Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare lange menstruatie.

<<

Anoniem315

Bericht 20 Aug 2015 13:35

Rare lange menstruatie.

Ik zit ergens mee waar ik me best druk om maak. Zojuist heb ik de dokter gebeld, waar ik volgende week donderdag terecht kan.

Op dag 21 van de cyclus begon ik te vloeien. Vandaag zit ik op dag 34 en ik vloei nog steeds. Soms ineens vrij veel (alsof het echt doorzet), meestal heel weinig en met een wc papiertje of inlegkruisje op te lossen. De kleur varieert van lichtroze nieuw bloed tot donkerrood/bruinig oud bloed. Ook zitten er soms stolseltjes tussen. Het lijkt me dus niet een wond te zijn, maar baarmoederbekleding. Ik voel geen pijn, ook geen krampen.

Wie heeft hier iets nuttigs over te zeggen? Ervaringen?

Ik maak me echt zorgen. Elke keer als ik denk dat het over is, zit ik trillend op het toilet als blijkt dat er weer gevloeid is.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2015 17:46

Re: Rare lange menstruatie.

Wat gek, daar zou ik me ook zorgen om maken.
Kan het niet zijn dat je baarmoederslijmvlies steeds beetjes loslaat? Zonder zeg maar te blijven plakken tot het tijd is?
Een week is nog wel lang voor je bij de dokter mag komen als je je zorgen maakt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 20 Aug 2015 18:47

Re: Rare lange menstruatie.

Oh dat klinkt echt niet fijn. Snap wel dat je je zorgen maakt.. zou ik in jouw geval toch ook wel doen ook al hoeft er niks ernstigs aan de hand te zijn. Maar je wordt toch dagelijks geconfronteerd met iets wat niet helemaal normaal is.. Hoop dat de dokter kan achterhalen wat de oorzaak is en het allemaal mee valt! :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Patsy

Bericht 20 Aug 2015 19:25

Re: Rare lange menstruatie.

Ik hoop niet dat ik nu een gevoelige snaar raak, maar weet je zeker dat je niet zwanger bent?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Aug 2015 19:27

Re: Rare lange menstruatie.

Geen idee wat het kan zijn, maar dat je pas volgende week naar de HA kan! Duurt wel lang zeg..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 20 Aug 2015 19:45

Re: Rare lange menstruatie.

Ja dat was ook mijn eerste ingeving, heb je al getest? Wellicht een vroege miskraam oid.
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:48

Bericht 20 Aug 2015 19:46

Re: Rare lange menstruatie.

Ik ben een tijd terug ineens 4 weken lang ongesteld geweest. Ik slik de pil door en dacht dat het een doorbraakbloeding was. Maakte me niet zo heel veel zorgen, net toen ik de dokter wilde bellen was het afgelopen. Geen idee wat het geweest is. Moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit de dokter bel.. weet niet eens wie die man is.
Afbeelding
<<

Pitty

Bericht 20 Aug 2015 22:06

Re: Rare lange menstruatie.

Ik ben ook benieuwd of je al getest hebt.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Aug 2015 22:42

Re: Rare lange menstruatie.

Bedankt voor jullie reacties.

Zwanger... Nee, ik heb niet getest, maar ben dat wel van plan te gaan doen als het dit weekend nog niet gestopt is.
Misschien een heel gekke gedachte, maar ik zat ineens te denken (aangezien ik soms wat stolselachtig spul verlies) dat ik misschien wel zwanger ben van een tweeling en dat de ene vrucht wordt afgestoten. Gewoonlijk ben ik namelijk stevig ongesteld en nu sluimert het wat aan. Maar dat is een rare gedachte natuurlijk.

Doktersafspraak... die is laat, aangezien ik alleen op donderdag vrij ben. Ik kon a.s. dinsdag terecht, maar ik ben te loyaal naar mijn werk toe om eerder weg te gaan. Vrij vragen is echt een no go. Ik heb dit jaar een heel intensieve groep, waar niet zomaar een invaller voor kan.
<<

Pitty

Bericht 20 Aug 2015 23:12

Re: Rare lange menstruatie.

Ik zou toch zsm een testje doen. Dan weet je iug meer. Sterkte!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Aug 2015 07:53

Re: Rare lange menstruatie.

Ik zou ook direct een testje doen, dan kan er gelijk actie ondernomen worden vandaag mocht dat nodig zijn. Wacht nou niet tot het weekend maar doe het zo. Spreek uit ervaring. Waarschijnlijk is het niets maar dan heb je het iig maar uitgesloten, toch?
<<

Anoniem280

Bericht 21 Aug 2015 12:05

Re: Rare lange menstruatie.

Ik heb zoiets ook gehad. Begon tijdens min eisprong te bloeden en bleef aanhouden tot na menstruatie.

Bij min had dit dus wel met het afwijkend uitstrinkje te maken. Want na die behandelingen is dat bloeden ook gestopt.
Testen heb ik ook wel gebruikt, altijd negatief.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Aug 2015 17:36

Re: Rare lange menstruatie.

Ik heb nog geen jaar geleden een pap.1 uitslag gehad en een klein inwendig onderzoekje omdat ik toen voor de menstruatie ook kleine beetjes bloed verloor. Maar er was toen niks afwijkends te zien. Dat ging ook gewoon weer over gelukkig.

Sogood, waar doel je op?
<<

Geel

Bericht 21 Aug 2015 18:19

Re: Rare lange menstruatie.

Ik zou ook zsm testen, gewoon om t uit te sluiten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Aug 2015 18:56

Re: Rare lange menstruatie.

Ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij aanhoudend bloedverlies, pijnloos ook. Maar de kans dat je dit hebt is erg klein hoor.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Aug 2015 19:22

Re: Rare lange menstruatie.

Jullie hebben ook wel gelijk. Morgenochtend maar testen. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar het is vast ook iets waarnaar de dokter gaat vragen, dus ik zal jullie raad opvolgen.

Sogood, ik wist niet dat dat ook pijnloos kon zijn joh! Dat het enorm pijnlijk wordt als het langer zit, is wel een heel eng idee.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Aug 2015 19:37

Re: Rare lange menstruatie.

Exogenesis schreef:Jullie hebben ook wel gelijk. Morgenochtend maar testen. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar het is vast ook iets waarnaar de dokter gaat vragen, dus ik zal jullie raad opvolgen.

Sogood, ik wist niet dat dat ook pijnloos kon zijn joh! Dat het enorm pijnlijk wordt als het langer zit, is wel een heel eng idee.

Gewoon doen. Ja dat vonden de artsen ook wel gek want toen was ik al bijna 7 weken zwanger. Maar dat is niet zonder gevaar zo'n zwangerschap vandaar dat je het maar beter uitgesloten kan hebben toch?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Aug 2015 19:44

Re: Rare lange menstruatie.

Ik zou nu even testen en morgenochtend ook.
Mijn ervaring met een vroege mk is dat het hcg heel snel uit je lichaam verdwijnt. Dan is het niet meer makkelijk te achterhalen. Ik had een paar dagen achter elkaar een heel licht positief streepje en werd daarna ook heel lang ongesteld. Zonder krampen. Was een miskraam met 5 weken. Zonder test had ik dat niet eens gemerkt maar was het een verlate, zware menstruatie.
Sterkte!!! En misschien is je cyclus van slag door omstandigheden? Stress/warmte?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem315

Bericht 21 Aug 2015 20:06

Re: Rare lange menstruatie.

Maar Milou, het begon al op dag 21 van de cyclus licht te spotten, dus dan lijkt het me geen mk. En het is ook zo weinig steeds.. het zet echt niet door. Bij een mk zou je toch een wat heftigere bloeding verwachten?

Zelf zit ik meer aan een verstoorde cyclus te denken, zoals jij als laatst ook zegt. Ik heb het druk met werk en heb ineens ook puistjes en wat sneller vettig haar.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Aug 2015 20:26

Re: Rare lange menstruatie.

Tsja ik zou voor de zekerheid een testje doen om het uit te sluiten.
Bij ons tweede kindje testte ik op dag 21 van de cyclus al positief trouwens... omdat ik opeens elke dag trek had in spare ribs en patat. Was ik dus zwanger...
En een mk hoeft niet heftig te verlopen als deze vroeg plaatsvindt. Nogmaals verliep mijn tweede mk als een ietsje heftigere en langere menstruatie. Ik was toen 4-5 wk zwanger... het streepje bleef een week Lang elke ochtend heel licht en toen ging het na een week alsnog mis. Voelde dat al aankomen...
04-2014
10-2015
<<

Anoniem315

Bericht 22 Aug 2015 09:23

Re: Rare lange menstruatie.

Uitgesloten. Ik ben nu dus gewoon 2 weken lang ongesteld :'(
<<

Anoniem281

Bericht 22 Aug 2015 09:26

Re: Rare lange menstruatie.

Exo, misschien toch 's een doktersbezoekje aan wagen? Ik weet wel dat je 't druk hebt, maar ik weet ook dat je dingen snel wegwuift. Ik weet dat je heel nuchter bent, de natuur de natuur laat en een sterke meid bent, maar je gezondheid is te belangrijk.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Aug 2015 09:27

Re: Rare lange menstruatie.

:( Goed dat je een test hebt gedaan, nu heb je iig meer duidelijkheid. Hopelijk is dit eenmalig en is je cyclus wat verstoord.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Aug 2015 10:10

Re: Rare lange menstruatie.

Precies, dat hoop ik ook SoGood.

Carl, maar als het wel iets heel ernstigs is, dan zullen die paar extra dagen ook niet meer uitmaken toch? Volgens mij doet een dokter ook geen inwendig onderzoek als je nog vloeit, maar dat weet ik niet zeker.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Aug 2015 10:36

Re: Rare lange menstruatie.

Jawel hoor, dan willen ze nog wel inwendig onderzoek doen.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers