Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telfort internet en tv dan?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2015 14:15

Telfort internet en tv dan?

Iemand dáár tevreden mee? :)
<<

Anoniem186

Bericht 14 Aug 2015 15:11

Re: Telfort internet en tv dan?

Wij hebben dat en ik ben er erg tevreden over.
<<

Anoniem173

Bericht 14 Aug 2015 16:18

Re: Telfort internet en tv dan?

Jazeker! Toevallig net terug gegaan van tele2 naar telfort omdat we saar heel tevreden over waren!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Aug 2015 17:40

Re: Telfort internet en tv dan?

Geloof dat wij die nu hebben, erg tevreden over!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2015 18:11

Re: Telfort internet en tv dan?

Ja mijn zus en moeder. Tevreden!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2015 18:21

Re: Telfort internet en tv dan?

Internet heel tevreden mee.

TV hebben we via de schotel, dus geen Telfort ervaring.

Telfort is gewoon van KPN he. Alleen stukken goedkoper. We betalen nu de helft minder voor Internet dan bij KPN.
<<

Anoniem152

Bericht 14 Aug 2015 18:50

Re: Telfort internet en tv dan?

Daar ben ik dan wél tevreden over.
<<

Anoniem126

Bericht 14 Aug 2015 19:28

Re: Telfort internet en tv dan?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 14 Aug 2015 19:44

Re: Telfort internet en tv dan?

Super tevreden ben ik daarmee!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem216

Bericht 14 Aug 2015 19:45

Re: Telfort internet en tv dan?

Ook hier een tevreden klant met de tv en internet.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 14 Aug 2015 20:05

Re: Telfort internet en tv dan?

In het verleden was ik een trouwe klant van Online. Ik had nooit storing en ik kreeg geregeld leuke aanbiedingen als trouwe klant zijnde. Maar toen de storingen begonnen en ze het niet in één telefoongesprek konden oplossen of wel konden oplossen binnen één telefoongesprek, maar de dag erna de storing gewoon verderging, had ik opeens hele hoge telefoonrekeningen. En ik zie ook dat bij zowel Tele2 als Telfort een 0900 nummer hanteren. Toen Online mij uitlegde dat zij een 'budgetknaller' zijn en hun winst uit andere zaken, zoals telefoonlijn, moesten halen, ben ik overgestapt op KPN. Dan betaal ik iets meer, maar dan sta ik niet meer voor de eventuele verrassing van veel te hoge telefoonrekeningen.

Kun je wellicht helemaal niets mee, maar ik wilde het toch gezegd hebben. Want tijdens storing kan goedkoop alsnog duurkoop worden. Is niet gezegd, maar het kan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2015 22:27

Re: Telfort internet en tv dan?

Ok, bedankt. De meeste bedrijven hebben wel een alternatief nummer.
Wij zaten bij Online, toen overgestapt naar UPC, dat werd Ziggo, maar ik vind het zo zo allemaal.
En telfort scheelt gewoon bijna 10 euro in de maand..
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 14 Aug 2015 22:36

Re: Telfort internet en tv dan?

Je kunt inderdaad ook via het 088 (bellen in het buitenland) nummer inbellen, maar dat wordt je veelal niet in dank afgenomen. Op een gegeven moment wilden ze me niet eens meer doorverbinden. :( Ik heb daarom gekozen voor een sowieso gratis klantenservice. Kreeg namelijk een naar gevoel van de afwijzing.

Ik hoorde al dat het allemaal bagger is met Ziggo. Ik ben blij dat ik van Online via Ziggo bij KPN terecht ben gekomen. Ik ben KPN Compleet (Internet-telefoon-televisie-mobiel-mobiel) en we krijgen wel 30 euro korting per maand en beltegoed en mb's worden maandelijks verdubbeld. Maar ik hoorde ook al dat het mannetje dat ooit miljonair was en nu moet beknibbelen, is dat nu Tele2 of Telfort?, dezelfde werkwijze hanteert.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2015 08:24

Re: Telfort internet en tv dan?

Dat is telfort :)
<<

Anoniem255

Bericht 15 Aug 2015 08:38

Re: Telfort internet en tv dan?

Wij zitten nu 4 jaar ofzo bij Telfort en zijn zeer tevreden. Problemen worden snel opgelost en als we veel onkosten hebben moeten maken krijgen we gewoon een korting op de factuur. Storingen zijn er vrijwel niet, althans, niet bij ons. Geen gedoe met kopen van routers o.i.d. en als er iets stuk is heb je binnen no time een nieuwe. Ook krijg je goede aanbiedingen om klant te blijven en zijn de leuke aanbiedingen er niet alleen om nieuwe klanten aan te trekken...

Mijn ouders en schoonmoeder ervaren hetzelfde.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2015 09:13

Re: Telfort internet en tv dan?

Ja telfort trekt me het meest.
Ik mag in december mijn sim only bij ben verlengen, ik denk dat ik dan overga op telfort. En even kijken of mijn man dat misschien ook lukt, voor die combinatie korting.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Aug 2015 11:04

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik heb telfort en ik ben daar tevreden over. Toen ik afgelopen winter met een kapotte modem kwam te zitten 2 weken lopen vloeken op Telfort en een hoop bellen was het opsturen van een nieuwe modem de oplossing. Vervolgens heb ik vanwege de overlast en de gemaakte belkosten een vergoeding gehad van 60 euro geloof ik. Het is ruimschoots gecompenseerd. Had ik een eventuele extra databundel bij mijn telefoon moeten kopen, dan was dat ook nog gecompenseerd ( ik heb vast als mobiel bij Telfort).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem140

Bericht 15 Aug 2015 11:54

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik ben ook heel tevreden over telfort. Heb zowel televisie en internet als een mobiel abbonement.

Tele2 hebben mijn ouders en die willen er zo snel mogelijk weer vanaf.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 15 Aug 2015 12:00

Re: Telfort internet en tv dan?

Ook tevreden met Telfort!
L2014 & H2017
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 15 Aug 2015 16:03

Re: Telfort internet en tv dan?

Ook hier tevreden na een paar jaar aankloten bij diverse andere aanbieders! Nu al weer een paar jaar tevreden bij Telfort. Ik heb maar 1x problemen gehad en na uitgebreide telefonische hulp was de conclusie dat de modem waarschijnlijk kapot was. Nieuwe opgestuurd gekregen en inderdaad, probleem opgelost. Verder nooit iets gehad qua storingen.
<<

Anoniem126

Bericht 15 Aug 2015 17:02

Re: Telfort internet en tv dan?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 01:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 15 Aug 2015 20:49

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik ben ook heel tevreden! Wij hebben het nu ruim 3 jaar en nog nooit storing gehad. De buren hebben Ziggo en dat ligt er regelmatig uit.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Aug 2015 18:58

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik zit er nu 2 jaar. Daarvoor Tele2, dat was echt een ramp. Heb maar 1x een storing gehad. Maar dat was toen ook meteen in een groot gebied. Verder nog nooit en ze helpen mij altijd vriendelijk.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Patsy

Bericht 24 Aug 2015 12:39

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik maak even gebruik van dit topic. Wij hebben nu ziggo en denken erover over te stappen, hoe is de internetsnelheid bij Telfort? Ik lees wel iets over zoveel mb's maar heb er geen verstand van.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Aug 2015 12:43

Re: Telfort internet en tv dan?

Uh ja, das afhankelijk van wat voor soort internet je kiest (als je die mogelijkheid hebt) en dan welk pakket.

Wat heb je nu bij Ziggo?
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron