Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat mag er terug op t.v.

<<

Anoniem50

Bericht 31 Jan 2014 22:53

Re: Wat mag er terug op t.v.

Geef nooit op.
Doet ie 't of doet ie 't niet.
Love Letters
<<

Anoniem16

Bericht 31 Jan 2014 23:06

Re: Wat mag er terug op t.v.

Dawsons Creek ( mijn jeugdsentiment)
Charmed
Love Letters
Wanted ( maar 1 seizoen geweest maar was zo gaaf.. inmiddels al zo'n 15 jaar geleden denk ik)
Dat met die kinderen uit 2010 omdat ik ook een kind uit dat jaar heb.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Jan 2014 23:07

Re: Wat mag er terug op t.v.

Op watchseries.lt kun je veel series terugkijken, waaronder Dawson's Creek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem28

Bericht 31 Jan 2014 23:38

Re: Wat mag er terug op t.v.

Ik weet de naam zo niet meer, maar een spel waarbij verschillende landen allerlei spellen tegen elkaar moesten doen. Iemand enig idee wat ik bedoel?
<<

Anoniem16

Bericht 31 Jan 2014 23:41

Re: Wat mag er terug op t.v.

Spel zonder grenzen?
<<

Anoniem79

Bericht 31 Jan 2014 23:41

Re: Wat mag er terug op t.v.

Rejoy schreef:Ik weet de naam zo niet meer, maar een spel waarbij verschillende landen allerlei spellen tegen elkaar moesten doen. Iemand enig idee wat ik bedoel?


Spel zonder grenzen?
<<

Anoniem28

Bericht 31 Jan 2014 23:42

Re: Wat mag er terug op t.v.

Herfstblaadjes schreef:
Rejoy schreef:Ik weet de naam zo niet meer, maar een spel waarbij verschillende landen allerlei spellen tegen elkaar moesten doen. Iemand enig idee wat ik bedoel?


Spel zonder grenzen?


Ja! Die bedoel ik!
<<

Anoniem51

Bericht 31 Jan 2014 23:59

Re: Wat mag er terug op t.v.

Noet dat het terug op tv hoeft van mij, want ik denk dat ik het nu echt niet meer leuk zou vinden, maar ik keek vroeger altijd zo graag naar Waku Waku. Op de bank, schaaltje chips/pindaatjes erbij, was echt vrijdag- of zaterdagavondprogramma. Oh, en de miniplaybackshow, zelfde verhaal. Al vond ik dat alleen maar leuk als ze in van die mooie glitterjurken/glitterpakken gingen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2014 08:06

Re: Wat mag er terug op t.v.

Ik kan zo ook een aantal series opnoemn van vroeger. Maar denk dat ik het meeste nu toch niet meer zal kijken.

Maar wat ik nog wel leuk vond was die serie in alaska met een schrijfster. Alleen geen idee hoe het heet. Sam Sam, Oppassen keek ik vroeger ook veel maar daar zal ik nu niet meer naar kijken waarschijnlijk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Feb 2014 12:15

Re: Wat mag er terug op t.v.

Bloemetjesgordijn schreef:Ik kan zo ook een aantal series opnoemn van vroeger. Maar denk dat ik het meeste nu toch niet meer zal kijken.

Maar wat ik nog wel leuk vond was die serie in alaska met een schrijfster. Alleen geen idee hoe het heet. Sam Sam, Oppassen keek ik vroeger ook veel maar daar zal ik nu niet meer naar kijken waarschijnlijk.


Oh ja dat is: Men in Trees.

Ik ben een enorme fan van Veronica Mars en kan die seizoenen altijd met plezier kijken. En binnenkort de film eindelijk :hulde:
<<

Anoniem168

Bericht 01 Feb 2014 13:52

Re: Wat mag er terug op t.v.

Eigenlijk niet veel. Heel eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste jaren weinig bijzonders op tv komt. Ik ben sowieso wel die dans en zing programma's een beetje zat, het is gewoon niet mijn smaak.

Series kijk ik via netflix, via download, via internet of dvd/ bluray, dus dat hoeft niet perse terug van mij op tv.

Ik moet echt ver terug, wil ik wat er vroeger kwam weer op tv kwam.
-Fort Boyard, maar dan de ouder versie ervan, met die oude man in die toren. De nieuwe versie vond ik tegenvallen.
-Waku Waku
-Geef nooit op
-Mini-playbackshow met Bulletje.
-Heartbreak High. Nooit gezien, maar ben er erg benieuwd naar.
-Ook dat nog!
<<

Anoniem50

Bericht 01 Feb 2014 14:28

Re: Wat mag er terug op t.v.

Sam Sam, Kees en Co, De Vlaamsche Pot en alles wat nu nog tot in den treure wordt herhaald op Comedy Central Family hoeft niet terug op de televisie. Dat hebben ze in die tijd zo uitgemolken dat ik geen nieuwe verhaallijnen zie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Feb 2014 15:44

Re: Wat mag er terug op t.v.

- Ook dat nog. Ik mis nu wel een programma wat bedrijven met de nodige sarcasme op hun gedrag met klanten wijst.
- Waku Waku, laat maar eens zien wat voor moois we op de wereld hebben qua dieren.


Ik denk dat deze programma's echt nog wel een kans van slagen hebben, zolang ze maar in een goed nieuw jasje worden gestoken wat bij deze tijd past.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem73

Bericht 01 Feb 2014 23:32

Re: Wat mag er terug op t.v.

Kees en co
Westenwind
Charmed
Ghost whisper
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Feb 2014 00:30

Re: Wat mag er terug op t.v.

Silly-One schreef:- Ook dat nog. Ik mis nu wel een programma wat bedrijven met de nodige sarcasme op hun gedrag met klanten wijst.
Dat is er wel. Bij de vara geloof ik. Het wordt gepresenteerd door Astrid Joosten, het heet kanniewaarzijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Feb 2014 07:20

Re: Wat mag er terug op t.v.

Toch vind ik ze daar minder scherp. Bij ook dat nog vond ik ze gevoelsmatig sterker in het uiten van het sarcasme.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem112

Bericht 02 Feb 2014 13:27

Re: Wat mag er terug op t.v.

Malaika!!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Feb 2014 13:34

Re: Wat mag er terug op t.v.

Peking Express vond ik altijd leuk.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers