Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amsterdamse Waterleidingduinen

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Aug 2015 11:37

Amsterdamse Waterleidingduinen

Ik zou graag morgen langs de Waterleidingduinen gaan. Ben er nog nooit geweest en begreep dat er baby hertjes rondlopen :heart:
Maar zijn die overdag goed te spotten? Of moet je echt 's ochtends vroeg daar zijn? Dat gaat niet lukken namelijk.
<<

Anoniem137

Bericht 14 Aug 2015 11:47

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

De babyhertjes weet ik niet, maar het zit daar zó vol met herten dat je eigenlijk niet eens veel moeite hoeft te doen en zelfs bijna niet van de paden af hoeft om herten te spotten. Hoewel van de paden af echt wel het leukst en mooist wandelen is. We komen er regelmatig, kom er graag!
Edit: wij zijn er dan meestal eind een uur of 9 ofzo. Gaan ergens in de middag weer weg, maar ik merk niet dat er veel verschil is in welke tijd nou het handigst is om hertjes te spotten. Ik vind het zelf trouwens wel handig om in het bezoekerscentrum een plattegrond te kopen, zonder kaart had ik geen idee van hoe immens groot het gebied is, en waar we nou precies wandelden. Na ons eerste bezoek dus meteen eentje aangeschaft.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 14 Aug 2015 11:58

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Wij hebben ze op onze trouwfoto's staan :smile:
Dat was rond een uurtje of 11 volgens mij.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Aug 2015 12:03

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Thanks, dan ga ik daar morgen een kijkje nemen! Ben benieuwd!
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 14 Aug 2015 13:16

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Leuk Jorja! Heb het even opgezocht en lijkt mij ook leuk om eens naar toe te gaan, welke kant Kunt je dan het beste er in gaan? Bij zandvoort?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Aug 2015 14:40

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Ik heb geen idee :D Ik ga met het OV, dus geloof dat ik dan maar 1 keuze heb mbt ingang (vanaf richting Amsterdam gezien).
<<

Anoniem119

Bericht 14 Aug 2015 16:35

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Leuk het is er erg mooi!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 14 Aug 2015 17:31

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Leuk!
Het zijn er heel veel.
Wij zijn ze zelfs 's avonds weleens in Zandvoort tegen gekomen.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 14 Aug 2015 20:31

Re: Amsterdamse Waterleidingduinen

Je ziet de herten vaak het beste met mooi weer. Bij slecht weer schuilen ze tussen de bomen. De jonge herten worden geboren in mei vertelde de boswachter mij de laatste keer. Weet niet of er nu nog veel kleintjes zijn.
Kwam ze vanmiddag nog tegen in een straat achter de boulevard. Er zijn er erg veel dus je zult er vast veel kunnen spotten.
2009
2011

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers