Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2016

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Apr 2016 19:23

Re: Voor een kindje in 2016

Maar ik drink geen bier, dus ik heb een wijnbuik :p
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Apr 2016 19:44

Re: Voor een kindje in 2016

Ik heb gewoon een alcohol buik :palm:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2016 20:07

Re: Voor een kindje in 2016

Hahaha waar gaat het over zeg :palm: Ik heb nog een 'nuttige' bijdrage voor de meiden die nog foliumzuur nodig hebben, deze week 35% korting bij de da. Niet dat foliumzuur duur is maar is toch mooi meegenomen :).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Apr 2016 20:09

Re: Voor een kindje in 2016

Marin schreef:Ik heb gewoon een alcohol buik :palm:


:lol:

En Marin, ik zat te denken: we moeten wel snel een wijnproeverij gaan doen, want straks ben je zwanger en kan het weer zo'n 9 maanden niet!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 04 Apr 2016 20:32

Re: Voor een kindje in 2016

Ik een klotsbuik :palm: van alle thee en water :P

Ben zelf maar wat meer vitamines aan het eten :P
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Apr 2016 20:48

Re: Voor een kindje in 2016

Marin schreef:Precies, ik doe gewoon waar ik me goed bij voel.
Woensdag gaat ie er inderdaad uit Parisienne. En dan hopelijk gauw een afspraak bij de gynaecoloog ivm de cysten die er zaten. Alleen daar al voor wil ik even rustig aan doen. Is niets mis mee lijkt me.

Moet je zeker doen. Volg je gevoel (wellicht gestuurd door een beetje kennis en verstand) en doe waar jullie je goed bij voelen. Hoop dat je ook gauw bij een gynaecoloog terecht kan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Apr 2016 21:35

Re: Voor een kindje in 2016

Tabbie schreef:
Marin schreef:Ik heb gewoon een alcohol buik :palm:


:lol:

En Marin, ik zat te denken: we moeten wel snel een wijnproeverij gaan doen, want straks ben je zwanger en kan het weer zo'n 9 maanden niet!



Haha prima! Plan maar in :)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2016 21:37

Re: Voor een kindje in 2016

Zo bij de diëtist geweest. Heb er veel vertrouwen in en ook veel zin in om wat kilo's af te vallen. Vind die doelstellingen wel prettig ;).

Summer1 ik reageer morgen even op je laatste PM :)
<<

Summer1

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 21 Mrt 2016 16:21

Bericht 04 Apr 2016 21:52

Re: Voor een kindje in 2016

Champagne schreef:Hahaha waar gaat het over zeg :palm: Ik heb nog een 'nuttige' bijdrage voor de meiden die nog foliumzuur nodig hebben, deze week 35% korting bij de da. Niet dat foliumzuur duur is maar is toch mooi meegenomen :).


Thnx voor de tip!
Ben het alleen nog niet nodig helaas Haha.
Ik zag op de site van de action dat ze het daar ook al verkopen.....
<<

Summer1

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 21 Mrt 2016 16:21

Bericht 04 Apr 2016 21:55

Re: Voor een kindje in 2016

Yadira schreef:Zo bij de diëtist geweest. Heb er veel vertrouwen in en ook veel zin in om wat kilo's af te vallen. Vind die doelstellingen wel prettig ;).

Summer1 ik reageer morgen even op je laatste PM :)


Is goed! Goed dat je er zoveel zin in hebt. Dat helpt met de motivatie natuurlijk ook weer!
<<

Anoniem168

Bericht 04 Apr 2016 23:05

Re: Voor een kindje in 2016

Pippa schreef:Ik denk niet dat je het perse als echt commentaar moet zien Marin, jij ziet het vrij snel als aanval of negatief, terwijl ik sommige reacties die jij, of anderen krijgen, juist lees als tips of gewoon verbazing. Het is goed zoals je het zelf doet, en daar moet je ook gewoon achter staan. Er zullen altijd andere manieren zijn die misschien beter/anders zijn, maar dat is helemaal niet erg, jullie moeten iets kiezen waar jullie zelf achter staan.

Ik wil het liever tegen die tijd allemaal op zijn beloop laten en gewoon seks hebben wanneer ik er zin in heb, en niet het 'moeten' met eisprong etc, een ander wil dat wel, allemaal prima, iedereen heeft hetzelfde einddoel.

En nu moet ik weg uit dit topic, want ik ben bang dat 2016 niet mijn jaar gaat worden.


Dit. Ik verbaas me er inderdaad over, that's all. Hoe iedereen het zwanger worden beleeft en aanpakt moet iedereen zelf weten en vooral doen op een manier die bij je past. Er is zeker geen goed of fout. Althans er is misschien wel een goed of fout maar dat kun je alleen zelf voor jezelf bepalen.
<<

Anoniem168

Bericht 04 Apr 2016 23:12

Re: Voor een kindje in 2016

Over hormonen en darmen: ik heb ook afschuwelijk veel meer last van mijn pds rond de menstruatie. Wel is het tijdens een na mijn zwangerschap over het algemeen veel beter dan daarvoor. Dus dat geeft hoop toch ;)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Apr 2016 08:27

Re: Voor een kindje in 2016

Wow Maud,

Ik heb steeds nog geloofd in een oprechte manier van reageren van jou maar het begint (zelfs mij) nu echt op te vallen dat je echt in elk topic heel quasi onschuldig komt rellen. Wat ontzettend gemeen zeg! Het is natuurlijk wel logisch. Hier komen tenslotte mensen die zich kwetsbaar opstellen door iets heel persoonlijk te delen. De perfecte plek om te komen rellen.
Maar als je zelfs nog een kwetsende veroordeling kunt maken over baby's die tot acht maanden in de wagenbak liggen spoor je echt niet.
Mijn advies is dus oprecht (zoals jij ook altijd oprecht bent) ga eens met iemand praten over je ziekelijke behoefte iedereen altijd te moeten corrigeren.
Laatst gewijzigd door Olíve op 05 Apr 2016 11:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 08:45

Re: Voor een kindje in 2016

Het gaat mij er steeds meer van weerhouden om dingen te vragen of te delen. Ben dan bang om neergezet te worden als een onwetend iemand, terwijl ik toch ook echt een WO opleiding heb gedaan. En daar word ik dan weer onzeker van.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2016 09:07

Re: Voor een kindje in 2016

Jip schreef:Het gaat mij er steeds meer van weerhouden om dingen te vragen of te delen. Ben dan bang om neergezet te worden als een onwetend iemand, terwijl ik toch ook echt een WO opleiding heb gedaan. En daar word ik dan weer onzeker van.

Ik was van plan om niet mee te schrijven door Maud, maar ik doe het toch maar wel. Het is de enige plek waar ik m`n ei hierover kwijt kan. Dat er dan zo`n faker op geilt om iedereen een beetje op te naaien, so be it.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 05 Apr 2016 09:52

Re: Voor een kindje in 2016

Gewoon negeren of blocken, het gaat om jullie ervaringen en vragen.
Zij weet blijkbaar toch alles al.
Afbeelding
Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 05 Apr 2016 09:58

Re: Voor een kindje in 2016

Zet haar op je vijandenlijst en je hoeft het niet meer te lezen!
<<

Anoniem177

Bericht 05 Apr 2016 11:03

Re: Voor een kindje in 2016

Waarom is ze überhaupt op het forum nog haha. Ik denk ze achter haar pc/telefoon zo zit te genieten en te lachen. Ik zou er helemaal niet op in gaan joh en al helemaal niet laten weerhouden
<<

Anoniem214

Bericht 05 Apr 2016 11:37

Re: Voor een kindje in 2016

Ik krijg steeds meer de kriebels, zie opeens overal zwangere vrouwen en baby's enzo :)
Een reactie van niks maar moest het even kwijt haha.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 12:49

Re: Voor een kindje in 2016

Ik heb voor het eerst sinds maanden geen buikpijn. :banaan:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 05 Apr 2016 12:56

Re: Voor een kindje in 2016

Jip schreef:Ik heb voor het eerst sinds maanden geen buikpijn. :banaan:


Misschien een goed teken ;)

Ik vind het wachten weer irritant nu..
<<

Anoniem155

Bericht 05 Apr 2016 13:31

Re: Voor een kindje in 2016

Kiatu schreef:
Pippa schreef:Ik denk niet dat je het perse als echt commentaar moet zien Marin, jij ziet het vrij snel als aanval of negatief, terwijl ik sommige reacties die jij, of anderen krijgen, juist lees als tips of gewoon verbazing. Het is goed zoals je het zelf doet, en daar moet je ook gewoon achter staan. Er zullen altijd andere manieren zijn die misschien beter/anders zijn, maar dat is helemaal niet erg, jullie moeten iets kiezen waar jullie zelf achter staan.

Ik wil het liever tegen die tijd allemaal op zijn beloop laten en gewoon seks hebben wanneer ik er zin in heb, en niet het 'moeten' met eisprong etc, een ander wil dat wel, allemaal prima, iedereen heeft hetzelfde einddoel.

En nu moet ik weg uit dit topic, want ik ben bang dat 2016 niet mijn jaar gaat worden.


Dit. Ik verbaas me er inderdaad over, that's all. Hoe iedereen het zwanger worden beleeft en aanpakt moet iedereen zelf weten en vooral doen op een manier die bij je past. Er is zeker geen goed of fout. Althans er is misschien wel een goed of fout maar dat kun je alleen zelf voor jezelf bepalen.

Hier sluit ik me bij aan.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Apr 2016 13:48

Re: Voor een kindje in 2016

Weet je ik denk dat in deze tijd iedereen er veel meer mee bezig is dan "op z'n verloop laten gaan", als ze echt besluiten om voor een kindje te gaan. Want de keuze om ervoor te gaan is iets actiefs, en daardoor ben je er actief mee bezig. Als je niet besloot van "ja, nu", maar meer in het iets minder voorzichtig vrijen, want mocht het gebeuren is het welkom.. Is toch anders. Dat laatste is veel passiever en daardoor ben je er ook niet mee bezig en laat je het meer "op zijn verloop gaan". Al zou deze persoon wanneer ze erachter komen zwanger te zijn, ook zeker actief te worden en dan ook naar de vitamines grijpen en naar het voedingspatroon kijken.

Kortom, je kan actief of passief kindjes maken en in dit topic zijn meiden veel meer actief bezig. Dus jullie verbazing vind ik eigenlijk meer verbazingwekkend. Het is toch logisch dat als je er actief mee bezig bent, hier post en tips deelt en gevoelens. Passieve meiden zouden dat niet doen, want eigenlijk zijn die er nog niet zo mee bezig.
<<

Summer1

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 21 Mrt 2016 16:21

Bericht 05 Apr 2016 13:52

Re: Voor een kindje in 2016

Kreeg net een foto van de 1e echo van mijn vriendin.
rammel rammel rammel :love:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Apr 2016 13:55

Re: Voor een kindje in 2016

Goede bewoording Tabbie!

Wij zijn ook wel een beetje passief begonnen, maar als je zo'n grote wens hebt; dan wordt het (voor ons) wel actief na een tijdje. Ik word er immers niet jonger op, en dan is elke maand niet zwanger er min of meer eentje te veel.

Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen hoe het zal zijn als je echt heel erg lang bezig bent en het wil maar niet lukken. Dat je hormonen moet gaan spuiten zodat er eitjes 'geoogst' kunnen worden of dat je man verplicht zijn zaad moet inleveren. Dan moet je echt verplicht op gezette tijden vrijen of zorgen dat er een behandeling kan plaats vinden. Diep respect voor de stellen die dit lang samen kunnen doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron