Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carmen krulset

<<

Anoniem62

Bericht 28 Sep 2013 19:22

Carmen krulset

Wie heeft zo'n set en hoe bevalt het? En welke heb je (zie namelijk dat er veel soorten zijn in verschillende prijsklassen)?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Sep 2013 13:30

Re: Carmen krulset

Ja, die heb ik. Het is wel lang geleden dat ik hem gebruikt heb.
Als de rollers er net uit zijn zit het voor mijn gevoel heel stijf, ik vind het mooier als het wat uitgezakt is maar dat ligt misschien ook aan de lengte van je haar. Ik ben wel blij dat ik zo'n set heb staan, altijd handig! Soms moet je er gewoon even aan herinnerd worden dat je hem nog hebt dus ik zal hem binnenkort weer eens gebruiken :)
Ik heb hem destijds aangeschaft omdat ik de kappersopleiding deed en het fijn vond om dit erbij te hebben.
<<

Anoniem62

Bericht 29 Sep 2013 20:24

Re: Carmen krulset

Is het dan veel werk om in te zetten? Waarschijnlijk niet iets dat je iedere dag zal doen nee?
Ik hou ook niet van die pas ingezette krullen, maar zou liever meer een beetje slag en volume willen. Maar ik neem aan dat je het ook wel wat soepeler kan laten vallen door je handen er doorheen te halen.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 29 Sep 2013 20:55

Re: Carmen krulset

Ik heb ook een set maar gebruik m eigenlijk alleen maar als ik ga stappen of iets dergelijks.
Ik ga met m'n handen door m'n haar om de krullen wat losser te krijgen en dan vind ik het zelf erg mooi.
2011
2015
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 10:50

Re: Carmen krulset

Ik ben dol op mijn set. Trouwens ook haarstylisten gebruiken ze vaak. Carmen is een goed merk!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 30 Sep 2013 11:33

Re: Carmen krulset

Ik heb er 1, maar vind het zoooo lastig om het bij mezelf te doen. Doen jullie dat wel?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 14:25

Re: Carmen krulset

Ja doe ik wel gewoon zelf. Een keertje oefenen en nu gaat het aardig snel.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers