Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


KLaagtopic

<<

Anoniem301

Bericht 07 Aug 2015 15:40

Re: KLaagtopic

Oh zo! Hmm ik weet het niet. Ik ben inderdaad meestal wel eerlijk en duidelijk. Is niet mijn bedoeling harder te zijn of te reageren. Zal er eens op letten, kijken of het mezelf opvalt!
<<

Anoniem301

Bericht 07 Aug 2015 15:41

Re: KLaagtopic

SoGood schreef:Ik heb echt niks te klagen! Ja, dat ik onzeker ben over sommige dingen maar verder heb ik nergens last van. Ik vind dan ook dat ik niet mag klagen nu ik eindelijk zwanger ben. :D

Fijn he?! Heb ik ook hoor. Ja even lekker hier klagen, maar in het dagelijkse leven niet. Heb ook eigenlijk niks te klagen gelukkig, eigenlijk heb ik een perfecte zwangerschap en daar ben ik heel dankbaar voor!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Aug 2015 15:46

Re: KLaagtopic

Sam schreef:Voeten omhoog! Koud badje en je man laten masseren. Komt goed dan.


En wel juist ook goed drinken Alex. Hopelijk valt het dan hee erg mee.

Oh ja..huilen! Ik moest een aantal weken geleden janken omdat mijn vriend Cornetto'shad meegenomen :palm: . Vond ik zooo lief van 'm. Waarom??
Vereer valt het wel mee met de hormonen geloof ik, al vond mijn zusje mij nog kribbiger reageren op dingen..vooral ook dat NOG. (zullen haar hormonen wel zijn geweest :12: )
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Aug 2015 15:49

Re: KLaagtopic

SoGood schreef:Ik heb echt niks te klagen! Ja, dat ik onzeker ben over sommige dingen maar verder heb ik nergens last van. Ik vind dan ook dat ik niet mag klagen nu ik eindelijk zwanger ben. :D


Dat he ik dus ook..en al helemaal niet als ik mezelf dan vergelijk met mijn zusje. Die mag dan snel zwanger zijn geraakt, maar dr zwangerschap en bevalling waren ruk. Dan liever erg moe zijn en af en toe om niks huilen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem129

Bericht 07 Aug 2015 16:06

Re: KLaagtopic

Heel veel drinken idd Alex! Hopen dat het dan morgen beter is!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Aug 2015 16:37

Re: KLaagtopic

Eigenlijk moeten we sowieso maar niet klagen. Zijn zwanger.
En natuurlijk. Ooit mag je best zeuren, doe ik ook. Maar klagen voelt voor mijzelf niet zo fijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Aug 2015 16:47

Re: KLaagtopic

Waarom mag je niet klagen, als iemand die niet zwanger is hier last van heeft mag je ook klagen. Soms is klagen gewoon heel erg lekker :D.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Aug 2015 16:52

Re: KLaagtopic

Ik heb t liever over zeuren. Soms.. :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Aug 2015 17:41

Re: KLaagtopic

Het enige wat ik te klagen heb op dit moment is de warmte, en hoop dit weekend te bevallen zodat ik die hittegolf niet zwanger meer mee hoef te maken...
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Aug 2015 17:46

Re: KLaagtopic

Komt er weer een hittegolf?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Aug 2015 17:49

Re: KLaagtopic

Als ik de website van Piets weer mag geloven volgende week weer ja..
Maar oké die man zit er wel vaker naast :palm:
<<

Anoniem205

Bericht 07 Aug 2015 18:04

Re: KLaagtopic

ik ben dan wel niet zwanger, maar ik wil wel graag even meeklagen, mag dat?

Het CB vind ik echt zo'n onzinnige bezigheid...
eerst wacht je 25 minuten. Vervolgens zit je daar:
"oh, hij is wel vlot he in zijn ontwikkeling"
- Ja....
.... ondertussen speelt zoon op zijn kont met zo'n spiraal met kralen...
"Ja, even testen hoor, of hij dit kan pakken"
- en ze komen met een bal en een mini badeendje aan. Zoon kijkt ernaar, stopt het in zijn mond, gooit het weg en gaat weer verder met de spiraal-
"hoe gaat het met eten? Oh, heeft hij allergieën? Oh ja, hebben veel kindjes. Oh, zo heftig? Oh, je bent al bij een dermatoloog en diëtiste? Oh ja, nee dan heb ik geen adviezen voor je. Verder nog vragen?"

5 minuten later stonden we weer buiten.
Zinloze tijdverspilling.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Aug 2015 18:11

Re: KLaagtopic

En daarom ben ik voor het epd heb je dit soort gezeur iig niet. Slaat toch nergens op. Terecht dat je dat zinloos vind.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Aug 2015 18:13

Re: KLaagtopic

Ik weet nog niet of ik ernaartoe ga, naar t CB. Buiten de entingen enzo om.
Hoef ze eigenlijk ook niet op huisbezoek, als ik contact wil, bel ik hun wel.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 07 Aug 2015 18:57

Re: KLaagtopic

Oh, ik wil ook even klagen. Ik ben de continue maagpijn zo beu. Vandaag weer bij de huisarts geweest om te bespreken of de dosis maagbeschermers omhoog mag. Ik wil gewoon weer fatsoenlijk kunnen eten, zonder pijn aan mijn maag.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem205

Bericht 07 Aug 2015 19:50

Re: KLaagtopic

Minx schreef:En daarom ben ik voor het epd heb je dit soort gezeur iig niet. Slaat toch nergens op. Terecht dat je dat zinloos vind.


epb? electronisch Patienten dossier bedoel je?
Ik wil echt niet dat die troela's van het CB daar in kunnen hoor...

Weet je, het CB is wel handig voor wegen/meten/inentingen ed. Misschien dat ik idd maar stop met daarheen te gaan. Tijdverspilling van hier tot tokio... Ik kreeg ook nog de vraag of zoon naar opvang gaat en hoe vaak. Nav mijn antwoord (hij gaat 4 volle dagen) kreeg ik de vraag of ik soms alleenstaande moeder ben. Echt WTF! :shock: Alsof moeders niet meer dan 3 dagen per week mogen werken en alleen de alleenstaanden dit doen? Echt, mijn bek viel open.

@ Laced, wat waardeloos! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Aug 2015 20:41

Re: KLaagtopic

Ik ben steeds zo moe en misselijk!
En ik heb de hele dag trek maar krijg amper een hap eten door mijn keel... Hoop dat het snel wat minder wordt!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Aug 2015 20:51

Re: KLaagtopic

Nou ik vind het heeeerlijk om af en toe eventjes lekker te klagen hoor, ookal ben ik super blij en dankbaar voor mijn zwangerschap!!!!
Beter hier af en toe eventjes lekker klagen dan elke keer tegen mijn vriend :palm:
Ik ben vandaag zoooo misselijk, Jakkieee heel de zwangerschap àmper geweest en nu ben ik bijna 29 weken en begint het inene......heb vandaag ook al drie keer overgegeven en blijf echt met zo n brok in me keel zitten...
Voel me verder niet ziek dus denk echt wel dat het zwangerschaps misselijk heid is!!
Ook word ik gek van al die mensen die me op het werk aanspreken, ik werk in een winkel dus dat zijn er veeeeeel!
Ik weet dat ze het aardig bedoelen hoor maar tjeeeee ik hoef het er echt niet elke minuut van de dag over te hebben....
Van tjeeeee het groeit lekker hè, als je kunt er nu niet meer omheen hè, tot het zal al wel al bijna uitkomen zeker!!!!
We dragen een short dus eerst viel het niet zo op, maar nu steekt me buik zooo uit dat het niet meer te verstoppen is.

Begrijp me niet verkeerd ik ben er super trots op hoor, naja jullie begrijpen het wel toch
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Aug 2015 21:05

Re: KLaagtopic

Haha Oreo! Mijn man en ik gingen de vorige keer samen met J. naar het cb. Vroeg de arts aan mij: hoeveel dagen werkt u? Ik: drie dagen. De arts: en waar gaat J. dan heen? Ik: de oma's. Ging die arts vrolijk verder met het volgende onderwerp, niet dat ze ook even aan mijn man vraagt hoeveel dagen hij werkt en waar J. dan is :palm:

Minx: epd gaat dat echt niet voorkomen hoor. Het cb vraagt hier telkens naar de bekende weg, terwijl ze iedere keer dingen in hun systeem registreren. Ik heb echt idee dat ik elk bezoekje hetzelfde verhaal af zit te draaien. Gelukkig hoeven we nu niet meer zo vaak te gaan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Aug 2015 21:51

Re: KLaagtopic

Dat is gewoon dom dan als je elke keer hetzelfde vraagt. Dan mag je gewoon antwoorden met het staat in het dossier vind ik.

CB heb ik nog geen ervaring mee maar die zullen ook bij mij wel de nodige op- en aanmerkingen gaan hebben denk ik zo.
2015 💙
<<

Anoniem154

Bericht 07 Aug 2015 22:01

Re: KLaagtopic

ik begrijp niet zo goed dat toch veel forummers (maar ook mensen buiten het forum om) het CB af zit te kraken, en vervolgens toch iedere keer weer gaat. Je bent niet verplicht om te gaan he.....
Bespaart je ook weer frustratie :)

Met de jongste gaan we enkel voor de vaccinaties en de ogentest. Ik vind het ook een aanfluiting, al zullen ze echt ook wel goede constateringen doen, en hulp bieden. Ons inziens had het geen meerwaarde. Mochten we alsnog een keer advies willen, kunnen we altijd naar het inloopspreekuur.
<<

Anoniem328

Bericht 07 Aug 2015 22:19

Re: KLaagtopic

Ik wil ook niet klagen want ben zooo dankbaar voor deze zwangerschap en ik kan er (eindelijk) zo van genieten, maar wat ik wel vervelend vind is m'n rugpijn, met name sinds een week. Veel last van en ik word er ook steeds wakker van en dan weet ik gewoon niet meer hoe ik moet liggen van de pijn en dan duurt een nacht erg lang zeg!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Aug 2015 22:22

Re: KLaagtopic

Olijfje, toen ik last van mijn rug had ben ik vrij snel met oefeningen begonnen en gaan slapen met een Voedingskussen. Oefeningen kende ik zelf door mijn stage bij de bekkentherapeut maar zou daar anders een afspraak mee maken. En het Voedingskussen is echt een uitkomst dat slaapt zo lekker.
2015 💙
<<

Anoniem328

Bericht 08 Aug 2015 09:10

Re: KLaagtopic

Bedankt voor de tip! Bij gebrek aan nu nog een voedingskussen slaap ik nu wel met een extra dik kussen als steun. Mijn rug is altijd al een probleem maar nu dus extra erg dus inderdaad maar eens een afspraak maken zoals jij zegt!
<<

Anoniem280

Bericht 08 Aug 2015 09:57

Re: KLaagtopic

Ik ga alleen naar het CB voor entingen, meer niet. Ze kijken naar de curves en dat is het.
Heb liever de arts daar dan ze vrouw die hun meet en weegt. Dat mens kan ik schieten.
Maar ik ga gelukkig alleen wanneer het echt moet.
Mijn schoonmoeder gaat mee, want ben zo 1,5 uur verder als ik akleen ga, nu binnen een uur ben ik er weer weg.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers