Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV ergernissen

<<

Anoniem216

Bericht 01 Sep 2015 11:30

Re: TV ergernissen

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 17 Okt 2017 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 01 Sep 2015 13:10

Re: TV ergernissen

De reclame voor Activia vind ik echt zo irritant ook. En die van Tim en Tom Coronel allemaal.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Sep 2015 13:13

Re: TV ergernissen

Ik vind de stem van Gaston rete irritant.
"Goeoeoeoedenavond!" Bah, om te kotsen..

En als er een SBS programma aangekondigd wordt: "Aanstaande vrijdag, om half negen, bij SBS ZES". Waarbij de zes zo benadrukt wordt.. :no: Ook dat kan ik niet waarderen haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Sep 2015 13:16

Re: TV ergernissen

Die reclame van Lenor met die sjaal. Vreselijk. O en die van de tandenpoets expert.

Ik vind die van Even Apeldoorn bellen trouwens wel altijd super.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 15:51

Re: TV ergernissen

Dimmel schreef:De nieuwe plus reclame waar je blijkbaar kunt sparen voor lego. De hele reclame is irritant maar het "Komt u maar mee mevrouwTJE.", is gewoon verschrikkelijk :palm: . Wie heeft dat bedacht?


Mevrouwtje klinkt denigrerend.

De Telfortreclame kan ik om blijven lachen, gewoon omdat die man er precies geschikt voor is.
<<

Anoniem148

Bericht 03 Sep 2015 17:34

Re: TV ergernissen

Vodafone reclame vind ik ook nog verschrikkelijk.
en verder... Geen idee

Vond vroeger loekie leuk, waarom niet zo'n reclame meer?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Sep 2015 22:35

Re: TV ergernissen

Die nieuwe reclame van dettol is ook om te kotsen.
Dat verschrikkelijke zeurderige liedje, ieuw
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 08:40

Re: TV ergernissen

Er is een nieuwe reclame van Always, met een heel baby achtig liedje erachter. Het is net alsof je naar een luier reclame zit te kijken.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2015 07:28

Re: TV ergernissen

Die reclame van Tui vakanties. Met een soort Shrek-achtige man, en later verandert hij in een gewone man. Ik snap 'm niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2015 10:11

Re: TV ergernissen

Wilde ik net zeggen, walgelijke reclame!
Ze willen ermee zeggen dat men het hele jaar hard heeft gewerkt, zich op voelt en zich dan herboren voelt tijdens de vakantie. Ik vind het eerder een belediging voor mensen die er niet zoals normale mensen uitzien om het zo maar even te zeggen.
Mensen die een bochel hebben, een wijnvlek, wratten in hun gezicht, gehandicapten etc.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2015 10:19

Re: TV ergernissen

Ik heb moeten zoeken omdat ik de naam niet wist, maar wat een schijtreclame zeg van Sensodyne Repair & Protect.
Word niet goed van dat mens, we weten waar het om gaat en steeds noemt ze die volledige naam meerdere keren. Zit gewoon tegen de tv te praten ''ja nou weet ik het wel muts''.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers