Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kleding klaag topic

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Aug 2015 20:45

kleding klaag topic

Sinds ik afgevallen ben heb ik nog niet echt veel nieuwe kleding gekocht. Op een broek en een shirtje of wat na misschien.
Ik kan gewoon niet vinden wat ik leuk vind. Vind het of duur, of stom, of saai, of ik durf het niet aan...
Mijn man openende gister de C&A site, klikte wat shirts aan en had 10 minuten later een bestelling geplaatst.

Ik wil dat ook zo graag, maar kan gewoon nergens slagen.
Zou het zo leuk vinden om als ik jarig ben over 2 weken iets leuks en nieuws te dragen..

Geen idee wat ik met dit topic wil, weet zelf niet eens wat ik wil qua kleding, dus als ik jullie om tips vraag stuur ik jullie ook met een kluitje in het riet..
<<

Anoniem122

Bericht 23 Aug 2015 20:52

Re: kleding klaag topic

Heb je wel al eens gewoon een enorme bestelling bij de Wehkamp oid gedaan? Gewoon voor 300/400 euro aan allerlei kleding bestellen, dingen die je normaal nooit zou aantrekken etc. En dan lekker rustig thuis passen, desnoods met een vriendin er bij voor een eerlijke mening? Is toch prettiger (vind ik zelf dan) dan in zo'n kleedhokje te moeten gaan passen in slecht licht en waarbij als het even tegen zit de spiegel enkel buiten het pashokje zit.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Aug 2015 20:54

Re: kleding klaag topic

Nee, want ik weet gewoon niet wat ik aan moet klikken hahaha :D
<<

Anoniem137

Bericht 23 Aug 2015 20:58

Re: kleding klaag topic

Ik zou heel graag ooit eens een dag met een personal shopper oid op pad willen. Iemand die kijkt naar welke kleuren me staan, welke kleding me leuk staat, combi's uit de rekken trekt die ik zelf nooit zou bedenken of (durven) pakken... Dit omdat het me prima lukt om anderen te kleden, maar mezelf? :palm: :no: Misschien, heel misschien geef ik mezelf dat cadeau als ik ooit op streefgewicht ben. Misschien een idee voor jou? Kost even wat, maar het geeft je wel nieuwe inzichten. En ik den dat de ervaring an sich ook al heel leuk is.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 23 Aug 2015 21:08

Re: kleding klaag topic

Ik wil best eens met je winkelen ofzo als je dat leuk vindt. Niet dat ik nou een onwijze fashionista ben, maar ik kan je wel eerlijk advies geven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Aug 2015 21:10

Re: kleding klaag topic

Zooo herkenbaar Lejow.
L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Aug 2015 21:12

Re: kleding klaag topic

Dat is het vaak ook.. voel me voor veel dingen te dik.

Heb op de een of andere manier de zin in winkelen een beetje verloren. Vind het al snel te duur en koop liever iets voor B.

Word nou 30, dus vind dat er ook best wat meer vrouwelijks bij mag zitten ook.

Lijkt me gezellig Leaf!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Aug 2015 21:21

Re: kleding klaag topic

Wat vind je leuk staan bij anderen mensen met ongeveer een vergelijkbaar postuur? Misschien heb je daar wat aan.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Aug 2015 21:23

Re: kleding klaag topic

Voor mij zou dat niet werken Lot, ik heb geen realistisch beeld van mezelf (en postuur).
L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Aug 2015 21:34

Re: kleding klaag topic

Pfoe ja zoveel.. maar dat vind ik nooit in winkels.
<<

Anoniem122

Bericht 23 Aug 2015 21:46

Re: kleding klaag topic

Daarom moet je ook gewoon random dingen gaan bestellen. En dan stuur je mAar 2 of 3x alles terug. Maar dan kan je wel van alles proberen :-)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 24 Aug 2015 07:20

Re: kleding klaag topic

Ja, echt gewoon doen hoor Lejow! Ik heb dat destijds na mijn afvallen ook gedaan, heb best veel dingen gehouden die ik normaal gesproken eigenlijk nooit zou kiezen/kopen.
Gewoon lekker allemaal dingen in je winkelmandje gooien en thuis lekker passen, kun je ook meteen met je eigen accesoires combineren.
Heb trouwens ook veel besteld bij Esprit, ze hebben volgens mij nu nog sale dus misschien kun je daar nog wat leuks scoren? Ik meende dat ze ook veel (spijker)broeken in de sale hadden, die kun je gerust bestellen voor in de winter.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem122

Bericht 24 Aug 2015 13:46

Re: kleding klaag topic

Het voordeel van Wehkamp is dat wanneer je alles terug stuurt je geen verzendkosten betaald
<<

Geel

Bericht 24 Aug 2015 13:51

Re: kleding klaag topic

Ik weet niet of je wat geld over hebt, maar je zou bv eens een kleur- of stijlanalyse kunnen doen. Dat geeft echt een boost aan het winkelen en bovendien doe je nooit meer een miskoop. Ik denk dat het beeld dat je van jezelf hebt niet meer klopt met de werkelijkheid en dat je dus niet meer weet wat bij je past. Zo'n analyse kost ff wat, maar daar krijg je echt een hoop voor terug!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 24 Aug 2015 13:53

Re: kleding klaag topic

Herkenbaar hoor! Ik kan ook nooit iets leuks voor mezelf vinden. In heb serieus alleen maar basics (effen shirts en jeans). Zelfs tshirts met print vind ik nooit iets leuks
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Aug 2015 19:09

Re: kleding klaag topic

Heb ondertussen al tig pagina's bekeken op wehkamp en al 1 ding in mijn winkelmandje haha
Schiet lekker op zo..
<<

Anoniem313

Bericht 24 Aug 2015 19:14

Re: kleding klaag topic

Geel heeft je een goeie tip! Lijkt je dat niks?
<<

Anoniem168

Bericht 24 Aug 2015 19:16

Re: kleding klaag topic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 07:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Aug 2015 19:20

Re: kleding klaag topic

Geel schreef:Ik weet niet of je wat geld over hebt, maar je zou bv eens een kleur- of stijlanalyse kunnen doen. Dat geeft echt een boost aan het winkelen en bovendien doe je nooit meer een miskoop. Ik denk dat het beeld dat je van jezelf hebt niet meer klopt met de werkelijkheid en dat je dus niet meer weet wat bij je past. Zo'n analyse kost ff wat, maar daar krijg je echt een hoop voor terug!


Weet niet wat de kosten van zo iets zijn?
Denk dat wat je zegt wel klopt, vind alles bij iedereen leuk, behalve bij mezelf haha
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 24 Aug 2015 22:02

Re: kleding klaag topic

300% herkenning :hulde:

Zo liep ik vorige week woensdag samen met R. bij jou op A.lexandrium. We gingen voor mij en we kwamen terug met 1 broek voor Y., 2 broeken en 3 shirts voor R.

Uit pure medelijden met mezelf heb ik 's avonds de Esprit en Wehkamp site bijna geheel in mijn mandje gegooid. Afgelopen zaterdag binnen gekomen tadaaaa....alles gaat weer terug :cry:

Aanstaande zaterdag ga ik een nieuwe poging wagen, maar dan in mijn uppie. Ik breng Y. bij mijn ouders en R. moet werken. Misschien dat het dan beter gaat :eyes:
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 24 Aug 2015 22:23

Re: kleding klaag topic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 07:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem148

Bericht 25 Aug 2015 04:49

Re: kleding klaag topic

Hier ook herkenbaar. Door de zwangerschap is mijn lichaam verandert en is mijn klerenkast niet meer goed gevuld. Maar iets nieuws vinden lukt gewoon niet!
En op internet heb ik al eens voor 300 euro besteld en alles ging terug. Dus ik weet het ook niet meer.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 25 Aug 2015 07:13

Re: kleding klaag topic

Kunnen jullie niet gewoon naar een leuke winkel gaan en je eens helemaal aan laten kleden door één van de verkoopsters? Leg gewoon uit wat het probleem is en laat jezelf verrassen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Aug 2015 08:42

Re: kleding klaag topic

Oef, ik heb juist na het afvallen dat ik veel leuke kleding zie. Het staat allemaal zoveel leuker. Ga eventueel een dagje met een vriendin op pad en laat haar ook leuke dingen uit het rek pakken. Werkt bij mij altijd heel goed, toch weer net wat andere dingen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Geel

Bericht 25 Aug 2015 09:05

Re: kleding klaag topic

Lejow schreef:Weet niet wat de kosten van zo iets zijn?
Denk dat wat je zegt wel klopt, vind alles bij iedereen leuk, behalve bij mezelf haha
Ik ken iemand bij wie je 1,5 uur kleurenanalyse krijgt, een kleurenwaaier om mee te winkelen en een dagmake-up en zij kost €75. Zij is heel goed en kost in verhouding weinig. Je betaalt voor zoiets bij anderen vaak boven de €100. Een stijladvies doet zij geloof ik voor €125 en dan moet je vooraf een collage maken, kleding meenemen, ze gaat met je voor de spiegel naar je verhoudingen kijken, je krijgt advies én ze maakt ook weer een collectie/collage voor je met wat goed bij je staat (bv v-hals of ronde hals, rok op knielengte of juist erover, dat soort dingen).
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers