Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Aug 2015 19:50

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Oww en dat pakketje in karton is voor mijn mams trouwens
( om de hoeveelheid nog een beetje goed te praten :eyes: )
I know ik kon me niet beheersen oepsieeeeee
Ze gaat ook oppassen dus dan hoeft ze niet alles zelf te kopen voor de baby!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 06 Aug 2015 21:50

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Ooh La La! schreef:Afbeelding

Dit gebruiken wij altijd. De ecowash voor in bad en de bodylotion.
Shampoo gebruiken we niet.


Deze lijn had ik eerst ook maar onze kleine etos heeft het uit het assortiment gehaald.
Ik vind dit een fijn product voor een goede prijs.
M:21072011
J :08012014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 06 Aug 2015 21:54

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Wow, wat een hoop producten! Ziet er wel prachtig uit en ik heb gehoord dat het heel lekker ruikt!

Hier heb ik al allerlei producten gehad, omdat ze beiden geen allergische reacties hebben kan ik ook zo iets willekeurigs meebrengen tot nu toe. Bij beiden in het begin vooral Zwitsal gebruikt, ruikt zo lekker! Qua billenzalf meerdere dingen geprobeerd en bepanthen bevalt me het beste. Bij dochter soms ook Zarqa billenspray gebruikt, zij had af en toe luieruitslag tot bloedens toe dus dan was een spray echt een aanrader. Zoon heeft dat gelukkig niet.

Vooral in het begin gebruikte ik vooral wasgel en af en toe een beetje shampoo. En af en toe een scheutje olie in het badje. Verder niet echt iets, was niet nodig. Alleen toen dochter ruim een jaar was heeft ze in de winter een hele droge huid gehad en daar heb ik toen iets voor gehaald van La Roche Posay (Lipikar Baume).

Nu hebben we wasgel en shampoo van de action staan. Ik zou de producten van Weleda eigenlijk graag gebruiken, maar ik vind de meeste dingen daarvan echt stinken! Dat het verantwoord spul is, ideaal, maar dan liever geen lucht dan een lucht van een of ander stinkend kruid bijvoorbeeld.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Aug 2015 22:01

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Wij gebruiken al vanaf het begin Burts Bees; ik vind Zwitsal wel erg lekker maar ook best wel sterk. Ik Vind deze heerlijk subtiel en gebruikte de mamalijn tijdens de zwangerschap. Maar ooooh mijn baby ruikt zo goddelijk met dit spul joh!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Aug 2015 22:02

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Vraag me trouwens wel af of je het allemaal nodig hebt en gaat gebruiken joh! Wij gebruiken alleen de wasgel en de bodylotion, en soms de 2 in 1 diapercream.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Aug 2015 05:26

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

oww kan zooo niet wachten tot mijn baby er is!!!
Mijn lieve kleine baby boy :love: ondanks een ruk dag ben ik nog steeds happy!!!!
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 07 Aug 2015 05:46

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Ik had alleen zwitsal shampoo, wasgel en haarlotion, balneum badolie en bephanten.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem280

Bericht 07 Aug 2015 06:26

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Kruidvat en zwitsal.
Maar vaker gebruik ik alleen water.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 07 Aug 2015 07:02

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Wij gebruiken vooral water.. Ik heb weleda voor in bad, verder niks..

Bij Rosalie had ik zarqa en ik heb allemaal ongebruikte creme en lotions staan...
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 07 Aug 2015 07:08

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Wij gebruiken bij beide kinderen vanaf het begin zwitsal. Gaat prima!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 07 Aug 2015 07:17

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Hier voor de jongste neutral wasgel en shampoo, voor de oudste kiest ze het zelf uit. Wassen hun haar elke dag. Als ze schrale plekjes hebben dan smeer ik kokosolie. Oh en voor de jongste heb ik zwitsal haarlotion.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Aug 2015 07:32

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Ik heb ook spulletjes van Naif, is heel zacht voor je kindje en met natuurlijke ingredienten. En het ruikt heerlijk!

Afbeelding
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 07 Aug 2015 07:37

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Weleda de eerste maanden maar ik douchte hem de meeste tijd alleen met water. Hij heeft nu wat droge plekken die ik insmeer met louis widmer crème, geweldig spul vind ik dat!
Laatst gewijzigd door maia op 07 Aug 2015 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mother of 3 adorable children
<<

anoniem203

Bericht 07 Aug 2015 10:07

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Gewoon Zwitsal. Ik vind het wel lekker ruiken en mijn jongens kunnen er goed tegen. Ik was mijn oudste ook nog altijd met Zwitsal. Ik gebruik de shampoo, douchegel, badschuim en bodylotion ervan.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Aug 2015 10:31

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Carrie, ook zo'n zin om het te gaan gebruiken?
Ik heb hier een tweede tube olie staan. Wil ik eigenlijk keer in mijn bad doen :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 07 Aug 2015 10:36

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Sam schreef:Carrie, ook zo'n zin om het te gaan gebruiken?
Ik heb hier een tweede tube olie staan. Wil ik eigenlijk keer in mijn bad doen :P


Haha ja! Maar ook om het uit te stallen op de babykamer, maar die is nog niet klaar. Ik wil die olie ook wel eens gaan gebruiken om op mijn buik te smeren ofzo. Ik zou het gewoon doen als ik jou was!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 07 Aug 2015 10:36

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Bij alle 3 Zwitsal. Vind ik heerlijk ruiken en ze kunnen er alle 3 prima tegen. Qua shampoo gebruik ik alles, van Zwitsal tot Kruitvat huismerk tot onze eigen shampoo. Het is wel makkelijk dat ze overal goed tegen kunnen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem162

Bericht 07 Aug 2015 13:33

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Wauw wat een boel producten. Ik gebruikte alleen zinkzalf op zijn billen en verder niks.
Nu nog steeds niet (hij is 3.5 jaar), hij gebruikt heel soms wat olie in bad en verder niks. ik was zijn haar niet met shampoo en smeer hem ook niet in.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Aug 2015 13:57

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Hier gebruiken we neutral, straks bij de baby wil ik iets anders gebruiken naast de neutral. Omdat ik het toch wel een beetje vind stinken. Weleda ruikt lekker maar is ook meteen zo duur, andere opties?

Ik lees dat sommigen de haren niet wassen met shampoo van peuters, maar dat wordt toch vet op den duur? Tenminste hier gebruiken we ook dagelijks gel voor de stoere kuif, en met alleen water krijg ik dat niet schoon.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Aug 2015 13:59

Re: huidverzorging voor baby's, gaat gebruiken jullie??

Silver: ik koop weleda altijd bij de DA met kortingsstickers. Die hebben ze heel vaak.

Voor de rest gebruik ik ook weinig zalfjes, alleen met luieruitslag en dat is hier nog niet zo vaak voorgekomen. De oudste was bijna 3 toen was het ini mini potje sudocreme op. Teveel zalfjes en troepjes is ook niet zo goed.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron