Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babygoodies!

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Aug 2015 17:29

Re: Babygoodies!

Maar waarom is veel van de echt toffe babykleertjes zo duur!! Boe! Noeser heeft ook cute spul zeg!

Thanks voor de verkopers Guus, ga er eens rondneuzen :D YUmmie!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Aug 2015 18:08

Re: Babygoodies!

Ik vind die printjes van Noeser ook leuk, maar eigenlijk te duur..
Iemand goedkoper alternatief?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 18 Aug 2015 08:02

Re: Babygoodies!

Lady schreef:Wat een leuke site Minnoessepoes! Ik wil ze allemaal haha. Blijft het ook mooi?


Ja het blijft mooi, soms laat er een klein stokje los, maar dat kan je zo weer vast strijken.
Ik koop nu gewoon hele vellen veloursfolie of flockfolie en zoek hetzelfde soort plaatjes op internet en knip ze dus uit met een nagelschaartje, zo'n A4 vel kost nog geen 2 euro en daar kan je heel wat plaatjes uit halen voor die kleintjes!
Dat "papieren"bootje kan je bijvoorbeeld super makkelijk zelf strijken en ik heb dit plaatje bijvoorbeeld ook gemaakt
http://vermiljoenshop.be/flcok-figuurtj ... -hoed.html

(je print dan dus gewoon het plaatje uit, plakt dat met plakband op het strijkfolie, knipt het heel netjes uit en strijkt het ergens op, echt een kind kan de was doen!)
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem151

Bericht 18 Aug 2015 08:21

Re: Babygoodies!

minoessepoes schreef:
Lady schreef:Wat een leuke site Minnoessepoes! Ik wil ze allemaal haha. Blijft het ook mooi?


Ja het blijft mooi, soms laat er een klein stokje los, maar dat kan je zo weer vast strijken.
Ik koop nu gewoon hele vellen veloursfolie of flockfolie en zoek hetzelfde soort plaatjes op internet en knip ze dus uit met een nagelschaartje, zo'n A4 vel kost nog geen 2 euro en daar kan je heel wat plaatjes uit halen voor die kleintjes!
Dat "papieren"bootje kan je bijvoorbeeld super makkelijk zelf strijken en ik heb dit plaatje bijvoorbeeld ook gemaakt
http://vermiljoenshop.be/flcok-figuurtj ... -hoed.html

(je print dan dus gewoon het plaatje uit, plakt dat met plakband op het strijkfolie, knipt het heel netjes uit en strijkt het ergens op, echt een kind kan de was doen!)


De folie snijden vind ik makkelijker dan knippen. Er is ook flexfolie, ook met printjes.
Er was hier ook een topic over
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2015 18:16

Re: Babygoodies!

Ik heb nu dus die swaddles binnen. Echt huge! Waarvoor gebruiken jullie ze?
Heb ze besteld voor met borstvoeden, maar zijn echt groot! Afdrogen kan ook maar heb je dan geen heel laken? Of in bed, maar heb je dan niet teveel stof?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Aug 2015 21:48

Re: Babygoodies!

Die swaddle gebruik ik als dun dekentje als het echt warm is in de wagen, of als omslagdoek etc. De grote hydrofiel is wat stugger, die heb ik toevallig vandaag gebruikt als zonnescherm over de wagen :D En ik denk als handdoek ook best handig! Ik wikkel T er dan gewoon in, en droog m af terwijl ie erin gerold ligt. Het grootste gedeelte is dan droog zonder dat ie bloot hoefde.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2015 21:50

Re: Babygoodies!

Ja oke, gewoon voor vanalles gebruiken dus. Vind ze wel erg leuk.
Denk dat ik ook de grote hydrofielen heb. Heb ze net lekker gewassen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem167

Bericht 24 Aug 2015 14:30

Re: Babygoodies!

Dames, die grote hydrofiel doeken zijn nu 4 euro per stuk bij de kruidvat!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Aug 2015 15:15

Re: Babygoodies!

Vanaf morgen inderdaad. Was er net maar ze hadden nog niks.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers