Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aussie droogshampoo ervaringen

<<

Anoniem185

Bericht 05 Aug 2015 18:41

Aussie droogshampoo ervaringen

Via google kan ik wel een paar reviews vinden van Aussie droogshampoo, maar ik vroeg me af of er ook toevallig wat mensen zijn hier die dit product al eens hebben geprobeerd. Hoe is het jullie bevallen? Ik heb héél vet haar ('s ochtends wassen en 's avonds al weer vet). Droogshampoo's werken normaal gesproken niet echt bij mij. Hoe bevalt deze jullie?

Ik heb hem al in huis - en al gebruikt - en voor nu zit mijn haar perfect (heb mijn haar gisteren ochtend gewassen), maar ik durf nog niet al te vroeg te juichen. Veel producten lijken bij mij één keer goed te werken en dan ineens niet meer. Iemand hier die hem al langer gebruikt en nog steeds tevreden is?
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 05 Aug 2015 23:30

Re: Aussie droogshampoo ervaringen

Bij mij werkt 't prima om 't wassen van m'n haar een dagje uit te stellen, maar ook niet langer dan dat. Normaal was ik m'n haar iedere dag. Die droogshampoo ruikt trouwens echt zoooo lekker vind ik :)
And don't forget to live the dreams and dream...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers