Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

<<

Anoniem185

Bericht 14 Nov 2015 20:56

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Die Amara is echt een vervelend mens. Ryanne zegt 'zo voelt het nou om in je reet genaaid te worden'. En dan gelijk die Amara er op in 'JA, ZO VOELT DAT NOU'.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2015 12:37

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Danny is voor mij de winnaar, respect voor wat hij heeft overwonnen en doorstaan heel moedig.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2015 12:38

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Bob schreef:Die Amara is echt een vervelend mens. Ryanne zegt 'zo voelt het nou om in je reet genaaid te worden'. En dan gelijk die Amara er op in 'JA, ZO VOELT DAT NOU'.


Is niet zo slim van haar zeker gezien haar beroep, ze staat voor lul.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Dec 2015 08:14

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ow is dat zo?
Ik kijk naar haar en denk alleen maar, jij hebt het ver geschopt in ER?

Ze heeft zoveel gezegd en gedaan. Dat blijft echt niet allemaal hangen.
En voor die paar minutjes die ze op tv is?
De meesten gaan echt niet terug denken bij wat ze toen tegen Ryanne gezegd heeft.

Ik was zo blij toen Danny de proef van Kim won!
Zat hier in mijn handen te klappen en Yes Yes Yes te roepen.
Echt diep respect voor hem.
<<

Anoniem215

Bericht 01 Dec 2015 10:47

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vind het ook knap van Danny dat hij het vol houdt. Maar ik hoop zo dat Anna de proef van hem gaat winnen. Ik vind haar echt Robinson waardig.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Dec 2015 11:52

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Zien we donderdag, ergens hoop ik ook Anna, maar denk Danny de rat :)
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 01 Dec 2015 12:57

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik hoop ook dat Anna de proef wint, al heb ik wel wat meer 'respect' gekregen voor Danny nu hij daar zo alleen zit al die tijd. Dit is het eerste seizoen dat ik het kijk, maar ik merk dat het me steeds minder gaat boeien. Vind het niet spannend genoeg. Vaak spoelen we stukken door. Vind dat de afleveringen soms makkelijk in drie kwartier kunnen.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Dec 2015 22:13

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vind het altijd leuk. Nu vind ik de proef ook spannend
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 03 Dec 2015 22:30

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vind het dit jaar best saai. Maar wat ik even kwijt wil, ik vind Anna echt prachtig. 20 of 30 dagen zonder douche en dan er zo uitzien, wow.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Dec 2015 22:41

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Saai en langdraderig. Kan me niet bekoren dit jaar.
<<

Anoniem255

Bericht 04 Dec 2015 11:17

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vond het wel spannend gisteren.
Hoop dat Anna en Oscar in de finale komen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Dec 2015 11:31

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik kijk er ook wel met plezier naar! Ik had echt met Danny te doen, en hoewel ik voor Anna was had ik graag de gezichten van de anderen gezien als Danny opeens weer ten tonele zou verschijnen.

Oh en Amara was wel erg met zichzelf bezig toen ze aankwam bij Anna. Niet eerst vragen hoe ze het daar heeft en wie er voor haar op dat eiland zat, maar alleen benoemen dat ze er doorheen zat. Was ook vast zo, maar ik vond het een groot contrast met de positieve Anna!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 04 Dec 2015 12:27

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Dat had ik inderdaad ook! Danny zat daar al 11 dagen alleen (Volgens mijn vriend niet alleen want de cameraman/geluidsman e.d. waren er toch ook :laughcry: ) en hoe zuur is het als je dan naar huis moet..ik vond het echt sneu voor hem. In het begin vond ik hem niet zo, een smerig klein mannetje maar naar mate het programma vorderde vond ik hem leuker maar ik vind het ook leuk dat Anna door is :) Ik hoop dat Amara er straks alsnog uitvliegt haha
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2015 13:28

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vind het zo sneu en heb zo te doen met Danny, want hij heeft het toch maar mooi 11 dgn alleen uitgehouden. Ik dacht eigenlijk dat Anna te zwak was en omdat hij die ringproef meerdere keren had gedaan had ik gedacht dat hij nu ook wel zou winnen. Als ik Anna was en het mocht had ik gezegd dat hij mocht blijven gezien wat hij alleen heeft doorgemaakt.Fijn dat Klaas niet door is, hij was gemeen vind ik. Ik denk dat Oscar wint, maar Amara maakt ook een goede kan gezien haar sportverleden. Anna kan denk ik niet winnen.

Pannetoet, de cameramannen ed zijn er natuurlijk niet 24/7.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 04 Dec 2015 13:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2015 13:29

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Luisa schreef:Ik vind het dit jaar best saai. Maar wat ik even kwijt wil, ik vind Anna echt prachtig. 20 of 30 dagen zonder douche en dan er zo uitzien, wow.


Mooi he vond haar in Starmaker/K Otic al zo leuk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Dec 2015 13:50

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

caribbeanlover schreef:Ik vind het zo sneu en heb zo te doen met Danny, want hij heeft het toch maar mooi 11 dgn alleen uitgehouden. Ik dacht eigenlijk dat Anna te zwak was en omdat hij die ringproef meerdere keren had gedaan had ik gedacht dat hij nu ook wel zou winnen. Als ik Anna was en het mocht had ik gezegd dat hij mocht blijven gezien wat hij alleen heeft doorgemaakt.Fijn dat Klaas niet door is, hij was gemeen vind ik. Ik denk dat Oscar wint, maar Amara maakt ook een goede kan gezien haar sportverleden. Anna kan denk ik niet winnen.

Pannetoet, de cameramannen ed zijn er natuurlijk niet 24/7.


Dat had je dus niet gedaan aangezien er 25.000 te winnen is.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Dec 2015 16:08

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ik vind het aan de ene kant best wel jammer dat Danny nu net eruit is. Hij was er bijna maar helaas. Ik begon wel meer sympathie voor hem te krijgen ook toen ik hem zo zag huilen. Ik hoop dat Anna sowieso nog in de finale komt. Amara en Klaas vind ik beiden niet zo.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2015 14:28

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:Ik vind het zo sneu en heb zo te doen met Danny, want hij heeft het toch maar mooi 11 dgn alleen uitgehouden. Ik dacht eigenlijk dat Anna te zwak was en omdat hij die ringproef meerdere keren had gedaan had ik gedacht dat hij nu ook wel zou winnen. Als ik Anna was en het mocht had ik gezegd dat hij mocht blijven gezien wat hij alleen heeft doorgemaakt.Fijn dat Klaas niet door is, hij was gemeen vind ik. Ik denk dat Oscar wint, maar Amara maakt ook een goede kan gezien haar sportverleden. Anna kan denk ik niet winnen.

Pannetoet, de cameramannen ed zijn er natuurlijk niet 24/7.


Dat had je dus niet gedaan aangezien er 25.000 te winnen is.


Da's waar.

Bloemetjesgordijn, Klaas ligt eruit hoor en gelukkig maar.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 05 Dec 2015 14:31

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Nee Klaas mag nog in de halve finale tegen Amara en Anna strijden voor de andere 2 finale plaatsen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Dec 2015 14:32

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Inderdaad. Sowieso is Oscar verzekerd van een finaleplaats.
Ik hoop dat Oscar of Anna wint. Mijn voorkeur is wel Anna. Ze heeft het goed gedaan.

Jammer voor Danny dat hij na zoveel dagen alsnog net de halve finale mist.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2015 18:05

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Luisa schreef:Nee Klaas mag nog in de halve finale tegen Amara en Anna strijden voor de andere 2 finale plaatsen.


Klopt was even in de war, nou bij deze hij mag eruit!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:42

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Weer een week wachten................balen! Zo terecht dat Klaas eruit ligt. Zo gemeen deed hij toen Anna vertelde dat zij van Danny had gewonnen..........bah! Hij had het denk ik lang niet zolang uitgehouden.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Dec 2015 12:44

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Ach dat is toch elk jaar dat een week erop pas bekend is wie er gewonnen heeft. Vond het wel spannend zeg. Ik zou het nog iets vinden als Amara op het einde toch weer te winnen. Moest ook wel lachen met Oscar en z'n vergeetachtig en stuntelig gedoe.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:46

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Jaren deden ze de finale met 2 en dan op een balk staan (was het toch?). Snap niet waarom het nu anders is.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:51

Re: Expeditie Robinson 2015, seizoen 16

Bloemetjesgordijn schreef:Ach dat is toch elk jaar dat een week erop pas bekend is wie er gewonnen heeft. Vond het wel spannend zeg. Ik zou het nog iets vinden als Amara op het einde toch weer te winnen. Moest ook wel lachen met Oscar en z'n vergeetachtig en stuntelig gedoe.


Hoezo de week erop? Dan kunnen het toch net zolang rekken als ze willen, dus wel met 3 hierna als ze dat willen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers