Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Viva forum traag? Advertentieblocker?

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:30

Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ik lees wel eens mee op Viva, maar dat forum is de laatste tijd hartstikke traag bij mij. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het gevoel dat het komt door die irritante reclameblokken tussendoor op de website.

Nu heb ik gehoord dat je dat kunt verwijderen door een blokkeerding te installeren? Dat zou ook de advertenties voor de filmpjes op Youtube tegenhouden? Dat klinkt wel ideaal.

Weet iemand wat het is en waar ik het goed kan downloaden? Ik ben altijd bang dat ik een virus binnenhaal en aangezien ik mijn virusscanner (geinstalleerd door een ander) gisteren heb moeten verwijderen, omdat Windows 10 geinstalleerd moest worden, ben ik nog een beetje huiverig om alles maar te downloaden
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:35

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Je installeert wel zomaar Windows 10? :palm:
<<

Anoniem167

Bericht 19 Aug 2015 10:36

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Misschien weten de mensen van het viva forum wel beter of het daardoor trager is en wat de beste oplossing daarvoor is?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:37

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ja, dat was een automatische melding van mijn laptop wat ze in de winkel (en de it-er van mijn werk) hebben aangegeven dat ik die binnen een paar weken zou ontvangen. Ik heb het overlegd met de it-er en die gaf aan dat het geinstalleerd kon worden.
Zou ik nooit uit mezelf hebben gedaan hoor.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:39

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ik zou dat nu sowieso nog niet gedaan hebben, maar dat is je eigen keuze.

Maar welke browser gebruik je? En wat voor reclame zie je dan? Kan je een screenshot maken? Ik zie helemaal geen reclame op het Viva forum. En traag is het ook niet.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:39

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Pippa schreef:Misschien weten de mensen van het viva forum wel beter of het daardoor trager is en wat de beste oplossing daarvoor is?

Ja, maar ik ben daar eigenlijk alleen een meelezer, dus dacht dat mensen hier het misschien wel wisten. Het gaat mij vooral om zo'n advertentieblocker. Ik heb daar wel eens van gehoord en dacht dat er hier misschien wel mensen een goede link hadden hiervoor.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:41

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ik zie nu idd een reclame van PostNL onder in het scherm, maar dat heeft geen invloed op de snelheid merk ik.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:41

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Yadira schreef:Ik zou dat nu sowieso nog niet gedaan hebben, maar dat is je eigen keuze.

Maar welke browser gebruik je? En wat voor reclame zie je dan? Kan je een screenshot maken? Ik zie helemaal geen reclame op het Viva forum. En traag is het ook niet.

Hoezo niet? Is dat een slechte keuze geweest? :redface:
Ik gebruik Chrome. Ik kan wel een printscreen maken, moet ik even kijken hoe ik die hier plaats. Zal hem hier zo neerzetten
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Aug 2015 10:44

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Dit is toch t Yesforum?
Denk dat je bij de beheerders van viva moet zijn voor deze vragen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:44

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Lenthe schreef:
Yadira schreef:Ik zou dat nu sowieso nog niet gedaan hebben, maar dat is je eigen keuze.

Maar welke browser gebruik je? En wat voor reclame zie je dan? Kan je een screenshot maken? Ik zie helemaal geen reclame op het Viva forum. En traag is het ook niet.

Hoezo niet? Is dat een slechte keuze geweest? :redface:
Ik gebruik Chrome. Ik kan wel een printscreen maken, moet ik even kijken hoe ik die hier plaats. Zal hem hier zo neerzetten

Geen slechte keuze, maar het hoeft niet en als je het niet doet heb je ook geen last van kinderziektes. Als je gewoon tevreden bent met Windows 7 of 8, dan kan je dat nog een hele tijd houden. Maar goed, dat is nu niet meer van toepassing.

Google Chrome is in ieder geval een goed begin. :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:45

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

AdblockPlus is een prima adblocker, maar ik zou sowieso niks installeren zonder virusscanner. En ik ben sowieso geen fan van adblockers. Sommige websites die prima werken, gaan door een adblocker minder goed werken etc.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Aug 2015 10:46

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Adblockers ben ik ook niet zo van. Helft van de tijd veroorzaken die de problemen
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:49

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

edit
Laatst gewijzigd door Lenthe op 22 Aug 2015 10:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:51

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Thanks voor de info over de Adblockers. Hebben jullie (die geen adblockers gebruiken) ook altijd die reclemfilmpjes vooraf bij Youtube of is daar iets anders voor om dat te blokkeren?
Inderdaad luister ik netjes naar iedereen die zegt dat ik Google Chrome moet gebruiken :laughcry: Vind het trouwens zlef ook fijner werken dat Explorer
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:52

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ik heb in Chrome ook meer reclame op Viva dan op Firefox, maar traag wordt het niet. Nou vind ik sowieso Viva niet het toppunt van 'top site', maar als je er echt last van hebt kan je wel een Adblocker proberen natuurlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:53

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Lenthe schreef:Thanks voor de info over de Adblockers. Hebben jullie (die geen adblockers gebruiken) ook altijd die reclemfilmpjes vooraf bij Youtube of is daar iets anders voor om dat te blokkeren?
Inderdaad luister ik netjes naar iedereen die zegt dat ik Google Chrome moet gebruiken :laughcry: Vind het trouwens zlef ook fijner werken dat Explorer

Volgens mij is reclame op Youtube niet te blokkeren. Dat zijn inkomsten.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 10:56

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Yadira schreef:Ik heb in Chrome ook meer reclame op Viva dan op Firefox, maar traag wordt het niet. Nou vind ik sowieso Viva niet het toppunt van 'top site', maar als je er echt last van hebt kan je wel een Adblocker proberen natuurlijk.

Dank je! Heb jij ook deze grote advertenties tussendoor?
Het is inderdaad een slechte site, terwijl het forum wel ontzettend actief is, jammer.

Ik zal eens kijken of er iemand in mijn omgeving is die wellicht zo'n Adblocker kan installeren. Dan kan ik het altijd nog verwijderen als het niet goed werkt.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 10:58

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Ja op Chrome idd wel, op Firefox niet, dus misschien kan je dat nog proberen.

Adblockers kan je aan en uitzetten in de extensie balk van Chrome, dus dat is alweer vrij simpel. Misschien heeft iemand in je omgeving ook wel een ander trucje tegen die reclames.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Aug 2015 11:00

Re: Viva forum traag? Advertentieblocker?

Bedankt voor je hulp!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers