Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo krijg je korting bij Starbucks.

<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2015 11:08

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Ja donkere choco maar dan melk geloof ik, niet puur. Echt heel erg lekker ik vind het een soort gebakje in mijn mond, probeer er ook altijd op te kauwen maar dat gaat natuurlijk niet. Haha super suf! Let wel op dat je duidelijk maakt dat het beide chocolademelk moet zijn, in het begin kreeg ik wel eens chocokoffie met witte chocolademelk erdoorheen. Maar ik wil er geen koffie in.
<<

Anoniem205

Bericht 06 Aug 2015 11:13

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Ga ik maandag proberen (mits het niet te warm is :))
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2015 11:14

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Oreo schreef:Ga ik maandag proberen (mits het niet te warm is :))

Zelfs dan bestel ik het :palm: Benieuwd of je het lekker vindt!
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Aug 2015 11:15

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Keet. schreef:
caribbeanlover schreef:
Keet. schreef:Ik vind het een beetje gierig eigenlijk. Ik vind de Starbucks eigenlijk altijd een klein feestje, dus die drie keer per jaar dat ik daar iets haal dan wil ik ook écht het Starbucksproduct en ben ik daar best bereid meer voor te betalen. Anders ging ik wel naar de kiosk op het station ofzo.


Maar zoals zij het zegt is het ook Starbucks. Zoals ik al zei, niet iedereen heeft het geld ervoor en dus kan dit een goede manier zijn.

Ik bedoel dat ik ook echt wel bereid ben te betalen voor de merknaam en het een beetje raar vind om zo omslachtig te doen. Net wat ik zeg, ik reis minimaal eens per maand een vrij lange treinreis en soms koop ik dan wel eens een Starbucks op het station of op Schiphol. Dat vind ik dan echt een traktatie. Maar ik kan het ook niet altijd betalen hoor, meestal ga ik wel naar de kiosk of AH to go, die heeft ook goeie, maar dan wel goedkope koffie :) Ik ga niet lopen hannesen voor een eurootje. Dat vind ik krenterig.



Het gaat mij niet zozeer om die ene euro meer, maar eigenlijk of het waar is.
<<

Anoniem205

Bericht 06 Aug 2015 11:23

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Carrie schreef:
Oreo schreef:Ga ik maandag proberen (mits het niet te warm is :))

Zelfs dan bestel ik het :palm: Benieuwd of je het lekker vindt!

Ik ga het laten weten :)

Mag van mijzelf maximaal 2x per week naar de starbucks. kost klauwen met geld...
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2015 11:43

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Oreo schreef:
Carrie schreef:
Oreo schreef:Ga ik maandag proberen (mits het niet te warm is :))

Zelfs dan bestel ik het :palm: Benieuwd of je het lekker vindt!

Ik ga het laten weten :)

Mag van mijzelf maximaal 2x per week naar de starbucks. kost klauwen met geld...


Pff echt he? Gelukkig rook ik niet meer :banaan:
<<

Anoniem205

Bericht 06 Aug 2015 21:04

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Carrie schreef:
Pff echt he? Gelukkig rook ik niet meer :banaan:


Deze hobby is duurder :P
<<

Anoniem205

Bericht 11 Aug 2015 08:11

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Ik heb 'm hoor Carrie, de zebra. Maar ik vind de signature toch lekkerder. Die is romiger en meer chocolade van smaak...
<<

Anoniem301

Bericht 11 Aug 2015 08:19

Re: Zo krijg je korting bij Starbucks.

Ha grappig wilde net reageren! Ik heb de mijne ook nog leeg. Je vindt die andere toch lekkerer? Ga ik die de volgende keer proberen!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers