Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouderwets

<<

Anoniem123

Bericht 19 Aug 2015 10:05

Re: Ouderwets

Corretto schreef:
SarahKey schreef:Wij hebben allebei geen mobiel met internet enz. We kunnen alleen bellen en smsen. Vinden mensen ook maar raar.


Ik vind het juist altijd gaaf, als mensen dat hebben. Gewoon schijt aan die hele sociale druk om mee te doen aan dat gewhatsapp etc. Lekker volhouden :thumbup:


Wij hebben er idd ook gewoon schijt aan. :smile: Wel hebben we sinds een halve week WA op de tablet.
Maar daar kan ik alleen op als de tablet aan staat. Dus wanneer ik wil.

Mijn man heeft een paar jaar terug wel zo'n luxe mobieltje (zo zien wij dat haha) gehad met WA en na een week was hij het al zat. Daarna heeft hij weer zijn oude gepakt en die heeft hij nog steeds. Prima zo.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Aug 2015 10:06

Re: Ouderwets

Ik heb ook nog een papieren agenda, logisch, want ik heb niet zo'n digitale agenda.

Ik heb wel een ereader maar die ligt al maanden onaangeroerd in de kast. Kan er niet aan wennen.
<<

Anoniem167

Bericht 19 Aug 2015 10:35

Re: Ouderwets

Hoezo was die het al zat dan? Dat je de functies hebt op je telefoon betekent niet dat je ze allemaal echt moet gebruiken toch? Ik kan soms ook dagen bepaalde apps niet gebruiken omdat ik er gewoon geen zin in heb, maar ik heb bv wel dagelijks appjes van collega's met vragen of verzoeken, dus het is bij mij bijna "noodzaak"..
<<

Anoniem149

Bericht 19 Aug 2015 11:20

Re: Ouderwets

Thanks voor de internet tip Yadira!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 11:23

Re: Ouderwets

Elize schreef:Thanks voor de internet tip Yadira!

Wel ff checken of het uit staat he :angel:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Aug 2015 12:54

Re: Ouderwets

Ik heb ook nog een papieren agenda en gebruik mijn digitale agenda niet. Tot ergernis van mijn man, want hij wil graag dat ik onze gedeelde agenda bijhoudt maar het lukt me gewoon echt niet. Ik vind het gedoe, onnodig veel tijd kosten en ook nog eens onoverzichtelijk.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Aug 2015 13:29

Re: Ouderwets

Ik heb ook een papieren agenda, vind ik gewoon veel fijner. Al zet ik er wel heel veel dingen in, maar vervolgens kijk ik er niet meer in omdat het al in mijn hoofd zit. Maar dat opschrijven is vaak genoeg. Ook hebben we een kalender waar mijn man en ik beide dingen opzetten, daar kijk ik wel regelmatig op, vooral om zijn afspraken ook te weten en voor gezamenlijke dingen.
Verder heb ik ook heel lang geen smartphone gehad, ik vond het niet zo nodig. Wel heb ik al heel lang een tablet, echt al jaren, ook voor bijna iedereen er een had. Nu ik heb eenmaal een smartphone heb (inmiddels al weer anderhalf jaar) vind ik het wel heel handig.
En wij hebben pas een week digitale tv, hiervoor hadden we alleen kabel maar ik zag er niet de noodzaak in het te veranderen. Was ook niet echt uit principe maar uit luiheid en omdat we het niet nodig hadden en het duurder was met het pakket wat we wilden. Met de verhuizing toch maar overgestapt en konden we gebruik maken van een goede aanbieding.
Downloaden doe ik ook niet aan. Ik kijk het op tv, ik neem het op of ik kijk een dvd. Overigens houden mijn man en ik ook totaal niet van al die 'standaard' series, dus er valt weinig te downloaden, en ook netflix hebben we niet, ik zou niet weten wat we daarop zouden moeten kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 13:32

Re: Ouderwets

Oh wij hebben geen eens kabeltelevisie (want hier ligt geen kabel) en nog internet via de telefoonlijn. Lekker ouderwets haha!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Aug 2015 19:22

Re: Ouderwets

Ik ben ouderwets als het gaat om het lezen van boeken. Een ereader lijkt me super praktisch hoor maar ik weet niet. Het omslaan van de bladzijde, het echte leesgevoel vind ik veel meer hebben dan 2000 boeken altijd bij me hebben. Ook een digitale agenda doe ik niet aan, schrijven is leuk!
<<

Anoniem149

Bericht 19 Aug 2015 22:04

Re: Ouderwets

Yadira schreef:
Elize schreef:Thanks voor de internet tip Yadira!

Wel ff checken of het uit staat he :angel:

Haha ja dat komt goed! :wink:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Aug 2015 22:09

Re: Ouderwets

Ik heb een papieren agenda, boeken wil ik ook op papier hebben.

En gebruik wel een cloud, ik had alleen niet door dat de foto's van mijn laptop dan ook in de cloud worden gezet tot ik van de week keek en ineens de foto's van mijn bevalling op mijn telefoon had staan. Hahahah
2015 💙
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers