Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Aug 2015 08:41

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Marin schreef:
Milou schreef:Alleen de schoenen en het blazertje... die jurk is toch al donker?

Toch vind ik dat wel echt een no-go. De ene bruid zal t erger vinden dan de ander, maar doe het gewoon even lekker een dagje niet.
Daarnaast lijkt wit me er heel hard bij kleuren. Te groot contrast en niet warm.

Eens! Mijn beste vriendin had een off-white jasje aan op onze bruiloft en dat vond ik prima, maar ze heeft het dus wel eerst even gecheckt bij me en het was niet haar eerste keuze.

Ik zou bij dit jurkje ook voor poederroze/nude kiezen. Mooie kleur juist voor een bruiloft, donkerblauw!

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Aug 2015 08:41

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Wat Marin zegt. Ik vind bovendien altijd die enorm contrasterende kleuren getuigen van wat weinig smaak. Kies complementerende kleuren, kleuren die elkaar versterken en niet in contrast staan met elkaar.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 08:58

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Marin schreef:
Milou schreef:Alleen de schoenen en het blazertje... die jurk is toch al donker?

Toch vind ik dat wel echt een no-go. De ene bruid zal t erger vinden dan de ander, maar doe het gewoon even lekker een dagje niet.
Daarnaast lijkt wit me er heel hard bij kleuren. Te groot contrast en niet warm.


Ja, absoluut geen wit, de bruid zelf draagt waarschijnlijk al witte schoenen ook, plus het contrast blauw/wit is te groot, niet mooi. Staat ook goedkoop, vind ik.

Pompoen, jurkje staat je heel goed! Je hebt al goede tips gehad hier.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 05 Aug 2015 08:59

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ok jouw mening.
:smile:
04-2014
10-2015
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 08:59

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Caro schreef:Wat Marin zegt. Ik vind bovendien altijd die enorm contrasterende kleuren getuigen van wat weinig smaak. Kies complementerende kleuren, kleuren die elkaar versterken en niet in contrast staan met elkaar.


Juist! (had jouw reactie nog niet gelezen) ik denk inderdaad dat een poederroze jasje of stola en schoentjes plus tasje er prachtig bij staat! Lichtjes opmaken, mooie blush op de wangen, goede lippenstift en gáán!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 09:16

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ik ga denk ik inderdaad op zoek naar poederroze, Lo. heeft waarschijnlijk ook een poederroze jurkje aan, dus dan komt dat mooi bij elkaar.
Ik bedoelde met bolero overigens ook meer het soort van een kort jasje. Dat dingetje wat ik aan heb op de foto heb ik voor mijn koor waar de kleuren zwart/rood zijn en was ik dus sowieso niet van plan aan te trekken naar de bruiloft, het mag wat mij betreft wel wat chiquer.
En wit was ik dus echt niet van plan, mijn zusje trouwt in het wit, haar dag!
<<

Anoniem273

Bericht 05 Aug 2015 09:52

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Poederroze ja! Jasje uit mijn linkje is jn de sale, maar niet meer zoveel maten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Aug 2015 11:17

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ja poederroze!
Ik vind het jurkje je super staan. Je hebt geen jasje nodig. Zou dan ook voor een sjaal gaan. En een zonnebankje om de strepen weg te werken. Klaar ben je.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 11:18

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Sam schreef:Ja poederroze!
Ik vind het jurkje je super staan. Je hebt geen jasje nodig. Zou dan ook voor een sjaal gaan. En een zonnebankje om de strepen weg te werken. Klaar ben je.


Ik ga nog op vakantie, ik ga proberen om mijn strepen dan weg te werken :laughcry: , anders ga ik wel onder de zonnebank alsnog.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Aug 2015 11:20

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Nou dan komt dat helemaal goed!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Aug 2015 12:02

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Een beetje off topic, maar op mijn bruiloft kwam er één avondgast in een volledig wit jurkje en een daggast in een overwegend wit jurkje met een paar zwarte details. Ik vond dat wel een beetje gek, vooral omdat de avondgast een ex van mijn man was :laughcry:. Witte schoenen of een witte blazer hadden me minder uitgemaakt, maar ik zou ook op safe spelen en dat niet dragen.

Poederroze lijkt me inderdaad erg mooi!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 12:10

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Haha nouja wat vaag Teun! Ik had vroeger een vriendin en die trok ook altijd een wit jurkje aan naar een bruiloft, vaak nog met kant ook. We zijn nu geen vriendinnen meer, maar als dat wel het geval was had ik nog even specifiek gevraagd of ze geen wit aan zou willen trekken. Een andere vriendin van me heeft ooit jaren geleden eens een wit broekpak gekocht voor een bruiloft. Dan heb je het echt niet begrepen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 12:53

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ik moet zeggen, ik heb totaal niet gelet op wat mensen nou voor kleur droegen op mijn bruiloft. Maar goed ik trouwde zelf in het bordeauxrood dus was niet echt een issue als iemand in het wit kwam. Ik weet nog wel dat mijn ene getuige echt een aftands jurkje aan had, dat vond ik wel jammer. Ik wil zelf dus als getuige er goed en verzorgd uit zien.

Clutch vind ik echt moeilijk, heb nog nooit zo'n ding gehad, vind het maar onhandig haha. Maar ga zo in elk geval even de stad in.

Wat vinden jullie van deze? Afbeelding

En dan in combinatie met de schoenen die Azi aangaf:

Afbeelding

En dan nog iets voor erboven...oh help
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Aug 2015 12:55

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Nou: beiden dus heel erg leuk!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 13:02

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

En zo'n soort jasje erbij? Of toch een sjaal, stola etc.?
Dit is trouwens een zwangerschapsjasje, maar dat boeit met dit model volgens mij niet zo:

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Aug 2015 13:07

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Dat ligt er een beetje aan hoe het op het jurkje staat. Ik denk dat jij het ook prettig vindt voor die dag om niet met een stola/ sjaal iedere keer rekening te houden. Je hebt nog twee kids waar je voor moet zorgen en dan iedere keer zon sjaal goed doen en ervoor zorgen... ik zie jou dan dat ding ook wel ergens vergeten ofzo!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 13:15

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ja, het moet net staan, dat klopt. Ik ga denk ik voor de 'bovenkant' maar eens shoppen mét jurkje erbij. Heb de schoentjes en de clutch wel vast besteld, ik vind ze leuk (op de foto).

En het moet inderdaad ook wel een beetje praktisch zijn en liever niet te warm want ik ben natuurlijk de hele tijd aan het rondrennen met die twee stuiterballen. En een sjaal...dat zakt dan steeds af en zo, ik denk niet dat ik die dan lang aan houd. Ergens vergeten is trouwens verder niet zo ingewikkeld, alles is op 1 locatie ;-). Oh en de kinderen gaan voor het diner weer weg dus het is maar een paar uurtjes en ik heb ook nog J. die er achteraan mag rennen ;-).
<<

Anoniem273

Bericht 05 Aug 2015 13:17

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Super leuk, Pompoen! Zulke leuke schoenen, heel feestelijk ook. Vind de clutch ook mooi!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Aug 2015 13:17

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Dat is waar! maar ik ken je wel een klein beetje en je neigt naar de chaotische kant ;-). Zowel een jasje als een stola kan je 's avonds natuurlijk allebei afgooien! maar hou er rekening mee dat je mét een clutch dus al iets in je handen hebt.

Persoonlijk vind ik een stola/ sjaal mooier staan. Maar het moet wel praktisch zijn voor je dus als je al een tasje in je hand hebt én wellicht nog die sjaal moet vasthouden, dat kan teveel zijn :-).
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 13:31

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Clutch en schoentjes vind ik echt mooi, goede keuze!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Aug 2015 13:57

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Ha als ik nog een keer een bruiloft heb, koop ik ook zulke schoenen. Ik doe ook niet aan hakken en weet het dan nooit zo goed, maar deze zijn leuk én chic!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Aug 2015 13:59

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Oh en dit nummer kwam spontaan in me op :smile:

❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2015 14:01

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Haha Bliss! Kijk die Geer wist het al heel goed! En gelijk heeft ie.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Aug 2015 14:23

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Bliss schreef:Ha als ik nog een keer een bruiloft heb, koop ik ook zulke schoenen. Ik doe ook niet aan hakken en weet het dan nooit zo goed, maar deze zijn leuk én chic!


Ja, ik kom dan altijd uit op die vreselijk tuttige ballerina's of tóch maar pumps met een niet te hoge hak die het dan net niet zijn. Ik hoop zó dat deze schoentjes passen en goed zitten, ideaal! Thanks Azi!

Voor de gene die het over een sjaal/stola hebben, hebben jullie plaatjes van hoe je dat dan om doet en wat voor soort ik dan aan moet denken?

En iemand nog tips wat betreft sierraden?
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 05 Aug 2015 14:30

Re: Outfit bruiloft zusje (hoe combineren?)

Je woont nu in D, toch?
Als je wil, wil ik best een keer met je op pad om wat moois erbij te vinden?
Ik vind alleen wit met donkerblauw wel mooi haha, dus ik weet niet of het heel safe is.
Maar ik kan best mijn man vragen zaterdag even een paar uurtjes met de kindjes alleen te zijn en jou te helpen zoeken.

Geen verplichting overigens hoor!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers