Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk geurtje blijft echt lang hangen?

<<

Anoniem19

Bericht 28 Sep 2013 20:35

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Absoluut Alien! Ik heb dat 1 keer in een sjaal gespoten en ik krijg het er niet meer uit :P maar ik denk dan niet dat je die lekker vind.

Ik ben momenteel dol op Marc Jacobs - Daisy eau so fresh en dan de limited zomer editie :heart: of Chanel - Chance eau de tendre!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 28 Sep 2013 23:27

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Nina van Nina Ricci. My favorite! Blijft lekker lang hangen en ruikt heerlijk zoet.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 28 Sep 2013 23:34

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Roses de Chloé van Chloé blijft lang hangen. Het is een bloemige maar frisse geur.

http://virtualbeauty.nl/2013/07/16/nieu ... -de-chloe/
<<

Anoniem8

Bericht 29 Sep 2013 15:21

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Het is Daisy geworden! Vandaag even op gespoten in de winkel en hij is jammieieie!
<<

Anoniem29

Bericht 29 Sep 2013 15:30

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Held op Sokken schreef:Het is Daisy geworden! Vandaag even op gespoten in de winkel en hij is jammieieie!


Jaah heerlijk he!

Ik vind hem speels, sexy, jong maar toch ook heel vrouwelijk.

Dat is ook het luchtje waar ik de meeste complimenten ooit over heb ontvangen :thumbup:
<<

Anoniem75

Bericht 29 Sep 2013 18:58

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Schism schreef:Thierry mugler - Alien :heart:


Deze is idd erg lekker en blijf je heel lang ruiken
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 29 Sep 2013 21:23

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Goede keus, Daisy is heerlijk!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2013 21:29

Re: Welk geurtje blijft echt lang hangen?

Angel van Thierry Mugler blijft heel lang hangen. Die droeg ik dan op zaterdagavond als ik uitging en dagen later, als ik al tig keer gedoucht had, rook ik het nog. Maar goed, dat is wel een redelijk zwaar luchtje.

Ik heb nu Peace, Love & Juicy Couture, dat is een lekker fris luchtje en blijft redelijk hangen, maar niet zo lang als die Angel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron