Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Aug 2015 20:03

Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

De aanbieding in Westende is €161 voor een mid-week in een chalet, de aanbieding in Dwingelo is €183 voor een bungalow, ook voor een mid-week. We gaan waarschijnlijk in de tweede of derde week van september.

Ik ben hier echt een noob in; is dit een beetje redelijk qua prijs?

En welke bestemming zou jij kiezen?

Voordelen van Dwingelo is dat er een zwembad bij zit, maar de vraag is of we die kunnen gebruiken (buitenbad). We kennen de omgeving een klein beetje en weten dus wel wat we allemaal zouden kunnen doen.

Voordeel van Westende is dat het een km van het strand is, maar verder?

Beiden zijn voor ons ongeveer even ver weg.
L2014 & H2017
<<

Anoniem166

Bericht 09 Aug 2015 20:21

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Ik vind dat heel redelijk geprijsd. Wij waren vorig jaar ongeveer evenveel kwijt voor een midweek in een bungalow in september.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Aug 2015 08:25

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Het is niet heel duur, cp is vaak duurder. Roompot is met sommige parken juist goedkoper maar dat is ook van andere kwaliteit.

Over de bestemmingen heb ik geen mening haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Aug 2015 08:42

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Je zou eens via bungalows.nl kunnen kijken.
Daar staat de chalet waar wij afgelopen weekend in geslapen hebben (6-8 persoons luxe comforthome Couwenberg bij de Droomgaard in Kaatsheuvel), voor 150 euro (inc alle bijkomende kosten). Ze hebben een binnenbad én buitenbad, en het is vlakbij de Efteling, Toverland en de Loonse en Drunense duinen.


Nu heb ik verder geeeeen idee waar Dwingelo en Westende liggen, en of dit een beetje in de buurt is :P Maar ze hebben natuurlijk nog veel meer parken via die website!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 11 Aug 2015 20:39

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Dwingeloo en omgeving is erg mooi. Ik woon op 5 km vanaf dwingeloo :) je zou even kunnen bellen met het park in dwingeloo of het buitenbad erbij zit. En qua prijzen vindt ik het wel meevallen.
Laatst gewijzigd door mida4you op 11 Aug 2015 20:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Aug 2015 20:42

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Bedankt! En Lejow, dat is echt geen geld! Het zag er heerlijk uit, ook leuk voor L.
L2014 & H2017
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Aug 2015 20:50

Re: Redelijk geprijsd? Aanbieding Dwingelo en Westende

Dan gaan we nog maar een keer een midweek Lejow :smile:

Vind het zeker niet duur MzCharlotte, de plaatsen ken ik verder niet dus daar kan ik niks over zeggen. Zou inderdaad voor de zekerheid kijken of er een binnen zwembad ergens bij zit ook voor als het weer minder is.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers