Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 17:52

Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Wie o wie wil/kan mij helpen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer..

We willen vanaf a.s. woensdag t/m vrijdag naar Zeeland, dus 2 nachten. Voor 2 personen.
Aangezien we van plan zijn om daar in de omgeving en België te gaan doen/kijken zullen we alleen overnachten op de kamer en ontbijten (alhoewel dat eventueel ook zonder kan).
En dan het goedkoopst mogelijk..

Het mag ook iets van een b&b zijn zolang het maar goedkoop is :smile:
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 17:54

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Waar in Zeeland wil je overnachten? Zeeuws-Vlaanderen, Walcheren? En waar in België wil je heen?
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 18:06

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Euhm kort samengevat het liefst onderin Zeeland :laughcry:
Dus inderdaad Zeeuws-vlaanderen, Walcheren of eventueel zuid of noord beveland.

We zaten in België te denken aan Brugge om daar een dag heen te gaan maar kan/mag ook Gent of Antwerpen.

We willen er gewoon even 2 nachten tussenuit en we zijn nog nooit in Zeeland geweest en de Belgische kust dus vandaar dat we niet precies weten waar we willen/moeten zitten.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 18:10

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Als je naar Gent/Antwerpen gaat kun je het beste in Terneuzen/Hulst zoeken. Als je naar Brugge gaat zou ik eerder richting Sluis/Catzand/Oostburg. Ik wil wel wat dingen voor je opzoeken, maar ik ga nu net aan tafel!
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 18:27

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Als je straks nog wilt zoeken graag!
Ik zal ook eens even wat eten :palm:


Ik heb op dit moment iets in Hulst gevonden, 2 nachten inclusief ontbijt voor €104,- (totaal) voor de rest nog geen (goede) opties.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 19:09

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... lle/60156/
http://www.delievehemel.nl/de-lieve-hemel-een-impressie
http://www.bb-stee.nl/ (is wat duurder)
http://www.hoteldelinde.com/
http://www.hotelvanleuven.nl/accomodatie.aspx (als je gezamenlijk toilet geen probleem vindt is deze erg goedkoop!)
http://www.bedandbreakfastnieuwnamen.nl/index.html


Welke heb je in Hulst gevonden? Een hotel? Hotel Hulst of L'Aubergérie? Volgens mij zijn er maar twee hotels daar!

http://www.hulstvestingstad.nl/19-logeren.html
Dit is trouwens nog een site met allemaal adressen op in de buurt van Hulst.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 19:45

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Dank je wel voor de linkjes!

Ja Hotel Hulst heb ik nu gevonden.. een aanrader?
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 19:48

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Hotel Hulst is op zich best goed, voor zo ver ik weet. Heb ooit familie van een patiënt gehad die daar sliepen en die waren erg tevreden. Weet niet welke eigenaren er nu in zitten, maar als het nog de zelfde is als voorheen is dat een heel aangename man.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 20:42

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Hotel Hulst is geboekt :banaan: en het word dus een dagje Antwerpen

Bob, Dank je wel voor het mee denken!
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 20:56

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Antwerpen is super leuk! Ik werk daar :) veel plezier!
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2015 21:07

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Nog leuke tips voor Antwerpen?
Of een handige plaats om te parkeren? :smile:
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 21:41

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Op linkeroever kun je makkelijk parkeren bij de voetgangerstunnel. Tips voor in de stad komen morgen! Sowieso moet je iets gaan drinken bij Appelmans!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 18 Aug 2015 07:40

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Parel haar ouders hebben hier op het eiland (goeree Overflakkee) een B&B. Is wel zuid holland nog, maar het eiland ligt boven Zeeland. Hoorde wel van mijn man (heeft daar de elektriciteit gedaan) dat ze het druk hebben

In mijn stukje over ons mooie eiland staat de link van de B&B
http://www.zegmaaryes.nl/reisrubriek-24-goeree-overflakkee-t17409.html
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2015 12:30

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Dus tips:

Routebeschrijving parkeren in Antwerpen als je de stad in wil:
Je rijdt via de E34 richting Antwerpen (is steeds rechtdoor). Vervolgens kom je op Charles de Costerlaan uit (aan de rand van Linker Oever). Bij het eerste grote kruispunt dat je nadert ga je rechtsaf. Deze straat heet de Halewijnlaan (of zoiets...). Deze volg je tot je linksaf kan de Lode Zielenslaan in. Deze straat rijd je uit tot je bij het Frederik van Eedenplein komt. Daar kun je parkeren. Je kunt nu kiezen of je met de ondergrondse of met de voetgangerstunnel wilt gaan. In jullie geval zou ik de voetgangerstunnel nemen. Is gratis en het is écht niet zo ver lopen.
Afbeelding
In dit gebouw zit de voetgangerstunnel verstopt. Geloof me, je zoekt je rot als je dat niet weet!
Wanneer je buiten komt van de voetgangerstunnel, sta je op een pleintje. Je steekt dat pleintje over en gaat linksaf. Deze weg volg je en zo kom je uit in het oudere gedeelte van Antwerpen. Je komt uit op de grote markt en kunt via de kathedraal naar Groenplaats.

Om te shoppen moet je op de Meir zijn (die begint vlakbij de Groenplaats). Als je iets wilt eten/drinken in de avond kun je het beste bij Groenplaats ergens gaan zitten. Hier zitten alle restaurants/barren/uitgaansgelegenheden bij elkaar. Appelmans mag je zeker niet vergeten!

Máár. Wat je ook écht niet mag vergeten is om een dagdeel Hulst te verkennen. Dit is een heel mooi vestingstadje. Een wandeling rondom de stadswallen is prachtig. Verder als je iets wilt gaan drinken 's avonds kun je het beste aan de grote markt gaan zitten bij 't Raedhuys. Overdag kun je bij Brasserie Le Retour een drankje doen aan het water. Om te eten raad ik je aan om bij Brasserie Le Retour te eten. Dit is een heel huiselijke sfeer. Naast Le Retour heb je eventueel ook nog een Griek (die raad ik niet aan) en een Italiaan (die raad ik wél aan, hele grote porties en goede kwaliteit!). Als je wat chiquer wilt eten kun je ook naar Napoleon (maar dat is wel wat duurder). En Passant vind ik ook een goede plaats om te eten.
<<

Anoniem154

Bericht 18 Aug 2015 12:32

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

(Wil parel wel gelinked worden aan de b&b hier op het forum?)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 18 Aug 2015 12:41

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Wolbol schreef:(Wil parel wel gelinked worden aan de b&b hier op het forum?)


Ze heeft zelf in mijn topic in de reisrubriek de link neergezet. Dus neem aan dat ze het niet erg vind.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 18 Aug 2015 21:08

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

@linnie, ik heb je reis topic inderdaad ook even doorgelezen!

@bob, super bedankt voor de tips! We zullen de auto daar gaan parkeren en dan lopende verder gaan.
We gaan morgen gelijk naar Antwerpen en zullen daar rond 11en aankomen, heb al geopperd om bij appelmans te lunchen.
Ook namens mijn vriend bedankt, hij vind het heel aardig van je dat je deze moeite doet voor 'een stel onbekenden'.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2015 21:24

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Graag gedaan hoor! Het is mijn omgeving, de twee steden waar ik ongeveer al mijn tijd doorbreng, dus vind het alleen maar leuk om daar tips over te geven!

Veel plezier!
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 25 Aug 2015 16:24

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

We hebben echt super fijne dagen gehad!

En die parkeerplaats was echt super! Mijn vriend is er nu nog helemaal enthousiast over, vooral ook de roltrappen en de tunnel was al een bezienswaardigheid op zich.

Echt super bedankt voor je tips, Bob! :cheering:
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem185

Bericht 25 Aug 2015 22:06

Re: Help! Last minute overnachtingen gezocht in Zeeland

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers