Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het Wielrentopic

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 22 Mei 2015 21:34

Re: Het Wielrentopic

Zijn er nog meiden hier die de 11stedentocht weer gaan fietsen? Ik ga maandag voor de 3e aan de tocht beginnen! Heb er weer heel veel zin in! :) Dit jaar wel goed kunnen trainen dus heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen! We mogen dit jaar om 5.48 starten dus dat wordt lekker vroeg opstaan!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mei 2015 22:08

Re: Het Wielrentopic

Heel veel succes! De wind is erg gunstig tot stavoren. Dus als je mooi rustig rijd en niet vol gas gaat kan het een 'makje' worden. Volgend jaar ga ik wel weer. :)
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 23 Mei 2015 06:17

Re: Het Wielrentopic

Dankjewel! :) Die wind klinkt zeker erg goed! Dan wordt het niet zo zwaar nee.. Leuk dat jij volgend jaar ook weer gaat, ik vast ook wel weer!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 23 Mei 2015 22:29

Re: Het Wielrentopic

Ik ga dit jaar ook niet maar wil zeker weer eens.

Veel succes in ieder geval!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 25 Mei 2015 10:24

Re: Het Wielrentopic

Ik heb gisteren samen met mijn vriend een rondje op de racefiets gemaakt. Lekker op het terras geluncht. We proberen elk weekend een aantal km te wielrennen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 26 Mei 2015 15:30

Re: Het Wielrentopic

Leuk Nina dat je ook wel weer een keer wilt gaan meedoen en dankjewel voor de succeswensen!

Heb de finish weer gehaald en echt weer genoten! De sfeer is echt geweldig en de uitdaging van 235km op 1 dag vind ik ook leuk! Het laatste stuk was wel zwaar met veel tegenwind maar dan komt de finish gelukkig ook steeds dichterbij!

Leuk KOL dat jullie elk weekend ook op de fiets stappen! Dar combineren met een lekkere lunch is ook leuk ja! Doe ik ook regelmatig met een vriendin.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Mei 2015 22:19

Re: Het Wielrentopic

Well done!!

Daar had ik voor gewaarschuwd hea ;) de meeste reden zich al 'stuk' op de goeie wind. En toen kwam die nare harde tegenwind op de zeedijk nog eens.

Hoeveelste keer was het voor jouw?

Kol, goed bezig!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 29 Mei 2015 14:44

Re: Het Wielrentopic

Dankjewel!

Haha klopt ;) We hadden er ook wel rekening mee gehouden en zijn tussen Ijlst en Oudemirnum niet voluit gegaan. Toch heb je er dan wel bijna 200km op zitten maar het scheelt dat de finish dan ook al in zicht is.

Mijn/ons doel is nu de tocht 10x te rijden!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 12 Sep 2015 10:38

Re: Het Wielrentopic

Nog meer mensen hier die ook de Vuelta volgen? Ik vind het echt zo spannend! Hoop echt dat het Tom Dumoulin gaat lukken om de Vuelta te winnen! :cheering: :cheers: :banaan:

Als het lukt dan ga ik maandag naar Maastricht voor de huldiging! Volg het wielrenner al zolang ik mij kan herinneren, en nu kan voor het eerst in mijn leven een Nederlander een grote ronde gaan winnen. Zo gaaf! En het is nog een leuke wielrenner ook :love:
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Sep 2015 10:46

Re: Het Wielrentopic

Ik volg het wielrennen ook, al jaaaaren en heb mijn vriend bij de Tour leren kennen (in Luik), dus wij zitten vanmiddag voor de buis. Ben ook nog eens Limburgse en heb al eens meegereden met een wagen van het toenmalige Skill-Shimano, maar om voor een huldiging naar Maastricht te gaan... Neuh, ik ga/moet gewoon werken :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 12 Sep 2015 10:58

Re: Het Wielrentopic

Leuk dat je je vriend bij de Tour hebt leren kennen! En meerijden in de Skil-Shimano wagen klinkt gaaf! Veel kijklpezier vanmiddag! :)

Ik heb een uur eerder vrij gekregen op werk zodat ik nog op tijd in Maastricht kan zijn. Wil er heel graag bij zijn! Maar snap ook wel dat je zoiets hebt van ik ga gewoon werken. Ik ga samen met wat vriendinnen en één daarvan heb ik al tijd niet meer gezien dus ga er ook gewoon gezellige avond van maken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 27 Okt 2016 11:43

Re: Het Wielrentopic

Aangezien ik wist dat er een topic is over wielrennen en hier een paar wielrennende dames zitten, stel ik mijn vraag in dit topic.

Waar koop of bestel je je kleding en heb je een favoriet merk? Zo ja, welk merk?

Ik ben op zoek naar een tweede shirtje en misschien ook nog een mouwloos shirtje. Ik vind de shirts van Davanti wel leuk. Heb er een shirt met lange mouwen van, de rest (broeken, shirt & ondershirt) is voornamelijk van Specialized omdat ik mijn racefiets heb gekocht bij een Specialized dealer en ik dit een fijne set vond.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Okt 2016 13:47

Re: Het Wielrentopic

Ik heb een heel setje waar er maar 1 van is omdat dat custom made is :-). Ik heb broeken van Assos, die vind ik het fijnste zitten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron