Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Aug 2015 15:39

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Lief aangeboden Parel! Ik woon inderdaad in D. nu. Ik ga eerst gewoon rustig rondkijken of ik nog wat vind, heb in ieder geval een hoop ideeën opgedaan en schoentjes + clutch besteld. Mocht ik nou toch nog heel wanhopig worden dan zal ik het zeker in gedachten houden!
<<

Anoniem119

Bericht 05 Aug 2015 15:58

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Pompoen schreef:
Voor de gene die het over een sjaal/stola hebben, hebben jullie plaatjes van hoe je dat dan om doet en wat voor soort ik dan aan moet denken?



Ik had een beetje zoiets in mijn hoofd:

Afbeelding

of

Afbeelding


En ik zou het dan zoiets draperen:

Afbeelding


Dan heb je je armen ook vrij voor Lu en Lo als het nodig is, en hoef je niet constant de sjaal in je armen te houden. Ik vind dat altijd erg leuk. Maar met een lichter stofje dan de voorbeelden, want het is zomer.


En niet zoiets hoor!

Afbeelding
<<

Geel

Bericht 05 Aug 2015 16:04

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Goeie clutch en schoenen Pompoen! Die kleuren zijn helemaal goed voor jou. Wit, zeker spierwit, is helaas echt niet jouw kleur, is te hard voor je. Offwhite richting crème staat je wel! De kleuren van het derde plaatje hierboven staan je waarschijnlijk erg mooi.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Aug 2015 16:25

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Graag gedaan Pompoen! Vind het superleuk om mee te denken :)
<<

Anoniem125

Bericht 05 Aug 2015 20:15

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ik vind zo'n sjaal omgooien toch wat jammer van het jurkje. Ik vind dat het je mooi staat in zijn eenvoud. Wanneer je teveel gaat toevoegen dan verpest je die eenvoud. Dan haal je ook de vorm die je hebt eruit, waardoor het snel wat log overkomt.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Sep 2015 17:46

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ben nog wel benieuwd hoe je het uiteindelijk hebt gecombineerd! :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Sep 2015 20:53

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Jaaaa, ik heb geen foto's van de dag zelf, nog niet. Heb gewoon geen tijd gehad ze te maken.
Maar ik heb de schoentjes van asos gekocht die jij had aangegeven, een clutch erbij in dezelfde kleur, een ketting erbij in dezelfde kleur. En verder had ik voor als ik het echt koud kreeg een omslagdoek, ook roze, met pailletjes, want ze trouwden buiten. Maar die heb ik bijna niet omgehad.

Die schoenen waren trouwens een ramp, auw! Blaren! Heb 's avonds op mijn blote voeten staan dansen :smile: .

Ik zal als ik een foto heb waar ik duidelijk op sta die nog wel ff posten.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers