Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2016

<<

Anoniem155

Bericht 05 Apr 2016 13:57

Re: Voor een kindje in 2016

Ik vind gewoon dat je het jezelf op die manier onnodig moeilijk maakt. Je legt zo'n enorme druk op het hele zwanger-worden gebeuren. En voor een man is het denk ik ook niet leuk als hij op heel gezette tijden even zijn kunstje mag doen. Kijk, dat je er in een later stadium meer op gaat letten, lijkt me logisch (als je bijvoorbeeld al ruim een half jaar bezig bent), maar zo helemaal in het begin? Tja, je kan het natuurlijk doen, maar ik zou het toch sterk afraden. Op die manier creëer je zo'n spanning. Dan doe je twee weken na het begin van je menstruatie allemaal van die ovulatietesten en dan wordt zo'n arme man opgetrommeld, want het moet NU gebeuren, vervolgens zit je twee weken in opperste staat van paraatheid af te wachten en vervolgens ga je allemaal testen doen, nog voor je nod natuurlijk en als je dan ongesteld wordt ben je super teleurgesteld en begint de hele riedel weer van voor af aan.

Ik zie er persoonlijk gewoon de lol niet zo van in. Slik foliumzuur, stop met anticonceptie en ga verder gewoon lekker door met je leven.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 13:59

Re: Voor een kindje in 2016

Ik wil het wel op z`n beloop laten, maar ik voel m`n eisprong. Dus ergens zal er dan toch een belletje in m`n hoofd af gaan dat het 'moet' omdat we een baby willen straks. Dat weet ik nu al.

Maar het boeit me totaal niet eigenlijk, hoe een ander het wel of niet actief bij houdt. Daar vind ik niks van.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 14:00

Re: Voor een kindje in 2016

Ik denk dat ik het hele proces veel te leuk vind om niet iedere maand in opperste staat van paraatheid op m`n NOD te wachten. Dat is toch eenmaal waarvoor je het doet. Kom op zeg.

Wie gaat nou na 10 dagen over tijd nog eens relaxed een testje halen?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Apr 2016 14:02

Re: Voor een kindje in 2016

Echt Maud, wat doe je in dit topic? Je hebt toch al perfect gezin en familie en vrienden etc? Dit topic is voor mensen die voor een kindje gaan in 2016, jij dus niet. Niemand zit hier op jouw mening noch advies te wachten, dus ga gewoon weg. Ik ga je op de blokkeer zetten, want word alweer schijtziek van je op dit forum, in welke wolf in schaapskleren vertoning dan ook. Wat moet jij een zielig leven hebben, ook al beweer je altijd ZO hard van niet, dat je hier zo vaak komt om even met je compleet onnuttige mening mensen wilt overtuigen. Je bent bijna net zo erg als Jehova getuigen, die dringen je ook vanalles op en komen altijd op de meeste irritante tijden en plekken. Niemand vind je hier interessant, je gaat bij zoveel op de blokkeer, wat doe je hier nog dan? Behalve mensen proberen te bekeren? Ik ben zo blij dat ik jou niet ben, mijn hemel. Daaaaaag Maudje!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Apr 2016 14:04

Re: Voor een kindje in 2016

Haha

Weet je als je echt op z'n verloop wil laten gaan, moet je ook geen pillen gaan slikken :p
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 05 Apr 2016 14:05

Re: Voor een kindje in 2016

Kan ze niet gewoon geblokt worden zodat ze niet meer op het forum kan? Iedereen ergert zich aan haar.
Laatst gewijzigd door Rayna op 05 Apr 2016 14:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem148

Bericht 05 Apr 2016 14:05

Re: Voor een kindje in 2016

Maud waarom moet je in ieder topic zitten? Hier zitten mensen met een doel, jij niet dus heb je hier niets te zoeken.

Jip hoe lang moet je nog wachten? Fijn dat je geen buikpijn hebt. Hopelijk een goed teken?
Rayna en jij? Wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden?

Ik vind dit nog steeds een leuk topic. Misschien omdat mijn zwangerschap nog niet concreet is op al dat kotsen na. Volgende week de termijnecho. Misschien dat het dan meer gaat leven? Nu vind ik er niets aan doordat ik zo ziek ben.

Marin succes met het verwijderen van de spiraal. Hoop dat het geen pijn doet. Weet je of er een lange wachttijd is voor de gyn bij jullie? Wel goed dat je het even laat controleren. Mijn moeder heeft nu allemaal cysten in de buik en daardoor veel buikpijn. Dus weet dat het geen pretje is.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 05 Apr 2016 14:08

Re: Voor een kindje in 2016

Echt vervelend dat je er zo ziek van bent Dandelion. Leuk dat je volgende week de termijnecho hebt!

Ik moet maandag of dinsdag eigenlijk ongesteld worden.
Kreeg net een filmpje van mijn nichtje van 9 weken, smelt.. :love:
<<

Anoniem148

Bericht 05 Apr 2016 14:19

Re: Voor een kindje in 2016

Spannend! Ja leuk zijn zo'n filmpjes he. Ik kreeg ze ook altijd van vriendinnen. Nu stuur ik ze zelf en dat is nog leuker. Hopelijk stuur jij over 9 mnd ook filmpjes rond!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 14:21

Re: Voor een kindje in 2016

Pssst.. We hebben al bijna 100 pagina's volgeschreven.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Apr 2016 14:22

Re: Voor een kindje in 2016

Holy shit..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Apr 2016 14:22

Re: Voor een kindje in 2016

Haha! Gaat hard!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 14:23

Re: Voor een kindje in 2016

Wat naar dat je zo ziek bent Dandelion :(.

Rayna zo lief he, die filmpjes met die kleintjes.. Smelt!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 05 Apr 2016 14:30

Re: Voor een kindje in 2016

Gaat inderdaad hard dit topic!

Ik vind het ook zo leuk dat mijn vriend zo'n filmpjes nu ook ineens zo schattig vindt. Pas sinds zijn tweelingbroer een kindje heeft is het bij hem echt gaan kriebelen volgens mij.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 14:32

Re: Voor een kindje in 2016

Gelukkig hou ik mij dan aan de regels van Maud ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 14:35

Re: Voor een kindje in 2016

@Dandelion nog een week afwachten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem148

Bericht 05 Apr 2016 14:46

Re: Voor een kindje in 2016

Thanks yadira. Idd shit, vind er zo niets meer aan.

Jip ik ga voor jullie duimen. Spannend hoor. Wat had je trouwens gedaan met die wedstrijden? Heb jij je nog ingeschreven?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Apr 2016 14:52

Re: Voor een kindje in 2016

Is maud niet gewoon weer zure mat/nougat?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 14:52

Re: Voor een kindje in 2016

Chipa schreef:Is maud niet gewoon weer zure mat/nougat?

Daar kom je niet toch pas nu achter he? :smile:
<<

Anoniem148

Bericht 05 Apr 2016 14:54

Re: Voor een kindje in 2016

Inmiddels algemeen bekend toch? Kunnen toch geen 2 van zo'n figuren rondlopen?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Apr 2016 14:56

Re: Voor een kindje in 2016

Haha ik kom er dus echt nu pas achter. Mijn negeer modus staat alweer aan wat betreft haar
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 15:03

Re: Voor een kindje in 2016

Dandelion schreef:Jip ik ga voor jullie duimen. Spannend hoor. Wat had je trouwens gedaan met die wedstrijden? Heb jij je nog ingeschreven?


Thanks! Ja, ik heb me voor een aantal dingen ingeschreven. Over 3 maanden is de eerste langere wedstrijd, ik verwacht dat ik die nog gewoon mee kan doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 20 Nov 2014 00:13

Bericht 05 Apr 2016 16:44

Re: Voor een kindje in 2016

Maud schreef:Ik vind gewoon dat je het jezelf op die manier onnodig moeilijk maakt. Je legt zo'n enorme druk op het hele zwanger-worden gebeuren. En voor een man is het denk ik ook niet leuk als hij op heel gezette tijden even zijn kunstje mag doen. Kijk, dat je er in een later stadium meer op gaat letten, lijkt me logisch (als je bijvoorbeeld al ruim een half jaar bezig bent), maar zo helemaal in het begin? Tja, je kan het natuurlijk doen, maar ik zou het toch sterk afraden. Op die manier creëer je zo'n spanning. Dan doe je twee weken na het begin van je menstruatie allemaal van die ovulatietesten en dan wordt zo'n arme man opgetrommeld, want het moet NU gebeuren, vervolgens zit je twee weken in opperste staat van paraatheid af te wachten en vervolgens ga je allemaal testen doen, nog voor je nod natuurlijk en als je dan ongesteld wordt ben je super teleurgesteld en begint de hele riedel weer van voor af aan.

Ik zie er persoonlijk gewoon de lol niet zo van in. Slik foliumzuur, stop met anticonceptie en ga verder gewoon lekker door met je leven.


Allemaal leuk en aardig hoor dat jij dat vindt, maar dringt het nou echt niet tot je door dat er mensen zijn die er ánders over denken? Oke, jij vindt het fijner als je het allemaal op zijn beloop laat, maar wie zegt dat dat de enige juiste manier is? Vooral je laatste zin vind ik erg oordelend. Alsof het zo moet en anders is het fout.

Denk je nou echt dat iedereen ineens gaat denken: "Wat ben ik toch stom bezig! De schellen vallen me van de ogen! ik moet gewoon foliumzuur slikken en doorgaan met m'n leven! Wat een domme, domme vrouw ben ik toch!"
Nou, dat gaat er dus niet in zitten, dus ik denk dat je beter kan accepteren dat iedereen het op zijn eigen manier doet.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Apr 2016 16:50

Re: Voor een kindje in 2016

En het is ook heus niet altijd zo dat de vrouw geobsedeerd is en de man maar op commando moet presteren.
Bij ons wilde mijn vriend ook heel graag weten wanneer ik ovuleerde en was de daaropvolgende actie totaal geen moetje :^^:
<<

Anoniem260

Bericht 05 Apr 2016 16:54

Re: Voor een kindje in 2016

Maud ik vind je ontzettend schijnheilig. Eerder sluit je je aan bij de mening van een ander "er is geen goed of fout" om een paar reacties verder "sterk af te raden er vanaf het begin al zo mee bezig te zijn".
Ga lekker anders perfect zitten wezen
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers