Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Suggesties hapjes en drankjes op boot!

<<

Anoniem171

Bericht 08 Aug 2015 00:23

Suggesties hapjes en drankjes op boot!

Morgen ga ik varen met een stel vrienden en ik geb aangeboden om de hapjes en drankjes te regelen.
Hebben leuke, lekkere suggesties? Ik kom niet verder dan mijn standaardrijtje.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Aug 2015 00:32

Re: Suggesties hapjes en drankjes op boot!

Dadels gevuld met roomkaas
Olijven
Pepertjes gevuld met roomkaas
Half plakje komkommer, het midden eruit halen zodat er soort bootje ontstaan, daar kruidenkaas op smeren en daarbovenop een zongedroogde tomaat
Cliché maar gaat vrij snel op altijd wrap met kipfilet, pesto, kruidenkaas
Of wrap met carpaccio of wrap met zalm en heksenkaas
Bladerdeeg gevuld met gehakt, uitje, pepertje, kruiden
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Aug 2015 14:51

Re: Suggesties hapjes en drankjes op boot!

Wij hebben de traditie dat als we met een vriend van ons gaan varen, ik voor de guacamole en nachos zorg, altijd lekker!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 10 Aug 2015 21:59

Re: Suggesties hapjes en drankjes op boot!

Hee dit topic wilde ik vorige week ook openen!

Wij nemen meestal dingen in bakjes mee, dus dingen zoals worstjes in stukjes gesneden en tomaatjes in bakjes. Vorige week gingen we ontbijten op de boot. Toen had ik pannenkoekjes gemaakt met banaan en Nutella in alu folie. At best handig. En van die dadel kokos havermout balletjes.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers