Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Centerparcs, bedje, baby ...

<<

Anoniem120

Bericht 19 Aug 2015 18:03

Centerparcs, bedje, baby ...

Binnenkort gaan wij een midweek naar centerparcs.
Nu heb ik met het park besteld en zeiden ze mij dat er een camping bed aanwezig is wat als bed en box te gebruiken is.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee ?

Ik twijfel om in onze kleine auto toch niet mijn eigen camping bed mee te nemen incl campingbed matrasje.

Ik heb een campingbed matrasje die in 3 delen is + een aerosleep topper.

Mijn vraag is dus zouden jullie alles zelf meenemen ? + is een campingbed matrasje uit 3 delen veilig voor een kindje van 1 jaar ? Voor kleine babytjes wordt zon matrasje afgeraden dat weet ik.

Of gewoon alles van daar gebruiken en alleen mijn aerosleep topper meenemen ?

Groetjes tuinstoel.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Aug 2015 18:33

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Het zijn vrijwel dezelfde campingbedjes bij mijn weten maar het lijkt me een heel heen en weer gesleep van slaapkamer naar woonkamer en weer terug. Als het er nog bij past in de auto zou ik lekker je eigen meenemen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem216

Bericht 19 Aug 2015 18:53

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 10:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem203

Bericht 19 Aug 2015 19:24

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Ik vond dat echt een verschrikkelijk ding. Dan 'matrasje' wat er ook bij zat vond ik ook totaal niet matras waardig. Ik zou dus een campingbedje incl matrasje meenemen.
<<

Anoniem236

Bericht 19 Aug 2015 19:30

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Wij namen altijd een eigen camping bedje en matrasje mee. Ding van centerparcs nooit gebruikt. In sommige huisjes zijn de zijkanten ook van stof, vind ik niet zo n fris idee. Box nooit gemist. Wel een speelkleed meegenomen toen hij nog niet liep.
<<

Anoniem216

Bericht 19 Aug 2015 19:37

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Een volgende keer neem ik zelf een bedje mee. Dat matras was een onding. Ik verbaas me er over dat hij zo goed heeft geslapen erop.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Aug 2015 20:23

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Losse matrasjes in een campingbedje worden afgeraden, kijk anders een op de site van consument en veiligheid.
TO dat bedoelde jij ook toch? Wij hadden ons eigen bedje ook mee genomen, ook met het idee om hem als box (buiten) te kunnen gebruiken en omdat we toen onze zoon 5 maanden was in een huisje waren met campingbedje wat heel vies was, gelukkig kon hij toen nog in de wagenbak slapen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Pitty

Bericht 19 Aug 2015 20:48

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Ik zou een eigen bedje meenemen, zeker als dat gewoon in de auto past.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Aug 2015 21:01

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Wij hadden er genoeg aan en zijn weggeweest toen ze 2,5 maand oud en bijna een jaar was.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Aug 2015 21:15

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Wij hebben 1 keer pech gehad toen hadden we een heel vies campingbedje met een heel dun matras en gaten erin, 4 jaar terug. We hadden toen onze eigen niet mee, helaas.
Voor de rest altijd een mooi houten bedje met een dik matras gehad. We nemen nu geen campingbed meer mee.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem272

Bericht 19 Aug 2015 22:23

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Wij hebben zo'n Deryan Travel Cot slaaptentje. Ideaal, want is heel klein op te vouwen. We nemen 'm ook mee als we ergens op visite gaan rond dutjestijd.

Wat die bedjes in vakantiehuisjes betreft, jonge kinderen vinden het volgens mij helemaal niet erg om op een wat hardere ondergrond te slapen.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 19 Aug 2015 22:26

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Ik heb geen positieve ervaring met het babyspul bij CenterParcs.

Erg vies en oud spul.

Heb niks gebruikt. Bedje hadden we zelf meegenomen (thank God) dekbed op de grond als alternatief speelkleed want de box was oud en vies. Wippertje zat onder de pap van een ander kindje.


Voor ons nooit meer CenterParcs.
Wij gaan nu altijd met Landal weg. Echt een verademing ook qua babyspul.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem272

Bericht 19 Aug 2015 22:28

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Ja, maakt dat zoveel verschil? Ik ben alleen nog maar bij Landal geweest en vond de bedjes etc. Wel prima inderdaad.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 19 Aug 2015 22:47

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Bij ons stond een ingeklapte houten bedje, en een dag later zagen we pas dat het matrasje boven op de kast lag. We haddn ook geen idee waar we het bedje uberhaupt neer moesten zetten, dus ze heeft lekker bij mij in bed gelegen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 20 Aug 2015 13:17

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Bij landal hebben ze campingbedjes en wij hadden op 1 park ook een box. Bij centerparks was het een houten bedje aan de muur. Deze wel gebruikt de laatste keer maar niet als box.
M:21072011
J :08012014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 20 Aug 2015 13:36

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Niet heel veel ervaring met Center Parcs en bedjes, maar de paar keer dat ik er geweest ben goede ervaringen. Laatste keer bijvoorbeeld een mooi houten bedje en een net matras. Zelf beddengoed mee en verder niks. Gelukkig beviel het goed, kan me voorstellen dat het balen is als je oud en vies spul treft en zelf niks mee hebt. We hadden voor zoon zelf een speelkleed en wipper mee, dus hoefden het bedje overdag niet als box te gebruiken, want dat was wel onhandig.

Bij de oudste toen ze een paar maanden oud was hadden we twee soort campingbedjes bij CP, eentje was bedje en eentje was box. Dat was wel erg handig en ook dat keer nette spullen.

Maar als ik hier zo lees kun je het ook slechter treffen en zou ik denk ik toch zelf wat meenemen als je plek hebt in de auto.
<<

Pitty

Bericht 20 Aug 2015 14:00

Re: Centerparcs, bedje, baby ...

Naar welke CP ga je? Sommige parken/huisjes zijn namelijk vernieuwd, dus dan is de kans groter dat je een goed bedje treft. Ik moet zeggen dat ik ook liever naar Landal ga. Net wat kindvriendelijker en netter. Ik denk dat CP leuk is vanaf een jaar of 11.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron