit ik te denken, want we zijn de dag erna ook nog in Amsterdam. Dat ik 's avonds naar die eetbar van Wilde Zwijnen ga, en de volgende dag lunchen bij East57. Jullie brengen me aan t twijfelen haha!
Vind alleen jammer dat de kaart van Wilde Zwijnen niet op de site staat, van het gewone restaurant kan ik 'm ook niet vinden trouwens. Alleen de menu prijzen.

(Zag op de site van East57 hetzelfde servies hebben als in het restaurant waar ik zelf werk, vind ik wel grappig)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Sep 2015 19:59

Re: Leuke borrel/wijnbar Amsterdam gezocht!

Jullie gaan in oktober pas toch?
Ik kan daar van de week wel even langs lopen en de menukaart van het restaurant op de foto zetten (die hangt buiten).
Maar de Eetbar wisselt echt heel vaak van menu, vandaar dat ze dat denk ik niet op de site hebben staan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers