Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kleding klaag topic

<<

Anoniem193

Bericht 25 Aug 2015 10:12

Re: kleding klaag topic

Laat een vriendin voor je winkelen!


Ik had geen leuke kleding voor mijn verjaardag (had de jurk van de bruiloft van mijn broertje aan willen doen en die bleek te groot geworden) Zelf had ik geen tijd om naar de winkel te gaan, mijn lieve vriendin wel. Ze kwam terug met een jurkje en zelf zag ik natuurlijk alleen maar nadelen. Toch het jurkje aangedaan en ik kreeg alleen maar complimenten van alle kanten.
Terwijl als ik zelf naar de winkel was gegaan, ik het jurkje nooit gekocht had, omdat ik vond dat je mijn buik teveel zag, dat hij te kort was, mijn kont te dik etc etc etc.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 25 Aug 2015 12:11

Re: kleding klaag topic

Als je het wel heel goedkoop wilt. Kun je niet heel goed, zo goed en eerlijk mogelijk, naar foto's kijken vanaf je bruiloft bijv. En dan goed naar je vormen kijken en een vriendin dit ook laten doen (omdat jij misschien brede heupen ziet en zij niet). Vervolgens typ je dit op google in, en de resultaten en tips die je dan krijgt op basis van je figuur ga je opzoeken en bestellen op Wehkamp.

Geen idee of dit werkt hoor maar ik denk dat je dan al dichterbij komt dan nu,
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Aug 2015 13:00

Re: kleding klaag topic

Ik ben ondertussen 45 kilo afgevallen en ben er heel blij mee natuurlijk maar qua kleding is het een ramp. Ik heb echt tunnelvisie denk ik want ik koop steevast dingen die te groot zijn en dan gaat het vooral om bovenkleding. Voor broeken heb ik nu wel de goede maat gevonden dus dat is al een begin. Maar bij mijn bovenlijf is het zo dat het overal wel minder is geworden qua omvang alleen blijf ik met mijn maag zitten die zo zichtbaar blijft. Als ik nu iets koop wat eigenlijk goed zit overal steekt die maag er weer uit dus koop ik maar weer een maat groter wat niet nodig is en er dus niet uitziet. Ik moet over die drempel heen en dat is best moeilijk. Sowieso vind ik het lastig te geloven dat ik kleinere maten aan kan.
<<

Anoniem173

Bericht 25 Aug 2015 13:01

Re: kleding klaag topic

Je kunt natuurlijk ook gewoon een topic openen hier hè. Er zitten hier best een boel meiden die je advies kunnen geven. Zeker als je post wat je leuk vind en wat je eisen zijn!
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Aug 2015 13:07

Re: kleding klaag topic

Dat is waar atelier madame. Ik zal eens over mijn eisen nadenken. Dank je.
<<

Anoniem168

Bericht 25 Aug 2015 13:49

Re: kleding klaag topic

En, is je winkelmandje nog volgekomen Lejow?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Aug 2015 14:41

Re: kleding klaag topic

Nog wat leuks gevonden Lejow?

Bij mij is het dus juist de andere kant op, ik moet nu echt wennen aan mijn na de zwangerschap lijf! Heb echt een buik overgehouden (het is ook pas 2 weken geleden natuurlijk, haha), dus mijn broeken en shirtjes passen eigenlijk niet meer. Heb dus echt geen idee wat ik nu aan moet, wat die buik een beetje verbloemd maar tegelijk ook handig is om borstvoeding in te geven. Wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven, omdat ik wel van plan ben weer in mijn oude kleding te gaan passen. Ingewikkeld!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Aug 2015 16:49

Re: kleding klaag topic

Nee bluh.. maar ik was ook erg moe gisteravond.
Heb pagina's en pagina's afgescrold bij de wehkamp en vond uit eindelijk 1 jurkje.
Die ik bij nader inzien ook toch niet zo tof vond.

Ik denk dat ik hier een topic ga openen, met een foto in bikini oid. Mijn lengte en gewicht en wat ik mijn zwakke en sterke punten vind.

Dank je voor de tips Geel!
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 25 Aug 2015 17:45

Re: kleding klaag topic

Je kan ook je omvang rond de borst taile en heupen erbij zetten.
Ook een tip trouwens voor mensen die het lastig vinden de goeie maat te vinden. In veel winkels en vooral op webshops staat er ergens een maattabel waarbij je met je gemeten maten snel de juiste maat hebt.
<<

Anoniem170

Bericht 25 Aug 2015 21:47

Re: kleding klaag topic

Mijn broer had tijdje terug gedaan, maargoed is meer uit tijdgebrek geweest denk ik hoor. Foto opsturen, maten doorgeven en stylist kwam thuis met doos vol kleding. Kan je thuis wel op je gemak passen. Misschien is dat iets?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Aug 2015 09:19

Re: kleding klaag topic

Pandora schreef:Kunnen jullie niet gewoon naar een leuke winkel gaan en je eens helemaal aan laten kleden door één van de verkoopsters? Leg gewoon uit wat het probleem is en laat jezelf verrassen.


Dat is een goeie! Hier in de buurt doen ze dat veel dus vast ook wel bij jullie.
2014 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Aug 2015 15:13

Re: kleding klaag topic

Oh dat is misschien ook wel leuk ja!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Aug 2015 15:23

Re: kleding klaag topic

Ik ga nooit 'blanco' de stad in, maar bijna altijd gericht op een bepaald kledingstuk. Mijn tactiek is: op pinterest een bord bijhouden waar ik alles op pin wat ik leuk vind, en dan niet een beetje leuk maar echt heel leuk. Anders wordt het nog te moeilijk. En dan ga ik op een gegeven moment kijken welke items ik nodig heb om die outfits na te maken. Zo kwam ik er laatst achter dat ik een lichtgrijs lang vest nodig had :)
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Aug 2015 16:22

Re: kleding klaag topic

Maar dat vind ik het moeilijke UN, want ik vind het moeilijk om iets te vinden dat ik leuk vind..
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Aug 2015 16:41

Re: kleding klaag topic

Je ziet bij andere wat je leuk vind Lejow of niet? Dat zou ik verzamelen en daarmee naar de winkel gaan en het passen en advies vragen en dan gewoon eens kopen, soms moet je het gewoon doen en achteraf vind je het super leuk.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Aug 2015 18:10

Re: kleding klaag topic

Dat is slim UN! Dat bespaart je een hoop geld en energie.

Ik zit altijd met de kleuren te dubben, zoals net zag ik de trends van de herfst weer voorbij komen, heel veel zwart, bordeaxrood, maar dat zijn dan kleuren die me niet staan (als broek wel maar niet als bovenkleding). Ik ben meer van de lichtere kleurtjes, pastel/zomerkleuren, maar dat is toch niet draagbaar de hele winter? Zul je zien dat ik toch weer wat koop wat ik leuk vind maar eigenlijk niet zo mooi is qua kleur.
<<

anoniem203

Bericht 29 Aug 2015 18:21

Re: kleding klaag topic

Ik heb juist het probleem dat ik heel goed weet hoe ik mezelf leuk kan kleden maar het vaak gewoon niet gaat ivm mijn buik. Dus vaak kijk ik eerst naar het kledingstuk of hier mijn buik wel in kan en daarna kijk ik pas of ik het leuk genoeg vind. Ik heb de laatste 6 jaar ook niet één fatsoenlijke lekker zittende broek gevonden. Ze zakken altijd af. Erg frustrerend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Sep 2015 00:56

Re: kleding klaag topic

Ik baal dat BH's zo verschrikkelijk duur zijn in mijn maat. Niet dat ik extreem grote borsten heb, maar wil ik een beetje mooi zittende BH's die ook nog lekker dragen kan ik minimaal 70 euro afrekenen tegenwoordig. Mag ik hier ook over klagen?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Sep 2015 21:06

Re: kleding klaag topic

Silly-One schreef:Ik baal dat BH's zo verschrikkelijk duur zijn in mijn maat. Niet dat ik extreem grote borsten heb, maar wil ik een beetje mooi zittende BH's die ook nog lekker dragen kan ik minimaal 70 euro afrekenen tegenwoordig. Mag ik hier ook over klagen?

Ik klaag met je mee!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2015 23:08

Re: kleding klaag topic

Bonprix dames!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Sep 2015 07:51

Re: kleding klaag topic

Lejow schreef:Bonprix dames!



Geven die een goede ondersteuning?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Sep 2015 08:30

Re: kleding klaag topic

Lejow schreef:Bonprix dames!

Die hebben helaas niet de maat die ik draag =(
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Sep 2015 12:20

Re: kleding klaag topic

Lejow schreef:Bonprix dames!

Ik wil graag dat ze ook goed zitten en ik ben één van de weinige vrouwen die de juiste BH-maat draagt. Teveel vrouwen laten zich niet voorlichten en dragen daardoor te kleine bh's. Ik moet wel zeggen als ik eenmaal een mooie heb, dan zit die ook gelijk mooi en het 'uitzicht' is dan ook mooi.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Sep 2015 12:21

Re: kleding klaag topic

Rizzoli schreef:
Silly-One schreef:Ik baal dat BH's zo verschrikkelijk duur zijn in mijn maat. Niet dat ik extreem grote borsten heb, maar wil ik een beetje mooi zittende BH's die ook nog lekker dragen kan ik minimaal 70 euro afrekenen tegenwoordig. Mag ik hier ook over klagen?

Ik klaag met je mee!

Gelukkig ben ik niet de enige.

Vorige week 215 euro uitgegeven aan 3 :wtf: Bh's. En dan nog in de uitverkoop
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Sep 2015 12:41

Re: kleding klaag topic

Silly-One schreef:
Rizzoli schreef:
Silly-One schreef:Ik baal dat BH's zo verschrikkelijk duur zijn in mijn maat. Niet dat ik extreem grote borsten heb, maar wil ik een beetje mooi zittende BH's die ook nog lekker dragen kan ik minimaal 70 euro afrekenen tegenwoordig. Mag ik hier ook over klagen?

Ik klaag met je mee!

Gelukkig ben ik niet de enige.

Vorige week 215 euro uitgegeven aan 3 :wtf: Bh's. En dan nog in de uitverkoop


Sodeknetter!
Al zou ik dat ook redden inderdaad.
Ik ga naar zo'n speciaalzaak in Enschede.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers