Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weekendje weg gezocht

<<

Anoniem154

Bericht 06 Aug 2015 12:29

weekendje weg gezocht

bedsnkt voor de tips!
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 25 Aug 2015 16:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem286

Bericht 06 Aug 2015 13:03

Re: weekendje weg gezocht ouders

Kopenhagen of Praag? Duurt niet lang, is tegenwoordig ook niet zo duur om op te vliegen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 06 Aug 2015 13:49

Re: weekendje weg gezocht ouders

Weekendje aan zee? Ik heb goede ervaringem met In den Brouwery in Domburg.
<<

anoniem203

Bericht 06 Aug 2015 15:46

Re: weekendje weg gezocht ouders

Antwerpen is wel echt heel erg leuk en gezellig! Je kan via het treinstation vaak zo naar je hotel lopen omdat het vrij centraal ligt tussen verschillende hotels. En er zit ook een leuke dierentuin waar ze evt naar toe kunnen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Aug 2015 17:27

Re: weekendje weg gezocht ouders

Ik weet niet waar ze precies wonen maar Brugge is ook echt leuk! Alleen dat kan wel net te ver reizen zijn... Anders is Antwerpen ook echt leuk en toch weer wat dichterbij. Zou denk ik niet snel voor vliegen kiezen. Dat kost sowieso altijd veel tijd met wachten e.d. Als je naar Duitsland wil, wat wel lekker goedkoop is en altijd goede kwaliteit qua hotels, restaurants e.d. zou ik Bonn ook zeker overwegen! Vind dat zelf een leukere stad dan Keulen.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem154

Bericht 06 Aug 2015 17:44

Re: weekendje weg gezocht ouders

Keulen valt af zie ik nu. Er zijn veel werkzaamheden aan het spoor, en dan komen ze wel erg laat aan.

Antwerpen blijft een optie, heb net ook wel wat goedkopere hotels gevonden bij het station.
Zou zaterdagochtend tot zondagavond te kort zijn?


Bedankt voor jullie tips iig. Ik vind het zo lastig...ben echt een twijfelkont. Vanavond eens goed voor gaan zitten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Aug 2015 17:56

Re: weekendje weg gezocht ouders

Misschien is een van de waddeneilanden ook een optie? Is natuurlijk geen trein, maar wel heel geschikt voor een etentje.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Aug 2015 20:29

Re: weekendje weg gezocht ouders

Leuk b&b ergens in nederland misschien dan?
:heart: :heart: 2011
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Aug 2015 20:42

Re: weekendje weg gezocht ouders

Als je Antwerpen doet zou ik er al wel vrijdagavond heen gaan denk ik.. dan heb je zaterdag in ieder geval een gehele dag weg. Vind ik zelf altijd wel fijn.

Limburg is anders misschien ook nog leuk. Krijg wel altijd gelijk een vakantiegevoel als ik daar ben.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 20:21

Bericht 06 Aug 2015 21:56

Re: weekendje weg gezocht ouders

Vorige maand ben ik in riga geweest, via weeze ook. Vond dat ook een erg leuke stad. Gezellig, niet te massaal en genoeg te doen. Wij zijn via een erg scherpe aanbieding van groupon gegaan, die stond er laatst weer op.

Kopenhagen en warschau vond ik leuk voor een weekend. Een stad als Praag vond ik persoonlijk fijner om langer te zijn omdat er echt veel te doen en zien is, jammer als dat niet allemaal lukt in korte tijd.
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 20:21

Bericht 06 Aug 2015 22:00

Re: weekendje weg gezocht ouders

En om even op Antwerpen te reageren, als je zaterdagochtend op tijd aankomt heb je op zich tijd genoeg. Het is zoals gezegd wel fijn om in elk geval 1 volle dag te hebben, anders staan beide dagen toch een beetje in het teken van reizen, maar kan me ook voorstellen dat je toch voor zaterdag heen kiest omdat ze er vrijdag pas laat kunnen zijn.

Brugge is genoemd, is ook erg leuk! En hoor altijd hele enthousiaste verhalen over Gent.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Aug 2015 22:56

Re: weekendje weg gezocht ouders

Ik zou niet kiezen voor vliegen iig, dat is toch gewoon zonde? Je kunt vrijdag pas na 18.00 weg, nou dan ben je toch pas 's nachts een keer op je bestemming ofzo, zelfs als het maar kort vliegen is? Dan ben je de volgende dag hardstikke moe, heb je een dag om de stad te bekijken, en zondag moet je weer redelijk op tijd naar het vliegtuig om 's avonds weer thuis te zijn, dus aan die dag heb je zo goed als niets. En dan moet je ook nog eens heel veel mazzel hebben met vluchttijden wil het uberhaupt mogelijk zijn. Zou niet mijn idee van een leuk weekendje zijn in elk geval.
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 20:21

Bericht 06 Aug 2015 23:11

Re: weekendje weg gezocht ouders

Mizz_S schreef:Ik zou niet kiezen voor vliegen iig, dat is toch gewoon zonde? Je kunt vrijdag pas na 18.00 weg, nou dan ben je toch pas 's nachts een keer op je bestemming ofzo, zelfs als het maar kort vliegen is? Dan ben je de volgende dag hardstikke moe, heb je een dag om de stad te bekijken, en zondag moet je weer redelijk op tijd naar het vliegtuig om 's avonds weer thuis te zijn, dus aan die dag heb je zo goed als niets. En dan moet je ook nog eens heel veel mazzel hebben met vluchttijden wil het uberhaupt mogelijk zijn. Zou niet mijn idee van een leuk weekendje zijn in elk geval.


Ja je hebt daar wel een punt, als je vrijdag rond het middaguur zou kunnen vliegen is het de moeite, maar als je echt pas om 18.00 uur van huis kan vlieg je niet voor 21.00/22.00 (afhankelijk waar je woont en vandaan vliegt) zelfs als het niet ver is ben je niet voor 12 uur in een hotel (aangezien afstand vanaf het vliegveld vaak ook nog wel een half uur tot uur in beslag neemt, als het niet verder is). Weekendje België of een van de Waddeneilanden is ook heel leuk!
<<

Anoniem119

Bericht 07 Aug 2015 07:00

Re: weekendje weg gezocht ouders

Ik zou voor antwerpen gaan. Dat is goed bereikbaar met de trein vanuit Nederland.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Aug 2015 09:05

Re: weekendje weg gezocht ouders

Weekend van 22-8 is het Bollekesfeest in Antwerpen. Een groot culinairfestival. Super leuk en gezellig!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 07 Aug 2015 11:39

Re: weekendje weg gezocht ouders

Er zijn ook vaak aanbiedingen van arrangementen naar antwerpen inclusief trein. Was vorig jaar ook max 100 euro kwijt voor 1 nachtje hotel en treinreis.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 07 Aug 2015 12:11

Re: weekendje weg gezocht ouders

Ik zou ook voor Antwerpen gaan. Brugge is ook erg leuk maar wat verder, Gent schijnt ook leuk te zijn (staat op mijn lijstje) en de kust is ook altijd leuk.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Aug 2015 14:57

Re: weekendje weg gezocht ouders

maastricht? Wij zijn daar 3 dagen geweest voor 128 . Mijn ouders hadden het geboekt via actie van de dag. Maar zie ze wel bij meer voorbij komen

buitenplaats vaeshartelt maastricht
Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Aug 2015 17:59

Re: weekendje weg gezocht ouders

Gent is zeker een aanrader. Station zit midden in de stad. Wij zijn er via Airbnb geweest en dat was een aanrader.

Je kunt ook bijvoorbeeld 2 kleinere steden combineren. Zoals Enkhuizen met Hoorn. Tevens loopt vanaf Hoorn een oude stoomtrein naar Medemblik. Er is dan een stroomtrein met bootcombinatie mogelijk. Erg leuk voor treinliefhebbers en zowel Hoorn en Enkhuizen hebben een oude binnenstad.
<<

Anoniem154

Bericht 12 Aug 2015 07:54

Re: weekendje weg gezocht ouders

O maastricht is ook een idee sarah, was dat het hotel dat je laatst liet zien in het fototopic?

Ik ga eens zoeken.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 13 Aug 2015 09:08

Re: weekendje weg gezocht ouders

A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zinzi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 09 Aug 2015 22:55

Bericht 13 Aug 2015 11:21

Re: weekendje weg gezocht ouders

Ik weet niet waar je woont, maar ben ooit op dit landgoed in Westerlee geweest (Groningen). Was ook erg leuk; http://www.groupon.nl/deals/ga-hotel-re ... erlee-6-11
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Aug 2015 13:04

Re: weekendje weg gezocht ouders

Wolbol schreef:O maastricht is ook een idee sarah, was dat het hotel dat je laatst liet zien in het fototopic?

Ik ga eens zoeken.

ja dat hotel was het
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers