Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 09:09

Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

http://nl.secretescapes.com/instant-access/weflycheap

Sinds kort is de reclame hiervan regelmatig op tv. Ik vraag me af of het waar is en of er géén addertje onder het gras zit. Men kan gratis lid worden dus dan krijg je regelmatig allerlei mails.
Het zou natuurlijk mooi zijn als je daardoor een leuke deal hebt.

Wie kent deze organisatie? Ik hoor graag meer.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Aug 2015 09:49

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Waarschijnlijk zul je sowieso overspoelt worden door reclame van hen via de e-mail denk ik.

Maar ik weet niet of het wat is. Het klinkt wel leuk, maar of er wat achter zit weet ik niet. Misschien kopen ze gewoon restantkamers op en willen ze die kwijt.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 11:01

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Ik wil me opzich wel aanmelden en dat ik veel mail krijg weet ik vooraf dus dat geeft niet dat is het risico van het aanmelden van iets. Als er iets leuks bij zit, dan is dat mooi meegenomen. Niet geschoten, altijd mis toch?!

Ik heb me aangemeld dus zie het van zelf wel wat er allemaal voorbij komt.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Aug 2015 11:25

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Ben benieuwd, laat maar eens weten of het wat is! Krijg je echt alleen maar mailtjes of kan je nu ook op die website zoeken naar bepaalde steden bijvoorbeeld?
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 13:49

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Marin schreef:Ben benieuwd, laat maar eens weten of het wat is! Krijg je echt alleen maar mailtjes of kan je nu ook op die website zoeken naar bepaalde steden bijvoorbeeld?


Heb nog geen mails gehad, weet nog niet hoe het werkt dus dat moet ik even inlezen. Ik heb als test even gezocht op all in vakanties naar Mexico, maar er was niks. Denk eigenlijk dat het meer op Europa gericht is van wat ik zo even snel zag en als het al all in vakanties zijn eerder Egypte en Turkije. Vrees dat er voor mijn gading niks bij zit. Ach aanmelden kost niks en is er wel wat bij naar mijn smaak dan is dat altijd leuk.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Aug 2015 14:01

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Nouja zoals ze in de reclame zeggen; zelfs dure hotels willen niet met lege kamers zitten. Dat komt natuurlijk niet positief over, dus kunnen ze beter íemand in de kamers hebben, voor minder geld weliswaar, maar dan hebben ze iig bezoekers en wie weet, kom je nog 's terug omdat 't zo goed beviel.

Ik vind er weinig schokkends aan en snap 't wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 15:20

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Carl schreef:Nouja zoals ze in de reclame zeggen; zelfs dure hotels willen niet met lege kamers zitten. Dat komt natuurlijk niet positief over, dus kunnen ze beter íemand in de kamers hebben, voor minder geld weliswaar, maar dan hebben ze iig bezoekers en wie weet, kom je nog 's terug omdat 't zo goed beviel.

Ik vind er weinig schokkends aan en snap 't wel.


Hoezo niet positief? Sommigen hotels zullen voor de gemiddelde persoon te duur zijn, ze willen het zo vol mogelijk hebben dus dan maar zo. Niks mis mee hoor!
Ik heb het toch niet erover dat het schokkend is.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Aug 2015 15:23

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Wanneer ik in een restaurant of hotel kom, dat uitgestorven lijkt, vind ik dat niet iets positiefs. Dan ga ik me afvragen wat er mis mee is dat het zo stil is.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 15:43

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

http://verychic-magazine.com/how-to-enj ... m=referral

Dit is ook zoiets, maar niet voor nederlanders bedoeld denk ik.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Aug 2015 18:06

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Geef je nou een link waar jij iets mee verdient?
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2015 22:37

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Geen idee! Heb het ooit ergens gezien en naar mezelf gemaild wat ik wel vaker doe als ik het later pas wil lezen. Heb het nooit gelezen en heb geen idee wat het inhoudt. Bedoel er dus niks mee en dacht dat je gewoon korting ermee krijgt.

Waar lees jij dan datgene wat jij bedoeld?
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 25 Aug 2015 07:44

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Ik weeT niet hoe dit werkt,maar ik heb wel ervaring met een andere website, daar kun je bieden op regio's en aantal sterren. Zo hebben wij onze rondreis luxe hotels gehad voor een leuke prijs.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Aug 2015 08:50

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Zou je die site willen geven? Bvd
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 25 Aug 2015 11:16

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Ja, is Priceline.com en dan kun je name your own price doen.
Je moet wel een beetje weten hoe het werkt. Het is namelijk zo dat je vooraf niet weet welk hotel je komt, dit hoor je gelijk als je bod geaccepteerd is nav je regio en aantal sterren.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Aug 2015 16:24

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Tiara schreef:Ja, is Priceline.com en dan kun je name your own price doen.
Je moet wel een beetje weten hoe het werkt. Het is namelijk zo dat je vooraf niet weet welk hotel je komt, dit hoor je gelijk als je bod geaccepteerd is nav je regio en aantal sterren.


Oh dat is niks voor ons, want wij willen vooraf graag weten waar we zullen verblijven etc. Toch bedankt voor je moeite.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Aug 2015 12:45

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Ik vind het de moeite waard om het in de gaten te houden. Kreeg net een mail met oa een reis naar Thailand. Een 5 sterren adult only resort, privevilla met dito zwembad voor € 1300,00 in september voor 14 nachten. Vind ik niet duur gezien het luxe resort en ook omdat het adult only is en zulke hotels zijn altijd duurder.
<<

Anoniem137

Bericht 30 Aug 2015 13:04

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Carl schreef:Wanneer ik in een restaurant of hotel kom, dat uitgestorven lijkt, vind ik dat niet iets positiefs. Dan ga ik me afvragen wat er mis mee is dat het zo stil is.

Dat niet alleen, ik denk dat het vooral is: een lege kamer betekent helemaal geen omzet. Die kamer tegen bodemprijsverhuren betekent in elk geval geld in de kas.

Daarom zou je het ook altijd kunnen proberen om ver onder de vraagprijs te gaan zitten, als je later op de dag in een hotel staat en je zoekt een kamer voor diezelfde nacht nog.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Aug 2015 14:32

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Keet. schreef:
Carl schreef:Wanneer ik in een restaurant of hotel kom, dat uitgestorven lijkt, vind ik dat niet iets positiefs. Dan ga ik me afvragen wat er mis mee is dat het zo stil is.

Dat niet alleen, ik denk dat het vooral is: een lege kamer betekent helemaal geen omzet. Die kamer tegen bodemprijsverhuren betekent in elk geval geld in de kas.

Daarom zou je het ook altijd kunnen proberen om ver onder de vraagprijs te gaan zitten, als je later op de dag in een hotel staat en je zoekt een kamer voor diezelfde nacht nog.


Verder onder de vraagprijs? Ze gaan het je toch niet verkopen voor veel minder?
<<

Anoniem137

Bericht 30 Aug 2015 15:18

Re: Luxe hotels tot 70% korting! Sneaky of niet?

Geen idee, nooit geprobeerd. Maar ik heb het ooit als tip gekregen. Daarna nooit meer een rondreis gedaan waar ik het kon proberen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron