Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

<<

anoniem203

Bericht 20 Aug 2015 10:49

Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Wij willen achter graag vouwgordijnen en zoeken een adresje waar ze ons mooie vouwgordijnen kunnen aanbieden voor een betaalbare prijs. Het liefst een bedrijf dat het bij mij thuis zelf komt opmeten. Wij wonen zelf vlakbij Eindhoven/Den Bosch. Weet er iemand een website of bedrijf?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Aug 2015 10:57

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Wij hadden in ons oude huis hele simpele vouwgordijnen van de Gamma. We waren er wel heel tevreden over. Maar dan moet je dus wel zelf meten.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Aug 2015 12:03

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Nu bij de Praxis 20% korting op o.a. vouwgordijnen. Maar goed dan moet je inderdaad zelf opmeten en ophangen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 21 Aug 2015 11:16

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Gordijnen thuis komen inmeten doen vaak alleen speciaalzaken. Maar goed, deze zijn dan vaak weer stukken duurder dan de bouwmarkten. Ik betaal zelf liever voor de service en de goede kwaliteit van gordijnen. Maar als je dat laatste er niet echt aan af ziet dan zou ik voor zelf inmeten kiezen.
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 23 Aug 2015 14:54

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Bij de Kwantum, zitten er bij jou aan de regio te zien genoeg in de buurt. Ze kunnen op maat gemaakt worden, maar we verkopen ook standaard maten. Op maat gemaakt duurt na bestellen en afrekenen 3 tot 4 weken voor ze geleverd zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 25 Aug 2015 11:28

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Wij hebben bij kwantum vouwgoedinnen besteld, wel goed opletten met inmeten en het uiteindelijke plaatsen of de maten kloppen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Aug 2015 12:07

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Al sinds je dit bericht plaatste was ik mijn hersens aan 't kraken over waar nou onze vouwgordijnen vandaan komen, maar ik heb 'm gevonden!
http://www.cornezijlmans.nl
Hij komt met een koffer vol stofjes naar je thuis (en levert in heel nl), kun je stof uitkiezen en hij meet zelf alles in. Zijn vrouw naait zelf de vouwgordijnen en daarna komt hij ze plaatsen. Wij hadden uitgebreid ook in andere speciaalzaken gekeken, maar kwamen dan erg duur uit, zijn prijs was een stuk leuker. Ik weet niet meer zo goed wat wij precies betaalt hebben, volgens mij rond de 950 euro, dat was voor de hele benedenverdieping. Aan de voorkant een gordijn van 3 meter breed, aan de achterkant 1 van zo'n 4 meter breed en dan ook nog een smallere voor voor de achterdeur. Wat wij ook nog een voordeel vonden, was dat zij de gordijnen tot best breed maken. Bij bijna alle andere zaken zouden we 2 vouwgordijnen nodig hebben voor de achterruit, zij hebben het in 1 stuk gemaakt.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

anoniem203

Bericht 25 Aug 2015 18:27

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Toevallig heb ik ook al een aantal keer gemaild en gebeld naar dat bedrijf maar ik krijg maar geen reactie (en ik ben 1x weggedrukt). Dit leek mij een goede site, niet duur enz maar ik heb het idee dat dat bedrijf niet meer bestaat ofzo. Al staat er niks op die site vermeld. Hoelang is het geleden dat ze bij jou zijn geweest Rebecca?

En we willen echt een bedrijf dat bij je thuis langs komt om op te meten. Dus winkels zoals Kwantum, Praxis etc vallen dan toch af.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 25 Aug 2015 19:18

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Hm, ik wilde ook Praxis zeggen, maar ik zie dat dat geen optie is. Nochtans hebben wij daar echt een koopje gedaan toen wij vouwgordijnen zochten. Die serie ging er net uit geloof ik en we konden alles aan 75% of 80% kopen. Wij hadden gedacht dat we zeker 500 euro kwijt zouden zijn voor wat wij nodig hadden, maar uiteindelijk waren wij gesteld voor nog geen 100 euro (3 rolgordijnen boven en 4 vouwgordijnen beneden).

Qua bedrijven heb ik geen tips voor je. Oh jawel, mijn zus is pas geleden bij Cash & Carry (in Reusel) geweest voor hun gordijnen. Ik weet alleen niet of zij ook komen opmeten, maar dat kan je wellicht altijd eens vragen.
2012 & 2016
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 26 Aug 2015 11:44

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Volgens mij al wel een jaar of 3 geleden Ava, en tussendoor (maar ook dat is alweer even geleden) is hij nog een keer geweest omdat de ketting van 1 van de gordijnen stuk gegaan was.
Hoe lang probeer je hem al te bereiken? Misschien zijn ze op vakantie? Is het geen mogelijkheid een voicemail in te spreken, dat je het naast mailen ook nog op die manier probeert?
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

anoniem203

Bericht 26 Aug 2015 20:32

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd en eindelijk nam er iemand op dus ik heb nog maar een keer mijn telefoonnummer gegeven en ze zouden me vanavond of morgen terugbellen. De boel lag even plat door privé omstandigheden. Dus ik hoop dat ik nu snel een afspraak kan maken.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Aug 2015 09:21

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Wat fijn Ava! Ik wilde je nog zeggen dat ik zag dat op 18-08 nog iets op Facebook gezet is bij ze.

Hopelijk neemt hij snel contact met je op.
<<

anoniem203

Bericht 30 Aug 2015 12:38

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Woensdag avond hebben we een afspraak!
<<

Anoniem255

Bericht 30 Aug 2015 19:12

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Ah, leuk!
Ben benieuwd of er wat voor je tussen zit.
<<

anoniem203

Bericht 30 Aug 2015 20:24

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Hebben jullie eigenlijk zon doorlatend of niet? Wij gaan ws voor niet zondoorlatend omdat ze echt de overgordijnen moeten gaan vervangen. En achter schijnt al in de ochtend de zon op de ramen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 31 Aug 2015 09:03

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Wij hebben net nieuwe. Ze laten wel goed licht door. De felle zon wordt wel tegengehouden.
Ik zal zo even een foto maken.
We hebben wel inbetweens erbij maar die heb ik nooit dicht. Is gewoon voor de sfeer en anders kijk je bij ons tegen de verwarmingsbuizen aan.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 31 Aug 2015 09:11

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Dit zijn de onze. Ik denk trouwens dat ze dit wel zon doorlatend noemen. Net na de foto stond er zon erop en dan wordt het wel gelijk heel licht in huis. Maar als ik ze 's avonds dicht heb kun je niet naar binnen kijken.

Afbeelding
2016
<<

anoniem203

Bericht 31 Aug 2015 22:21

Re: Betaalbare vouwgordijnen waar te bestellen?

Mooi Salome! Ik denk ook dat deze idd licht doorlatend zijn.

Oh ik kan nu al niet wachten tot ze hangen!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers