Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telfort internet en tv dan?

<<

Patsy

Bericht 24 Aug 2015 12:51

Re: Telfort internet en tv dan?

Yadira schreef:Uh ja, das afhankelijk van wat voor soort internet je kiest (als je die mogelijkheid hebt) en dan welk pakket.

Wat heb je nu bij Ziggo?


We hebben nu alles in 1, 40/4 mbit/s

Telfort alles in 1 zou dan 30/3 mbit/s worden.

Merk je dan veel verschil?
<<

Anoniem304

Bericht 24 Aug 2015 12:53

Re: Telfort internet en tv dan?

Dat ligt eraan of je nu al haalt wat Ziggo je biedt.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/int ... tsnelheid/

Je kan eens een speedtest doen, dan weet je hoe je ervoor staat. www.speedtest.net
<<

Anoniem304

Bericht 24 Aug 2015 12:54

Re: Telfort internet en tv dan?

En wat doe je op het internet? Alleen internetten of ook films/series downloaden?
<<

Patsy

Bericht 24 Aug 2015 12:56

Re: Telfort internet en tv dan?

Alleen internetten, en netflix kijken.

Internet ligt er nu uit, als dat het weer doet ga ik die test doen.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Aug 2015 12:59

Re: Telfort internet en tv dan?

Oh. Dan kan je prima toe met 30MB, maar wie weet haal je dat nu al niet eens.

Wij halen tussen de 15-20MB, sneller kan bij ons ook niet (internet via de telefoonlijn + afstand tot centrale zorgt voor die combi) dus wij hebben 20MB bij Telfort. En daarmee kunnen we prima internetten, netflix kijken, andere dingen streamen, series downloaden en online gamen.
<<

Patsy

Bericht 24 Aug 2015 13:02

Re: Telfort internet en tv dan?

Oooh, dan is dat iig geen reden om niet over te stappen.

Ik ben nu wel benieuwd wat we halen. Dat ga ik testen binnenkort.

Bedankt voor je advies :).
<<

Anoniem201

Bericht 24 Aug 2015 13:09

Re: Telfort internet en tv dan?

Ik ben ook erg te spreken over telfort.
Ik heb al 15 jaar mijn mobiel abonnement daar en ben nog nooit voor verrassingen komen te staan.
Ook had ik mijn tv en internet maar door de verhuizing even stop moeten zetten helaas.
Dadelijk in ons nieuwe huis komt zeker weten telfort weer erin.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers