Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook waarom moet echt alles nou erop?

<<

Anoniem304

Bericht 07 Sep 2015 15:04

Re: Facebook waarom moet echt alles nou erop?

Blue Phone schreef:Ik zag laatst ook felicitaties aan de tante, terwijl de ouders van het baby'tje nog niks op fb hadden staan..

De vrouw van mijn neef doet dat ook.

Anyway, zij feliciteerde de tante ook met de geboorte van haar neefje.
Dus, iedereen wist direct dat de baby geboren was én dat het een jongetje was. :face:
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 07 Sep 2015 16:37

Re: Facebook waarom moet echt alles nou erop?

Ik ben dus gelukkig lang niet de enige die hier tegen aan loopt. Ik wil ook absoluut geen foto's van mijn zoon online, ook niet van mijzelf. Toch heb ik ook het gevoel dat ik dat bij sommige mensen moet blijven herhalen, onlangs stond ik toch op een foto tussen een aantal mensen op de verjaardag van mijn schoonmoeder. Mij maakt het niks uit dat ze zelf álles online gooien, maar respecteer het feit dat er mensen zijn die dat niet willen. Ik vind het wel erg jammer dat dit tegenwoordig zo normaal word gevonden en dat dus betekent dat je het bij sommigen moet blijven herhalen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron